​Els 4 consells que dóna la ciència per triar una parella perfecta

| 12/09/2018 a les 16:18h
Arxivat a: CONSELLS, parella, amor
marylin monroe love GIF

Des de petits ens han venut la idea de la mitja taronja a l'hora de tenir parella. El que no ens diuen és que som taronges senceres i que al llarg de la nostra vida coneixerem moltes altres taronges senceres amb les quals ens podrem entendre.


Doncs bé, la ciència ha arribat a algunes conclusions sobre com triar una bona parella. Són aquests:

sweet in love GIF

Compartir moltes coses però no totes: És recomanable compartir amics en comú per sortir junts de festa de tant en tant i organitzar vacances, però també és MOLT IMPORTANT que cadascú tingui el seu cercle d'amistats. En tema d'aficions i gustos també cal buscar el punt entremig. Compartir-ne alguns però no tots. Això fa que la relació no entri en la rutina.

Accepta la teva parella tal com és: Al principi d'una relació tot és molt bonic però a mesura que anem coneixent a fons la nostra parella també li comencem a trobar els seus defectes. Accepta la teva parella tal com és. Intentar canviar el caràcter d'una persona, a no sé que siguin coses molt puntuals i concretes, és una guerra perduda. Els caràcters no es canvien així com així.

i love you so much heart GIF

Anem malament si...: La teva parella és una persona que encara que t'agradi físicament no et transmet confiança absoluta, ens avorrim amb ella o no tenim de què parlar. Si vols que la relació sigui llarga i feliç, busca algú que no només t'agradi pel seu físic, sinó que et faci costat, parli amb tu, sigui amiga teva, li tinguis confiança, etc...

El nivell de maduresa ha de ser semblant: No tots madurem de la mateixa manera i menys quan som adolescents. Així que està comprovat que aquelles parelles que més duren i ho fan de manera més feliç són aquelles que els dos tenen un nivell de maduresa similar.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Redactors...
Anònim, 12/09/2018 a les 17:03
+41
-23
El verb "donar" no porta accent per la normativa de diacrítics que va canviar al novembre del 2017.
Petons😙❤
El listillo de turno
Mimi_conesa, 12/09/2018 a les 20:25
+27
-46
Aquí no venim a mira les faltes si no a veure els textos que fan pero poder entender la adolecencia i si no t'agrada que facin faltes no cal que facis comentaris pq no l'i teresan a ningu
Si hi ha una falta es diu
Raichu, 12/09/2018 a les 22:17
+15
-0
Tampoc està de més tenir una bona ortografia.
Pel/per la del titol...el listillo de turno
Anònim, 12/09/2018 a les 23:05
+12
-1
Segur que ell/a no ho ha dit a males. No cal que responguis aixi.
Ignorant
Anònim, 13/09/2018 a les 00:00
+18
-4
En un periode de 4 anys son valides les dues formes
A veurw kruk
Lmao, 13/09/2018 a les 00:46
+6
-5
Hi ha una altre norma amb els diacrítics que pots posar l'accent si et surt de la punta del nap
No pas
Anònim, 13/09/2018 a les 00:48
+7
-0
Aquestes normes ortogràfiques tenen un període de temps de 3 anys aixi que sí, esta ben escrit.
Faltas
Anònim, 13/09/2018 a les 08:45
+3
-1
Carai,si que estàs al dia!dons jo escric d'oïda i gràcias...no vaig estudiar a Catalunya de jóvenes i ara...però el que més m'interessa és el concepte de les cosas...las faltas....pero el llestos o llestas....
Pel de les faltes
Anònim, 13/09/2018 a les 09:09
+5
-0
Encara queden 4 anys per a que es considerin faltes de moment encara s'admeten
VISCA ELS ACCENTS DIACRÍTICS!!!
Anònim, 13/09/2018 a les 19:22
+5
-0
Doncs això. 😂😂😂 Jo els faig servir igualment 👉👈 m'agraden moooolt. Tot i que és veritat que no s'haurien de posar amb la kk (amb perdó) d normativa q els exclou :(
PD: Pels q dieu q l'ortografia no és important. SÍ QUE HO ÉS!!!! Hem de cuidar la nostra estimada llengua. Que vosaltres no sapigueu escriure no vol dir que els redactors i les redactores d'adolescents.cat no hagin d'escriure bé.

