Així és l'adolescent de 14 anys que ha fet història en el patinatge artístic

| 12/09/2018 a les 09:14h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, patinatge, noia
 
Imatge il·lustrativa
Aquest cap de setmana la ciutat de Kaunas (Lituània) va celebrar el Grand Prix junior, el campionat de patinatge artístic per a menors més prestigiós del món. Durant el torneig hi va haver actuacions brillants, però la millor va ser, sens dubte, la d'Alexandra Troussova.

La noia, de només 14 anys, va proclamar-se campiona després d'aconseguir una pirueta inèdita en la història del patinatge femení. L'adolescent es va convertir en la primera dona en completar un 'cuádruple lutz' en una competició oficial -podeu veure el moment en el vídeo de més avall-. 
  Tot i firmar una actuació gairebé impecable, Alexandra Troussova va assegurar que no estava del tot satisfeta i que seguiria treballant per millorar cada dia. Estem segurs que aconseguirà tot el que es proposi. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

M'encanta
Anònim, 12/09/2018 a les 15:04
+48
-0
M'encanta aquet article, jo faig patinatje artistic i enserio...es la meva vida
Gracies adolescents.cat 😍😍😍😍😍
WOWW
Anònim, 12/09/2018 a les 19:50
+10
-0
SENSE PARAULES.. AQUESTA TIA ES LA PUTA AMAAAA!
X2
Anònim, 12/09/2018 a les 21:25
+6
-0
M’encanta aquesta tia😍😍😍😍
Cuadripe lucks
Anònim, 12/09/2018 a les 15:05
+31
-1
Dioooooos , faig patinatje i aixó es lo más
El cognom?
Anònim, 12/09/2018 a les 15:26
+7
-5
Perque eu escrit el cognom diferent de com es diu?? Troussova enserio? Xd
Brutal
Anònim, 12/09/2018 a les 19:17
+3
-0
Brutaaaaal😍😍
Informeu-vos.
Anònim, 12/09/2018 a les 19:27
+7
-3
La noia no ha realitzat una pirueta, ha sigut un salt, S-A-L-T.
Exactament
Anònima, 12/09/2018 a les 20:51
+5
-2
En el lutz saltes i fas voltes a l'aire, això és un SALT.
En les piruetes gires al terra.
Derres
DIOS
Anònim, 12/09/2018 a les 20:20
+24
-0
Quan ho fan tan perfecte fan q sembli tant fàcil, com si et poguessis posar a patinar i fer això sense saber-ne. (Evidentment sé q no és així eh hahaha) BRUTAL.
Mm no
Anònim, 12/09/2018 a les 20:27
+6
-2
Aixo no es una pirueta.. es un salt.. faig patinatge artístic des dels 3 anys i el lutz es un salt
Patinatge artistic
Anònim, 12/09/2018 a les 22:04
+0
-0
Desde ben petita que he fet patinatge artistic!
Aquest any pero ho he deixat... pero continu-ho anant al pavello per veure els meus germans!
Tinx 15 anys, patinatge artistic per sempre!!!
Mare mevaa
Anònima, 12/09/2018 a les 22:15
+2
-0
Aquesta noia deu ser super bonaa, faig dansa i si a la gent ja li costa fer voltes i pliés no mimagino a laire😂
Bru-tal
Anònim, 12/09/2018 a les 23:29
+0
-0
Faig patinatge artístic sobre rodes i tinc 14 anys i es increíble... m’encanta veura com hi ha gent que es supera cada día jo ho faig ( ho intento) i es la millor sensacio🤷🏼‍♀️
ES UN SALT REDACTORS
Anònima, 12/09/2018 a les 23:32
+2
-0
Pensava que veuria una pirueta rarissima amb aquelles contersions que fan, i veig un salt. Joder no m'enganyeu. Tot i aixi impressionant.
Les piruetes tracten de girar sobre el teu mateix eix al terra, molt dieferent als salts
Aix
Anònim, 13/09/2018 a les 16:06
+1
-0
Pel que tinc entes (corregiume si ho dic malament) no es nomes la primera dona en realitzar el salt. Sino la primer persona en realitzarlo despres del seu autor Lutz
No es una pirueta
Anònim, 13/09/2018 a les 16:17
+1
-0
No us ho prengueu a mal porto fent patinatge des dels 5 anys i en tinc 17, es un salt; una pirueta seria si mantiguesa un peu a terra donan voltes i posant pressió a un lloc o a un altre, pero el lutz consisteix en salta al mateix temps que dones voltes, pero no gires sobre un mateix eix.
Si es poguesa corregir crec q totd els que n'entenem sobre el tema us ho agraïriem
Mmm
Anònim, 14/09/2018 a les 17:00
+1
-0
Entenc que les i els entesos en patinatge volgueu corregir aquest error, però en serio, sóc l'única que al veure això m'he sentit com una inútil?