patrocinat

T'agradaria convertir-te en model professional? T'expliquem com ho pots fer

| 04/09/2018 a les 10:49h
Arxivat a: EDUCACIÓ, Francina Academy, model
 

Sou uns apassionats del món de la moda?
Us agradaria convertir-vos en models i desfilar en passarel·les professionals? Doncs atents, perquè aquest mes d'octubre comença una nova edició del curs MODEL & MORE de Francina Academy.


MODEL & MORE està dirigit a tots aquells nois i noies de 14 anys o més que estiguin interessats en iniciar una carrera professional en el món de la publicitat, la moda el cinema i la televisió.
 

I què hi podreu aprendre al curs de Francina Academy? Doncs tindreu l'oportunitat d'assistir a classes de passarel·la, interpretació, tècniques de càsting, expressió corporal, fotografia, perruqueria, maquillatge, estilisme, dietètica i nutrició, dinàmica de l'agència, comunicació en el món de la moda, gestió de les xarxes socials, assessoria fiscal...I no només això, sinó que aprendreu de la mà de professionals del sector experts en cada un dels àmbits.

El curs, com hem dit, començarà aquest octubre i les places són limitades. Així doncs, si hi esteu interessats, apunteu-vos i no deixeu escapar aquesta oportunitat. Si voleu més informació, podeu omplir sense cap compromís el formulari que trobareu a continuació:






 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

raro
Anònim, 04/09/2018 a les 16:34
+11
-4
massa extrany q no et demanin el pes
??
Anònim, 04/09/2018 a les 23:51
+2
-0
Mai demanen el pes a les modelos, en tot cas les mesures, que no es el mateix... a més no pareix oficial.
Vaja puta merda.
Anònim, 04/09/2018 a les 17:05
+4
-3
Complisc els 14 en desembre 🙂
Estic amb tu
Anònim, 04/09/2018 a les 18:44
+1
-0
Jo tb soc del desembre
T entenc😢
ssss
Anònim, 04/09/2018 a les 17:34
+6
-1
haig de ser guapa per apuntarme?
Jeje
Anònim, 04/09/2018 a les 18:43
+3
-0
Jo no u soc i mi e apuntat
mmm
Anònim, 04/09/2018 a les 17:35
+10
-8
suposo q hauras destar escalètic pero presentar-te, no?
Opinió
Anònima, 05/09/2018 a les 00:10
+7
-0
Entenc el k dius i ho respecto, pro tb hi ha models per a talles grans. A part de que dit escaletics als models (no ho soc) s’ho poden prendre malament i k no els hi agradi el seu físic; sempre estem intentant treure el prejudicis tant per la gent grassa com prima, així k si us plau no vagis dient escaletica a la gent.
:(
Anònim, 04/09/2018 a les 17:53
+5
-2
Tot te que ser a barcelona ec jjaajaj
Alternativa
Anònim, 04/09/2018 a les 21:32
+9
-0
Una altra cosa més fàcil, "busquem embajadores adidas" xd
Preu
Anònim, 04/09/2018 a les 21:41
+3
-1
Per elque entenc es gratuit no?
Fins al cony
Anònimaaaa, 05/09/2018 a les 01:14
+4
-0
Estic molt cansada de que la gran majoria (per no dir totes) les agències demanin una alçada d’1,70 com a mínim. Moooooolt. Hi han agències per noies grassonetes, per noies primes... però sempre amb aquesta absurda normativa de l’alçada. #cansadisima
No tinc cap comentari
Anònim, 05/09/2018 a les 09:51
+1
-1
Em sembla molt be aquesta proposta
Cap comentari
Anònim, 05/09/2018 a les 11:38
+1
-1
En sembla be apuesta proposta
Info
Anònim, 05/09/2018 a les 16:37
+0
-0
A on t envien la informació?