Realment és necessari depilar-se per estar [email protected]?

| 21/08/2018 a les 10:56h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, bellesa, depilació, consultori
 
Imatge il·lustrativa
Els criteris que la majoria de persones fem servir per determinar si una cosa ens fa estar més [email protected] o no acostumen a ser de tipus social. Això vol dir que trobem si una cosa ens queda bé o malament en funció del que el nostre entorn social pensa. 

Durant molts anys les persones, especialment les dones però cada cop més els homes també, han patit molta pressió social per depilar-se. Això és així perquè el model de bellesa ha estat un model depilat. Però que el model de bellesa estigui depilat no vol dir que les persones que no es depilen no tinguin bellesa.

Resultado de imagen de wax gif

La bellesa és quelcom molt complex que té a veure amb moltes coses: l'actitud, el conjunt del cos, la cara, el somriure...moltes coses, fins i tot l'olor! El més important (encara que soni a tòpic) és sentir-te bé amb tu mateix, així que la resposta a si és necessari depilar-se per estar [email protected] és que no, no és necessari perquè estar, i sobretot sentir-te [email protected] dependrà de com et sentis millor tu. 


Si et sents millor depilat o depilada, endavant i si et sents millor sense retirar el pèl del cos, doncs endavant també! Recorda que el teu cos és teu i ningú té dret a dir-te com ha de ser, qui decideix ets tu..

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

pens oque no
Anònimamatoll, 21/08/2018 a les 13:47
+34
-5
a veure, despres diuen que els nois tenen mes testosterona y no se que, pero no se que te a veure perque a vere, si una noia no es depil.la es una guarra i ja es antihigienic,es una cosa imposada per la societat fa segles, si els tius tenen molts mes pels, fins hi tot a les aixelles i no els hi diuen res. Bueno a veure,ara els nosi tambe es depil.len, qui vol pero resulta que si una noia no es depil.la es antihigienic,es sexisme imposat per la societat, ara hi ha nois que es depil.len, esta be pero jo crec que els pels no fan estar mes o menys [email protected]
SOC TIO
Anònim, 21/08/2018 a les 15:14
+20
-16
Bueno, jo soc tio i t’asseguro que vaig sencer depilat perque a mi em fa fastic en tots els sentit, tant nois com noies ;)
Pos
Anònima, 21/08/2018 a les 15:36
+43
-0
Doncs jo em depilo quan em be de gust, que vols que et digui, o quan tinc temps i ganes...I si no vaig depilada ningú em diu res, ni tansols el meu novio ni els meus amics.
Fins i tot de vegades surten temes tipo anem a la platja noseque, i salta aguna dient jo em tinc que depilar perque no vaig depilada i jo dic, jo tapoc vaig depilada ni ho faré encara, i ningú em diu res, i al final ningú es depila. I els nois ni es fixen amb si vas depilada o no.. i al meu novio li dona igual si porto pels a les cames als braços, etc.. ell diu que m'estima a mi no als meus pels i que si en tinc doncs està del tot cert que soc humana i no un robot xD
Jo tmb soc tio
Anònim, 22/08/2018 a les 10:23
+7
-1
Jo soc un tio i tambe em depilo tot perque el pel no m agrada
Opinió
Anònim, 21/08/2018 a les 15:13
+28
-1
Aveure si tothom es lliure de fer el que vulgui i tal pero la societat te inculcat que les noies shan de depilar. A mi personalment tenir pels no mimporta gaire però a vegades quan vaig pel carrer que no estic depilada em sento suuper incòmoda perque la gent em mira les cames.
costum
Anònima, 21/08/2018 a les 16:47
+2
-0
jo emb depil.lo per costum, si fos per mi emb seria igual depilarme fins hi tot el bigoti y les celles, total, si no en tenim tans pels com els tios
NO EM DEPILO
Anònim, 21/08/2018 a les 16:15
+15
-0
Jo dsd molt petita wue he tingut molt de pel al contorn de la calça. I al primvipi depilava pk m'ho deia tothom. Pero ara ho faig quan comença l'estiu i ja. 1. Pk em fa mal i 2 pk em poden dir algo.
Pero les cames no ho he fet mai ni ho penso fer!
UN PETÓ❤
Articlazo
Anònim, 22/08/2018 a les 00:13
+7
-0
Bravooo, hurra vaya article més currat per deu. Hola? em pensava que hi hauria una enquesta en plan et depiles? t'atrauen les personed depilades o peludes? nose uma mica de cosa no tot un text sobre la depilacio diguent k thas d'estimar a tu mateix. Prefereixo que pengeu pocs articles currats que molts com aquest
La meva opinio
Anònim, 22/08/2018 a les 00:47
+2
-0
Aver jo trobo que feu el que volgueu pero no em digueu que mai heu vist a una tia pel carrei que anave sense depliarse que es una guarra per no fero pero segur que mai heu pensat aixo sobre un tiu, es la societat que esta en la merda
NO EM DEPILO
Anònima, 22/08/2018 a les 02:20
+13
-0
Pues jo, MAI M’HE DEPILAT NI HO FARÉ, QUE HO SAPIGUEU, I NO, NO SOC NINGUNA GUARRA NI RES.
HARTA DE AQUEST TEMES DELS PELS I MERDES.
alguien que piensa como yo
Anònimafeminista, 22/08/2018 a les 13:08
+2
-0
doncs si, la gent s' escandaltza i veu com guarres les que no es depil.len, pero si els nois tenen moltissims mes i tenen el matojo a les cames i fins hi tot les aixel.les i en ells es normal, hi ha nois que els agrada depilar-se, bueno, molt be, poc poc igualdat pero deixem de veure els pels en noies ocm una cosa antinatural i antihigienica
?
Anònim, 23/08/2018 a les 13:53
+3
-0
Fa mal ??
oi tan
Anònimafeminista, 23/08/2018 a les 17:20
+1
-0
fot un mal amb cera... per aixo millor depilar-se amb crema VEET , jo fa anys vaig deixar la cera perque estaba farta de passar mal
Depèn...
Anònim, 28/08/2018 a les 15:18
+4
-0
Ni han moltes maneres de depilarte. Per mi la més efectiva... el làser. Si que es una mica més car però mereix la pena, ja que et deixen de sortir. Si no vols gastar-te una pasta, depilat amb cera i deixat de cremes i rasuradores. La cera et dura bastant, i si fa mal, però et treu el pèl des-de la arrel.❤️
Estic fins als nassos
Anònim, 25/08/2018 a les 12:02
+6
-0
Trobo que sobretot els adolescents hem entrat en un espiral bastant complicat. Moltes noies i nois estan acomplexats/des i tothom càrrega la culpa a "la societat". El que haurieu de saber és que aquesta "societat" la formem ni més ni menys que naltros mateixos. Per tant, trobo que en lloc de queixar-nos tant i ratllar-nos tant el cap hauríem de deixar anar primer els nostres judicis cap els demes.

