Aquests són els 6 adolescents de menys de 18 anys més influents del món

| 13/09/2018 a les 09:25h
Arxivat a: RÀNQUINGS, adolescents
 
Imatge il·lustrativa
La revista Time elabora una llista cada any amb els adolescents més influents del món. Un rànquing que té en compte l'impacte global dels joves en els mitjans de comunicació i en les xarxes socials. Aquí teniu el llistat:

 


Versió sense playbuzz:

Moziah Bridges. 16 anys. Va crear l'empresa de corbatins Mo's Bows quan tenia 9 anys i a dia d'avui factura més de 200.000 dòlars anuals.

Maddie Ziegler. 13 anys. És actriu i ballarina i ha aparegut en videoclips tan coneguts com el de 'Chandelier', de Sia.

Millie Bobby Brown, 14 anys

És famosa arreu del món per interpretar l'Eleven a la sèrie Stranger Things, un paper que li ha valgut la nominació als premis Emmy.

Mikaila Ulmer, 13 anys
És la creadora i directora executiva de l'empresa de begudes Me & The Bees Lemonade, la qual ven més de 300.000 ampolles l'any. A més, també és la impulsora de la fundació sense ànim de lucre Healthy Hive Foundation.

Shibby de Guzman, 14 anys
És una de les activistes més destacades de Filipines. Amb només 14 anys aquesta jove ha alçat la veu contra el polèmic president del seu país, Rodrigo Duterte.

Salvador Gómez Colón, 15 anys
Després que l'huracà Maria causés greus destrosses a Puerto Rico aquest jove va decidir iniciar una campanya solidària per recaptar diners. En només una setmana va aconseguir reunir 100.000 dòlars i ajudar centenars de persones.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Lol
Anònim, 13/09/2018 a les 10:19
Molt interessant
+134
-30
Like si no en coneixes cap xdd
EHh
Anònima 15, 13/09/2018 a les 14:32
Molt interessant
+149
-0
Com cony pot un nen de 9 anys pot crear una empresa???
wtf
Anònim, 13/09/2018 a les 17:40
+3
-0
ja veus
Emmm
Anònim, 13/09/2018 a les 22:23
+30
-0
En aquests moments em sento inútil
Maddie té 15
Dance moms girl, 13/09/2018 a les 14:37
+29
-0
La Maddie Ziegler té 15 anys, fa els 16 a Setembre. Us heu equivocat redactors. Per cert, on veieu Dance Moms(la serie que va fer famosa a la Maddie i per la qual no hauria pogut ballar amb Sia)??
La seva germana
Anònim, 13/09/2018 a les 16:02
+10
-1
Suposo que s han confos amb la kenzie
Wtf
Anònim, 13/09/2018 a les 17:34
+4
-1
Pero sou cegs o que??? Posa que te 15 anys, nomes en el que no te playbuzz posa que te 13 aveure si us fixeu. Haura sigut un error
Kenzie
Anònim, 13/09/2018 a les 19:06
+0
-0
La Kenzie te 14
Hatee
Anònima, 13/09/2018 a les 14:51
+72
-39
Us juro que no hem cau gens be la milie bobe brown!! No entenc pq ha de cobrar molt mes que els seu companys a stranger thing. Entenc que volia reibindica els drets de les dones pero ja es passen. I a mes trobo que vesteix una mica de tia de 30 per l edat que te. Que per mi que es vesteixi com li surti del xony pero es la meva opinio. No us ho preneu malament els fans!!
Diners
Anònim, 13/09/2018 a les 15:47
+20
-10
Ella cobra més amb justificació, es la més coneguda de la serie y es la que genera més diners per motius d’imatge (per aixó uns futbolistes cobren més que altres). A mi tampoc m’agrada gens com persona, pero em sembla justa la quantitat que cobra.

PD: No parle quasi català, a Alacant als adolescents ens la suda el valencià.
Mare meva
Anònim, 13/09/2018 a les 17:19
+10
-7
La Millie Bobby Brown (Bobe de veritat?)combra mes per la seva feina jo crec que ella s'esforça molt mes i te mes talento que els seis companys o al menús ho demostrar(el Noah tambe es molt bo i potser haurien de cobrar igual).
Why?
Anònim, 13/09/2018 a les 17:21
+29
-14
Perqué quan una dona que fa bona feina i guanya mes diners que un home es critica i quan un home que guanya mes doblers se l'aplaudeix?
No hate
Anònim, 13/09/2018 a les 18:08
+9
-2
A mi mencanta aquesta noia, es molt influent i ho utilitza per fer coses bones(campanyes dunicef i aixo) em sembla molt respetable i q la odieu perque ..? De fet, perque la odieu? No pots odiar a una persona q ni tan sols coneixes lol, gent envidiosa
Mentida
Anònim, 13/09/2018 a les 20:34
+4
-0
Aquesta informació de que cobra més és FALSA. M'agrada investigar aquests casos, i vaig investigar dies i dies, si vols saber la veritat has d'investigar molt, i finalment després de dies, vaig llegir moltes pàgines oficials que deien que tots cobren el mateix, també vaig llegir el que deia gent que treballa a Netflix o Stranger Things. Hem d'investigar molt avui dia, molta info es fakeee
Wtf
Anònim, 13/09/2018 a les 18:05
+6
-1
Q coñ ara critiquem per tot? Una nois q ensenya molt, criticada, una noia q ensenya poc, criticada igual, ns flipant a sobre nomes te 14 anys, osigui deixeu datacar a nenes menors, gracies
Loren
Anònim, 13/09/2018 a les 19:18
+9
-1
I la Loren Grey?????? Me cau fatal pero la tia te els seus seguidors...
Pareu de discutir jder!
Anònim, 13/09/2018 a les 20:20
+8
-5
En lloc de discutir tant (soc feminista) i fer veure que sou nens de quatre any criticant a la resta de gent quan vosaltres sou els primers de tenir defectes, intenteu adonarvos de la de coses que podriem arribar a fer tots plegats. Estic flipant amb la de diners que cobren uns nens de 14 anys, tots aquests diners els hi estan pagant els vostres pares amb el que treballen ells. Hi ha gent al mon que esta morint de fam i aquests aqui cobrant mils de diners. Hi ha gent al mon que esta morint de fam i de moltes coses. No us n'adoneu o que???


P.D: perdoneu les faltes...
i?
Anònimah, 15/09/2018 a les 12:42
+0
-0
què té a veure que siguis feminista?
❤️
Anònimaa, 13/09/2018 a les 20:36
+5
-2
La Millie Bobby Brown és la meva idola, és la millor i actua genial 😍😍😍
😱😱😱
Anònimaa🙋, 13/09/2018 a les 23:00
+4
-0
I tu en tens 17 anys i no has fet res en la vida....
Nooo!
Anònim, 15/09/2018 a les 14:16
+1
-0
M'agrada stranger thing, però Millie Bobby Browne és massa petulant!
😤