10 celebrities que no fan servir el seu nom real: com es diuen?

| 12/09/2018 a les 11:55h
Arxivat a: FAMOSOS, celebrities
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha molts artistes que decideixen no fer servir el seu nom real i opten per un àlies. Alguns simplement varien algunes lletres, altres, en canvi, escullen un sobrenom més original. Us deixem amb algunes celebrities que utilitzen noms artístics:

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Llegiu aixo
Anònim, 12/09/2018 a les 16:33
+13
-4
Se k no te a veure amb el tema pero podrieu ajudarme?
Busco botigues per comprar roba adolescent. Algu men pot dir alguna?
Contesteu siusplau
Anònim, 12/09/2018 a les 17:21
+5
-0
...
Doncs....
Anònimaa, 12/09/2018 a les 18:52
+21
-1
bershka
stradivarius
springfield
brandy melville
subdued
dobble agent
forever21
ns...
hi ha roba bastant adolescent en aquestes botigues ( no dic que no ho puguin portar els que no són adolescents).
si que és veritat que gran pat d'adolescents compren allà

Espero haver-te ajudat!
tambéee
Anònima, 12/09/2018 a les 19:01
+10
-0
També hollister i Hm, zara....
pel de la roba
Anònim, 12/09/2018 a les 19:07
+8
-0
bershka, h&m, pull & bear, subdued, urbans outfiters, brandy melville, stradivarius
sii
Anònima, 12/09/2018 a les 19:24
+16
-2
tant si ets noi com noia jo et recomano MOLT pull and bear. la roba que fan mencanta, es molt bon estil

Al Bershka també fan coses guais i al Subdued també, tot i q es una mica més car
espero t hagi servit d'ajuda
bon inici de curs gent!
Gracies
Anònim, 12/09/2018 a les 23:17
+3
-3
Soc la de la roba.
Gracies meu ajudat molt. Ja anire a comprar roba alla. A veure si us veig 😉😉encara que no se qui sou.
Roba
Anònim, 13/09/2018 a les 06:39
+2
-0
Ronwe te moltes coses molt maques
Us a faltat una 😅
Anònim, 12/09/2018 a les 21:29
+11
-0
La Emma Stone en realitat es diu Emily Stone, i cuán va entrar a Hollywood es va ficar Emma de nom per que es veu que Emily Stone ja estaba pillat i hi ha una norma no escrita a Hollywood que no poden haber dos persones amb el mateix nom, igual va pasar amb el David Bowie
Ns quin titol posar
Anònim, 12/09/2018 a les 21:31
+7
-1
Molts famosos no utilitzen el seu nom real pero hi ha alguns q almenys utilitzen el cognom. Pero d'altres es canvien el nom totalment com el bruno mars😂. Potser s'avergonyeixen del seu nom o no els ho agrada😂😂
Resposta
Anònim, 12/09/2018 a les 23:25
+3
-0
Ja hu van explicar, bruno pk li deien q sasemblava a un boxejador q es diu bruno nsk, i mars pk deien q semblava de mart
Bruno Mars/ Peter Gené Hernández
Anònim, 13/09/2018 a les 17:06
+2
-0
Li van posar aquest mote, primer el seu pare pq deia q s assemblava molt a un boxejador (Bruno san Martino) i se li va quedar com a nombre de cantant. Li van començar a dir així quan tenia 4 anys.

Sóc bastant fan seva😂
Ueeeee
Anònima, 13/09/2018 a les 19:48
+1
-0
Hi ha hooligans per aquiiiii
Lordee
Anònim, 12/09/2018 a les 21:34
+16
-3
Like si t'agrada Lorde, trobo que es una cantane molt infravalorda
Miley cyrus
Anònim, 12/09/2018 a les 21:40
+26
-0
Realment, la Miley si que es diu aixi. Quan va complir la seva majoria d'edat es va cambiar el nom, per tant si que es diu Miley
😱😱😱
Anònim, 12/09/2018 a les 21:40
+22
-3
Quediius😱😱 El nom de la Lady Gaga no és "Lady"??? En seriooo?😱 Omg que fooort😱😱😱😱
Us ha faltat un molt wapu
Anònim, 12/09/2018 a les 22:10
+19
-0
Bad Bunny es diu Benito Antonio Martinez Ocasio ahahha, osigui que el seu nom es pitjor que les seves cançoncs masclistes😂😂😂😂
GoT
Anònim, 12/09/2018 a les 23:06
+3
-1
Buff... fa dos dies em vaig començar Joc de Trons, ja vaig per la segona temporada. És molt bona, molt recomanable i entretinguda.
Miley
Anònim, 12/09/2018 a les 23:47
+2
-0
La miley cyrus si que es diu així. Es deia destiny hope pero dspres de hannah montana sel va canviar (o això he llegit)
Que irònic
Anònim, 13/09/2018 a les 08:04
+3
-0
La Gigi Hadid es diu Jelena 😂😂😂