8 coses que potser no sabies sobre el clítoris

| 10/08/2018 a les 11:23h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, clítoris, sexe
Imatge il·lustrativa
L'estimulació del clítoris i dels llavis vaginals amb els dits és la manera més freqüent d'arribar a l'orgasme entre les noies. Tot i això, hi ha moltes dades sobre aquest òrgan que desconeixem o de les quals no en som conscients. Us n'expliquem unes quantes:

 


Versió sense playbuzz:

- La ciència i el clítoris
Tot i que l'any 1559 l'anatomista Realdo Colombo va documentar-lo per primer cop, no va ser fins als anys 60, fa tot just uns cinquanta anys, que els científics van parlar de la importància que aquest té a l'hora de provocar els orgasmes femenins.

- El plaer
És l'únic òrgan del cos humà que serveix exclusivament per proporcionar plaer.

- Creix
El clítoris també té "ereccions" s'omple de sang i s'allarga quan està excitat.

- Ple de terminacions nervioses
Un penis té menys terminacions nervioses que un clítoris, gairebé la meitat. Per això és probable que les noies puguin tenir orgasmes més intensos.

- És més gran del que sembla
El clítoris fa entre 9 i 11 centímetres, el que passa és el no el veiem sencer, sinó que només podem observar el gland: la part exterior d'aquest òrgan.

- Actiu mentre dormim
Sempre s'ha dit que els nois tenen ereccions involuntàries mentre dormen. Doncs bé, les noies també. No està relacionat amb què haguem tingut cap somni eròtic, sinó que simplement es tracta d'una reacció natural del nostre cos.

- No n'hi ha cap d'igual
Cada clítoris és diferent i únic. Per tant cada un d'ells necessitarà una estimulació pròpia per arribar a l'orgasme.

- No envelleix
El clítoris, a diferència d'altres parts del cos, manté intacta la seva sensibilitat al llarg de tota la vida. Així doncs, arribar a l'orgasme és possible a qualsevol edat.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Em fa mal
Anònima, 10/08/2018 a les 14:09
+2
-0
Una cosa, esk aquets últims dies mesta fent molt mal el clitoris i no se que pot ser, he buscat a Internet i ma sortit que et pot fer mal si tens relacions sexuals, però jo encara no he tingut, així que no tinc ni dea de perk em fa tan mal, alguna noia més li passa? I algu sap don ve el mal?
apretada
Anònim, 10/08/2018 a les 19:58
+2
-0
potser es que portes els pantalons o la roba interior massa apretada, i això fa que se't talli la circulació i simplement que se t'inflami de la pressió, intenta que els shorts o pantalons no t'apretin al cony
FINGERSMITH❤️
Anònima, 10/08/2018 a les 14:21
+1
-0
Ohhh! El primer gif es de fingersmith,Sally Hawkins i Elaine Cassidy , m’encanten❤️❤️
Putada
Ulleresgrogues, 10/08/2018 a les 14:32
+0
-0
No me'l trobo, i ho he mirat amb miralls, comparant-lo amb dibuixos i fotoa, etc. Res.
Ajudeume siusplau🙏❤️
RESPOSTES SI US PLAU. GRÀCIES.
Anònim, 10/08/2018 a les 14:50
+14
-0
Hola. Tothom es masturba? Es que jo sóc noia, heterosexual, i tinc 16 anys i poques vegades m'he masturbat a ma vida. Volia saber si això pot ser un problema per al meu futur quan tingui relacions sexuals?? Pd. Sóc verge.
Igual
Anònima, 10/08/2018 a les 15:21
+12
-1
Omg pensava que era l'única a la que li passava. Jo tampoc em masturbo sovint i tinc quasi 17 anys. Pensava que era rara. A més tampoc m'he liat mai amb ningú, cosa que si trobo rara. A algú més li passa?
Uff
Anònima, 10/08/2018 a les 16:06
+3
-3
Doncs no sé que es pitjor si el vostre cas o el meu que tenint 18 anys mai m’he masturbat, por pel mal que fa..
ATENCIÓ:NO soc experta,pero si us serveix d’ajuudaaa☺️🖤
Anònim, 10/08/2018 a les 17:51
+9
-3
No se si us servirà,pero potser sou assexuals o grisosexuals(crec que es així)que representa que si ets assexual vol dir que no tens desig sexual,que nomes vols amor i no sexe i crec que grisosexual vol dir que tens desig sexual molt puntual i amb persones de confiança,pero tot i aixo no seria res estrany.

Tot i així no cal etiquetarvos o precuparvos perque cadascú es com es i si tothom es masturba i tu no,doncs sera perque tu no vols,o perque ets com ets i no cal buscar explicacions🖤




Ei que no soc pas aqui experta po mg ajudaaar😊♥️
Clitoris
Anònim, 10/08/2018 a les 22:15
+0
-0
No masturbarte no es cap problema pero si ho fas a l'hora de tenir relacions sexuals amb algú coneixeras el teu cos millor i podras tenir mes plaer i per cert jo recomano que la primera vegada que et masturbes ho facis pel clítoris i que despres vagis provant
Els nois també tenim clítoris
Anònim, 10/08/2018 a les 16:08
+23
-4
Només volía recalcar aixó d'igual manera que moltes noies en tenen de penis.
🙌
OC.
Anònim, 11/08/2018 a les 22:26
+2
-1
MOLT BE JA HO SABEM I COMENÇA A CANSAR Q HO RECORDEU TOT EL PUTU DIA
Moltes gràcies!
Anònima, 10/08/2018 a les 21:01
+0
-0
Sóc la noia de 18 anys i es que realment asexual no sóc perque sento desig sexual molt sovint, la cosa es que no he provat mai de fer-me dits igual es per això que tampoc em crida l’atenció, però pot ser si ho faig i sento aquell plaer llavors ho faria, qui sap...
IMPORTANT TEMA TABU QUE SOLUCIONAR!!
Anònim, 10/08/2018 a les 21:26
+30
-2
únicament si ets NOIA

like si et mastubes
dislike en cas contrari


pd: no vull ser la unica que ho fa jejeje
wtff