5 dades que us faran somriure

| 12/09/2018 a les 09:31h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, alegria, felicitat
 
Imatge il·lustrativa
Avui molts de vosaltres heu començat l'institut. Com que sabem que la tornada de vacances es fa dura, us portem algunes dades per intentar-vos alegrar el dia:

 


Versió sense playbuzz:

- Només queden 4 setmanes pel vostre primer pont: el 12 d'octubre és festiu i cau en divendres, així que tindreu tres dies lliures seguits!

- Cada cop que diem t'estimo a algú o quan algú ens ho diu a nosaltres els nivells d'oxitocina -l'hormona del benestar- al nostre cos augmenten. Per tant, expressar aquest sentiment es fa ser literalment més feliços.

- Una investigació publicada al Journal of Social Personal Relationships assenyala que es necessiten unes 40 hores per passar de simple conegut a amic i unes de 200 per considerar a algú amic íntim. És a dir, en una setmana podem forjar una amistat sòlida.

- L'adolescència és l'etapa en què el nostre cervell és capaç de processar la informació més de pressa i en què som més hàbils mentalment. Aprofiteu-ho!

- En un minut -el temps que has trigat a llegir aquest article- han bategat prop de 7.150.000.000 cors humans, inclòs el teu.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Cors??
Anònim, 12/09/2018 a les 12:03
+14
-1
No pillo lo dels cors
Pel dels cors
Anònim, 12/09/2018 a les 13:52
+22
-0
Que diu q mentre llegeixes l'article hi han 7150000000 cors que bateguen al mateix temps que el teu🧡
enserio?
Anònim, 12/09/2018 a les 20:57
+24
-5
i aixo et fa somriure?
1kwu2i
Anònim, 12/09/2018 a les 21:27
+1
-0
7ja veus😶😂😂
3 i 3 i 3 fan 9
Anònim, 12/09/2018 a les 20:22
+28
-2
No he somrigut amb cap.

Sóc un monstre sense sentiments Ahahahah😐
.
Anònim, 12/09/2018 a les 21:19
+13
-0
9 i 3 fan 12, 12 i 13 25 ai ves qui u diria
Igual
Anònim, 12/09/2018 a les 21:48
+3
-1
Igual esque res m’ha fet somriure🙄 som monstres de vd🙃
ei
Anònim, 12/09/2018 a les 20:43
+12
-6
sisplau posseu més cosses com aquestes, ajuden molt❤
Lo dels cors es mentira
Anònim, 12/09/2018 a les 21:47
+6
-4
Si hi han 7.000.000.000 de persones al mon i en un minut només han bategat 7.150.000.000 cors k pasa k en un minut la gent només batega un cop😂
No
Anònim, 12/09/2018 a les 22:32
+2
-0
Jo també he pensat el mateix però si llegeixes bé t'adonaràs que està ben redactat. Es refereix a que hi ha 7.150.000.000 cors bategan (les persones que hi ha a la Terra) no les vegades que bateguen en 1 min. Això de 1 min et lia, si hahahaha.
Haver
Anònim, 12/09/2018 a les 23:14
+1
-0
No es refereix als cops que batega el cor sino a la quantitat de cors, indiferentment dels cops que bateguen aquests cors
Ejem
Anònim, 13/09/2018 a les 11:09
+6
-3
Home doncs jo per fer pont el 12 d'octubre... que vols que et digui, prefereixo anar a la uni aquell dia
Respecte
Anònim, 13/09/2018 a les 23:57
+0
-0
S'ha de respectar el dia de l'hispanitat igual que es respecta la diada. Si no ho fas seràs igual que els que no respecten la diada.