El compte d'Instagram que demostra que no som tan originals com potser ens pensem

| 10/08/2018 a les 12:36h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Instagram
 
Imatge il·lustrativa
Instagram conté milions de fotografies: des de selfies improvisats fins a imatges de paisatges espectaculars. El cert però, és que tot i la gran quantitat d'instantànies que es publiquen a l'app, la diversitat no és massa àmplia. És a dir, la majoria de fotografies s'assemblen molt entre elles.

Així ho assenyala el creador d'@insta_repeat, un compte d'Instagram que vol fer-nos reflexionar sobre les imatges que compartim a les xarxes socials i l'estil de vida que intentem "transmetre".


"Volem mostrar que tenim una vida autèntica i diferent, però el cert és el que les nostres instantànies demostren el contrari", explica l'autor d'aquest perfil a Bored Panda.

I és que, tal com es pot veure en el collages que comparteix, encara que intentem ser originals la veritat és que la majoria solem publicar el mateix estil de fotos.
 
 

Person sitting alone in front of body of a lake 🙈 #personaloneinthewild

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

 

MCU back of head with outdoorsy hat 🎩 #personaloneinthewild

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

 

Person standing in the middle of a centered road in the forest

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

 

Phone in the wild 📱📱📱📱📱📱📱 PT.I

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

 

Feet Point of View 📷📷📷📷📷📷PT. I #instagramfeetshot #mikesugiantoblockedme

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

 

Tent Hole PT.VII

Una publicación compartida de Insta Repeat (@insta_repeat) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

I... el problema??
Anònima 15, 10/08/2018 a les 15:01
Interessant
+112
-21
I q passa si pengem fotos similars o del mateix estil?? Si no t’agraden no les miris o no segueixis a la persona q les penja. No hi veig el problema.Q som poc originals?! Pues potser, però això no te res dolent, q cadascú pengi lo q vulgui.
*
Anònim, 10/08/2018 a les 20:21
+2
-0
Pues no si això serà DONCS
Concordo pero
Anònim, 10/08/2018 a les 20:27
+0
-0
Crec que el que vol dir és que no som únics i que ja hi hauran persones que han fet el mateix estil de foto, que no som tan diferents com creiem o com ho volem creure
Totalment d'acord
Anònim, 10/08/2018 a les 21:36
+0
-0
Jo no penjo fotos per la seva originalitat simplement pk m'agrada i si una altra persona en penja una al mateix lloc o molt semblant pues em sembla perfecte però si a mi m'agrada la meva la penjo i punt.
PD:M'ha semblat una pèrdua de temps aquesta conta i aquest article
I... el problema??
Anònima 15, 10/08/2018 a les 17:26
+3
-10
I q passa si pengem fotos similars o del mateix estil?? Si no t’agraden no les miris o no segueixis a la persona q les penja. No hi veig el problema.Q som poc originals?! Pues potser, però això no te res dolent, q cadascú pengi lo q vulgui.
La borde!
Anònim, 10/08/2018 a les 21:03
+0
-0
Estic dacord amb tu en la part de que no hi ha problema, pero es cert que si tots penjem el mateix estil de fotos vol dir que per una part no som ni creatius ni originals i per laltre part al no haver aquesta diversitat en les fotos totes les contes serien iguals per el que llavors nomes hauriem de seguir una o dos comptes perque sinó ens cansariem del que veiem constantmen.
Mmm...
Anònim, 10/08/2018 a les 20:44
+1
-0
Jo no crec que haguem de mirar en aquest sentit. Totes aquestes fotos són similars, si, però cada foto és un moment diferent que una persona diferent ha viscut de diferent manera. No hi veig el problema en que representem els moments de maneres similars, perquè en el fons sabem que aquell moment ningú el tornara a viure mai mes exactament a tu.
MAREMEVA
Anònima, 10/08/2018 a les 20:52
+3
-0
jo nomes tinc una cosa a dir: aquet pavo s’aburreix molt no per dedicarse a fer aixo? que cadascu fagi el que li surti del cony loco
Bé...
Anònim, 10/08/2018 a les 21:05
+1
-0
Jo crec que els que fan les fotografies són conscients de que no són els únics que en fan d'aquest tipus, però no passa res; les fan perquè els hi agrada com queden, i millor encara: les han fet ells. Gust i orgull. No veig el problema de "mancar d'originalitat". Si t'agrada, vés.
...
Anònim02, 10/08/2018 a les 21:13
+2
-0
Potser no som originals ,però si penges una foto es perquè t'agrada no sempre es necessari ser original simplement t'ha d'agradar
I... el problema??
Anònima 15, 10/08/2018 a les 21:47
+1
-0
I q passa si pengem fotos similars o del mateix estil?? Si no t’agraden no les miris o no segueixis a la persona q les penja. No hi veig el problema.Q som poc originals?! Pues potser, però això no te res dolent, q cadascú pengi lo q vulgui.
No ho entenc
Anònima., 10/08/2018 a les 22:10
+1
-0
No hi veig el problema. Som conscients de que som casi 8 bilions de persones al mon, oi? Es totalment normal que molts coincidim en gustos a l’hora de fer fotos i en moltíssimes coses mes, tenim la mania continua de criticar i criticar tot el que fan els demés en lloc de viure a la teva manera i ja, i si la teva manera s’assembla a la del veí doncs awa nai, no passa absolutament res, aixo no ens fa idèntics ni menys originals.
Originals.
@floriponcia_03, 10/08/2018 a les 22:52
+2
-1
No es que "no siguem tan originals com potser ens pensem" es que potser som tots massa originals estimats redactors ;)
ni puto sentit
Anònim, 10/08/2018 a les 23:12
+2
-0
totes les fotos son precioses i amb la cuantitat de gent a tot el planeta no es pot crear una nova idea per cada persona ames que si que son molt originals i jo les faria