Així serà la cara dels humans en un futur

| 10/09/2018 a les 09:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, cara, humans, evolució
 
Imatge il·lustrativa
El rostre i les faccions dels humans han canviat, i molt, al llarg dels anys. De fet, a dia d'avui som l'ésser viu "més expressiu de la Terra", capaç de recrear 50 gestos amb només la nostra cara. Així ho assegura l'expert Adam Wilkins al mitjà Clarín, que ha contactat amb diversos científics per conèixer com serà "l'humà del futur".

Segons explica el professor Scott Solomon, en els darrers segles s'ha observat com el rostre de les persones he evolucionat fins a tenir "un front menys pronunciat i un mentó més rodó i petit".

Resultado de imagen de evolution gif

De cara al futur es preveu que els canvis vagin en el mateix sentit. "Si el nostre crani continua evolucionant, el més probable és que tinguem una cara més reduïda, les òrbites oculars més grans, un mentó menys gran i una bòveda cranial més globular i desenvolupada" detalla l'expert en paleontologia Paul Palmqvist a Clarín. Si encara no us feu una idea de com seran els humans del futur, us deixem amb una il·lustració que potser us ajuda:

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

I AIIIII
Anònima, 10/09/2018 a les 09:21
Molt interessant
+323
-3
Si sembla el cap d'un alien, per l'amor de déu.
Aliens
Anònim, 11/09/2018 a les 11:30
+19
-0
Al final els aliens serem nosaltres
Toc toc Adolescents.cat toc toc Adolescents.cat toc toc Adolescents.cat
Anònim, 10/09/2018 a les 09:40
Molt interessant
+227
-5
M'ho sembla a mi o és molt Sheldon Cooper??😂😂
afirmatiu estimat anonim
Anònima, 10/09/2018 a les 10:24
+12
-1
afirma tiiiiiu , si ho sembla jajaja
Puajaka
Anònim, 10/09/2018 a les 10:55
+5
-1
Dioos ho anava a dir
Jo tambe pensava el mateix
Anònim, 10/09/2018 a les 13:19
+4
-0
Ho anava a dir jajaja se sembla massa al Sheldon 😂
Toc toc toc
Anònim, 10/09/2018 a les 16:41
+3
-0
Et falta un "toc" cada vegadaaaaa!😭
PD: Sip, és molt Sheldon Cooper😂😂😂
Au va
Anònima, 10/09/2018 a les 10:21
Molt interessant
+235
-1
A aixo li’n dieu front petit!? Si hi poden aterrar dos avions
Es veritat
emmafs_06, 10/09/2018 a les 12:55
+11
-3
Es veritat q hi poden aterrar 2 avions pero fins hi tot una nau espacial😜
like
Anònim, 10/09/2018 a les 16:34
+25
-7
like si tens fronton
Estudis
Anònim, 10/09/2018 a les 10:23
+19
-23
Tinc una companya de classe que encara no és fia de la ciència i diu que la Teoria de l'evolució no existeix. Farà 4t d'ESO.
Tssss
Anònim, 10/09/2018 a les 21:39
+4
-0
Diversitat d'opinió
What?
Anònim, 10/09/2018 a les 10:24
Molt interessant
+108
-0
Però si aquest és igual que el meu profe de català😂
moment de reflexio
Anònimaaaiaaaaa, 10/09/2018 a les 10:25
Molt interessant
+208
-3
ara que ho penso, molta gent diu que els aliens no existeixen, pero i si els aliens son la evolució dels humans, es a dir, una versió millorada de nosaltres i es el futur aspecte de la raça humana? demasiado internet por hoy JAJAJAJ
X el dels aliens
Anònim, 10/09/2018 a les 14:06
+22
-7
Tu que t’has fumat?
Flipant
Anònima, 10/09/2018 a les 14:18
+15
-0
La millor reflexio enserio m'ha encantat😂😂
Este porro no sube
Anònim, 10/09/2018 a les 18:27
+15
-2
Este porro no sube.
5 minuts després :

Anònim, 10/09/2018 a les 22:14
+2
-0
he pensat el mateix. i no vaig fumada.
Ecs
Anònim, 10/09/2018 a les 10:25
+19
-2
No m'agrada gens
Una preg
Anònim, 10/09/2018 a les 10:59
+20
-3
I que ens fara evolucionar si es pot saber? És a dir abans la supervivència pero ara sobre vivim tots aixi q no crrc q evolucionem gaire mes.nomes ens fara evolucionar la manipulacio genetica i ni crec q ens faci evolicionat cm a la foto
Bueno...
Anònima, 10/09/2018 a les 12:29
+17
-0
Jo diria que serà per l'entorn, el canvi climàtic, coses així... si el nostre entorn canvia nosaltres també.
Foto instagram
Anònim, 10/09/2018 a les 11:08
+9
-1
Hola! Algú sap d'on treuen les fotos que penjen de les històries d'instagram per arribar a aquestes notícies? Esq estic súper encuriosidaa.
Jim Moriarty
Anònim, 10/09/2018 a les 12:06
+5
-1
LOL? Sóc l'única que pensa que s'assembla moltíssim al Jim Moriarty de Sherlock? 😂
Madre mia
Anònim, 10/09/2018 a les 12:07
+4
-1
Sembla el típic personatge de manga amb aquests ulls
De que van 😂
Anònim, 10/09/2018 a les 12:18
+13
-1
Diu que durant els anys ls front ga anat disminuint i el nostre "jo del futur" te una frentaca per parar avions 😂😂😂😂😂🤦🏻
..
Anònim, 10/09/2018 a les 12:27
+16
-1
Enserio els nostres cranis estan evolucionant? Perquè els cervells no ho sembla.
Hahaha
Anònim, 10/09/2018 a les 12:55
+6
-1
Si he vist persones iguales a la de la foto😂
evolucionar mes
Anònimamatoll, 10/09/2018 a les 14:18
+2
-0
els humans evolucionarem mes?
evolucionar mes
Anònimamatoll, 10/09/2018 a les 14:20
+2
-0
els humans evolucionarem mes?
Ves...
Anònim, 10/09/2018 a les 21:06
+1
-0
Jo crec que si durant milers d'anys hem tingut el mateix aspecte, no crec que d'aqui al futur canviem. Es la meva opinió ehh.
De veritat un mico va parir a un ésser més evolucionat?
Anònim, 10/09/2018 a les 22:58
+2
-2
Si... ara se suposa que em quedaré embarassada i em sortirà així perque sí, un nen amb aquest aspecte... Vinga va, quines ximpleries dir que venim del mico.
...
Anònim, 10/09/2018 a les 23:10
+1
-1
Per què se suposa que el cerbell creix ? No se suposa que amb l internet, calculadores i tot sens faciliten tant les coses que no cal ni pensar?
La fi del mon
Anònima, 10/09/2018 a les 23:31
+3
-1
Per deu no fotem que ara els tius bons desapareixeran en un futur!!
😱😱😭
Mare meva
Anònim, 11/09/2018 a les 01:50
+2
-0
Pero si tindrem més front que cara...
I a més a més amb entrades a tutipleno (que pel que jo se no serveixen per res... )
😵😵😵😵