És a dir, quan deixis de pensar mira aquell com va a al a platja amb tant de pèl o mira aquella s'ho depila tot per provocar, estaràs millor després amb tu mateix.
La depil·lació
elscràtersdelalluna, 25/08/2018 a les 13:08
+4
-0
Crec que en les noies la depilació és una imposició de la societat. Perquè no fa falta, val diners i FA MAL. I si no ho fas et miren raro, en canvi, si un noi no ho fa, no es veu com una cosa fora del normal.


De totes maneres respecto que hi hagi gent a qui el pèl no li agradi i que es vulguin depilar, però penso que s'hauria de respectar que algú, sigui noi o noia, no vulgui fer-ho, i que hauria de deixar d'estar mal vist. Com si algú va maquillat o no, per exemple, que ningú et critica sinó ho fas.


Si tú vols fer-ho, perfecte, però no diguis res de com hauria de tractar el meu pelut cos :)

Bon estiiiuu.
ole tus huevs o tus ov
Anònima, 31/08/2018 a les 18:18
+1
-0
clar que si, home a mi emb surt ma mare amb l' excusa de '' els nois tenen mes produccio de testosterona i els hi surten mes pels'' pero que cullons te a veure?, precisament per aixo ho dic, ells tenen mesi ho veuen del mes normal, no dic que haguem de tenir barba ni bigoti pero no en tenim tants com els tios, que ningu s' escandalitza
06/09/18
Anònim, 06/09/2018 a les 23:53
+3
-0
Mira el cas es que si a tu et molesten els pels tel’s depiles, i si no doncs no, i punt. Que per algo es el nostre cos i només nosaltres podem decidir el que fem o deixem de fer amb ell.