Molt d'amor a tothoooooom!!!
Pel de "el listillo de turno"
Anònim, 13/09/2018 a les 20:40
+0
-0
aviam, que està bé que donis la teva opinió i tal, però tampoc cal torturis al diccionari català amb les faltes que fas tu😂🤷
Aii l'amor
Anònima, 12/09/2018 a les 17:46
Interessant
+82
-2
Ja m'agradaria trobar una parella que fos com el que explica l'article. Però amb gairebé 18 anys continuo sola i sense cap història amorosa. És preocupant de veritat, ni un sol petó encara. Estic esperant trobar algú especial que sembla que no arribarà mai.
Home...
Anònimaa, 12/09/2018 a les 20:52
Interessant
+52
-1
Per si et serveix de consol, jo estic igual que tu! 18 anys i ni un petó. Però no ho trobo preocupant! Tot al seu temps, ja arribarà. De moment, estima't a tu mateixa!
Epa
Anònim, 12/09/2018 a les 22:06
+2
-5
Tu saps q per fer un petó no cal q hi hagi amor no?
Canvi dr mentalitat
Anònima38, 12/09/2018 a les 22:32
+6
-0
Mira, Jo em passava el mateix! 18 anys i encara no havia fet res pq esperava liar-me amb algú especial x primer cop, fins que em vaig "cansar" d'esperar a algú especial, i em vaig liar amb un en una festa i pensava q m'arrepentiria i tal, però no, em vaig treure de sobre el pés de fer-ho amb algú important el primer cop, i ara surto de festa i em lio amb tius així sense compromís! I mai he estat més feliç! Si arriba guai! I sinó, visc la vida sense sentir q m'estic perdent coses per esperar.
Igual
Anònima, 12/09/2018 a les 23:52
+5
-0
Ja som 3 (jo ja tinc els 18 fets)
jo també
Anonymus, 13/09/2018 a les 00:02
+10
-0
jo estic igual😂😂😂
l'única diferència és que tinc 16 i no 18. Ens recolzem entre totes😂😂😂
A veure si tinc sort amb qui m'agrada. Creuem els dits.
Es quan no busques que trobes
Anònim, 13/09/2018 a les 07:21
+8
-0
Hola.
Jo en tinc 30,i la veritat es que la meva ptimera relació va ser als 18.
Estava desesperada,super rallada....pero amb el temps us adonareu que no es el mes important a la vida tenir parella, sinó ser tu mateix.
Es quan no el busques no i et preocupes que trobes l'amor....i aixi estic, que porto 6 anys amb el meu amor.
Ja vindrà... sigueu feliços amb el que teniu ara!
_
Anònima, 12/09/2018 a les 20:55
+19
-1
No et preocupis, no ets l'única, tinc 18 anys i em trobo en la mateixa situació. Tard o d'hora, tot arriba, no t'amoïnis.
farta
Anònim, 12/09/2018 a les 22:18
+5
-1
estic farta de q si estic surtint amb algun tio es comporti completament diferent davant meu que davant del seus amics (vull dir q quan esta davant dels seus amics suda molt de mi) nose si es normal pero joder cansa molt es en plan tiu si timporto demostrau tan davant meu com dels teus amics
T'entenc
Anònim, 13/09/2018 a les 09:49
+3
-1
Amb el meu novio hem pasa el mateix, nose si els tios son aixi o que, el meu consell digali el que penses igualment pero no esperis que ho canvi.
..
Anònim, 12/09/2018 a les 23:30
+7
-1
Dos coses
1: pues lu de madurar maire desperar uns anys pk jo soc molt madura per la meva edat (14😂) i no hi dit jo, pels q es possin aki a torrà collons...🙄
2: se q soc molt jove eeh!! I no vull relacions ni coses aixi, nomes tinc 14 anys, pero la gent veu series i el mon necessita mes nois com els personatges de les series adolescents😂😂
Ara molts son taronges però podrides....
Anònima❣, 13/09/2018 a les 00:17
+15
-0
Doncs això que ara la majoria volen follar i no conèixer el noi o noia. Pensen més amb la polla/el cony que em el cervell i estimar amb el cor. Casi tothom busca orgasmes i no amor. Jo no busco al riu perfecte ni el príncep blau, mentres em respecri, m'astimi i em diverteixi ja en tindria prou.

Però bueno...que hi farem.

Ara molts son taronges però podrides....
Anònima❣, 13/09/2018 a les 00:19
+1
-0
Doncs això que ara la majoria volen follar i no conèixer el noi o noia. Pensen més amb la polla/el cony que em el cervell i estimar amb el cor. Casi tothom busca orgasmes i no amor. Jo no busco al riu perfecte ni el príncep blau, mentres em respecri, m'astimi i em diverteixi ja en tindria prou.

Però bueno...que hi farem.

Ai
Anònim, 13/09/2018 a les 02:09
+8
-0
Soc el únic o única que pensa que no tinc ''on triar'', per dir-ho d'alguna manera. No puc triar perque en cara que volgues estas amb el primer que em trovo no podría...
T'entenc
Anònim, 13/09/2018 a les 21:55
+0
-0
A mi em passava el matiex fa poc menys d'un any, però després de desesperarme pensant que no trobaria a ningú amb que estar en cap sentit va i apareix en la meva vida la noia amb qui ara porto casi un any, tot és esperar, tard o d'hora trobaràs a algú que et valori i testimi per qui ets i no únicament pel teu físic.
Ajuda
Anònim, 13/09/2018 a les 15:31
+4
-0
M'agrada un noi però no em diu res m'hi acosto jo??
Ajuda sóc nova amb això a i amb 13 anys (segon ESO)és bona edat per liar-se?i tal
A veure si aixo t'ajuda..❤
Anònima, 13/09/2018 a les 17:16
+4
-0
Jo el primer cop q em vaig liar en tenia 14.. pero aixo no vol dir q sigui aquesta la "edat ideal" pq aixo es una tonteria enorme. La edat x liarse la tries tu en el moment en que et lies.. si et surt la oportunitay i a tu et ve d gust ho fas i jasta. Es igual si en tens 12 o en tens 18.. no es res dolent, pero si q crec q cada cop anem mes rapid (en aquest sentit).
Espero haverte ajudat (i srry x les faltes i tal..)
Un peto😙❤