5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 341]

| 12/09/2018 a les 21:56h
Arxivat a: INTERACTIUS, hot, rànquing


Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 16 anys
Aquest estiu vam sortir de festa el meu nòvio i jo a una discoteca nova que obria. Anàvem els dos ja una mica tajas i vam començar a ballar. Ens vam acabar posant molt calents i ho vam acabar fent als lavabos d'allà mateix. Després quan vam arribar a casa ho vam seguir fent fins a les 9 del matí.

Noia, 14 anys
Estava jo a la platja amb el meu lio total k estava sobre seu i ell feia veure com si fo**esim m'agafava del cul i notava la seva po**a tota que em rossava total k no va passar res més però em vaig posar molt molt hot.

Noia, 16 anys
potser no ha sigut l'experiència més hot que he tingut, però bueno. Hi ha un tiu que vaig conèixer a una festa que posa moltíssim, i ahir a la nit no podia dormir i total que vaig estar pensant amb aquest tiu i se'm va acudir agafar aquell coixí en forma de caca de whatsapp i masturbar-me amb ell. Però no tenia ni idea de com fer-ho i al final vaig acabar agafant un pinta ungles típic del pull and bear i em vaig tocar amb això hahahah. El puto millor orgasme de la meva vida.

Noi, 16 anys
L'altre dia estàvem a la piscina amb uns amics jugant a la botella. En va tocar donarli un pico al meu millor amic amb les nostres nòvies davant. Fent el subnormal vaig pujar-me sobre ell i vaig fer veure que me'l muntava. A l'hora de fer-li el pico vaig veure que se li havia posat dura. Un rato després vam acabar els dos liant-nos als lavabos i ens vam tocar per dins dels banyadors i ens vam córrer dins el banyador. Bufff lo millor...

Noia, 16 anys
l'altre dia vaig anar a una discoteca y em vaig començar a liar amb un noi però molt hot sabeu? i jo notava la seva po**a mentre ens liavem i quan li vaig preguntar quants anys tenia em va dir 22 o sigui pensava q tindria 17 o així i vaig flipar. No va passar res més després.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Yuupi
Anònim/a, 12/09/2018 a les 22:38
+40
-2
Experiència gay, per fi!
bufff
Anònim, 12/09/2018 a les 22:47
+38
-4
Com m'ha posat el noi, mare de deu, visca la Homosexualitat
Visca!
Anònim, 14/09/2018 a les 00:05
+4
-0
Visca la homosexualitat!
❤️
Anònim, 12/09/2018 a les 22:59
+18
-2
la primera experiència em sembla brutal
Els nois que es van liar i més
Un fan vostre, 12/09/2018 a les 23:06
+24
-2
Sincerament, sou els putissims amos, només us falta deixar la novia i serho vosaltres dos. A mi em va passar una cosa semblant amb el meu millor amic i m’hagues agradat algo més així que valtros que podeu, aprofiteu i no us enganyeuu jejeje
Anteriors confessions
Anònima, 12/09/2018 a les 23:20
+9
-1
Eiii que es manifesti la noia que feia la pregunta de si debía de sortir de l'armari, sóc la del comentari "ja som dues" si vols deixa'm el teu insta!😊
Dooooncs
Anònima, 19, 13/09/2018 a les 19:19
+1
-0
Ja som tres :')

P.D No tinc insta JAJAJAJ
Contacte
Anònima , 13/09/2018 a les 20:51
+1
-0
Soc la que ha escrit la pregunta hahaha vols que d'alguna manera contactem, Malgrat no tinguis insta?😊
:/
Anònima, 16/09/2018 a les 17:21
+1
-0
Potser és una mica tard...
El cas és que no tinc gaires xarxes socials (les bàsiques tipus whatsapp, gmail... I també wattpad xD) I es que a mi em fa nosequé publicar per aquí correus i coses així :/
De tota manera, per si ho llegeixes i no tornem a parlar: molts ànims i no facis com jo, no et passis la vida amagant qui ets i mai tinguis por de res!
Flipu
Anònima! , 12/09/2018 a les 23:33
+48
-3
De veritat, em sembla super bé que experimenteu i tot el que vulgueu però siusplau no feu res amb altres persones tenint parella en el cas de que no sigui una relació oberta perquè no sabeu el mal que podeu arribar a fer
Tioooo
Anònim, 12/09/2018 a les 23:40
+9
-7
Menys experiències hotel i més secrets jodeeeeeer
Una cosa importantt
Anònimaa, 12/09/2018 a les 23:50
+35
-3
M'agradaria que aquestes experiences hot es publiquessin a la nit I que end lloc de 5 n'hi haguessin mes, perque Jo, llegunt aixo sempre hem masturbo I se'm queda curt perque nomes n'hi ha 5.
Jaaa
Anònim, 13/09/2018 a les 15:16
+7
-0
Jo TMB ho faig 😂😂
Noia, 15 anys
Anònim, 12/09/2018 a les 23:54
+5
-0
Un dia vaig quedar amb el meu lio i vam anar a una cabanya cardaba massa fred i ens vam començar a liar i a tocarnos i vam acabar follan alla mateix, despres em moria de calor xd
.
Anònim, 13/09/2018 a les 00:53
+24
-1
EStic mOlT SoLA😂😭 AlgU Em fA coMpAnYiA?😂🤦‍♀️😋
Companyia
Anònima, 13/09/2018 a les 13:56
+8
-0
Jo et faig companyia virtual😂💙
😭😭
Anònim, 13/09/2018 a les 15:30
+4
-0
Jo tmb estic sol
Jejeje
Anònim, 13/09/2018 a les 02:11
+10
-0
El yaoi sempre a dalt de tot jaja. Es nota el que interesa.
??
Anònima, 13/09/2018 a les 06:57
+19
-0
Converses d'amigues pa' cuando??
El bon yaoi
Anònim, 13/09/2018 a les 12:25
+8
-0
Jo només he vingut aqui pel yaoi, ja está
Moltes gracies 🖤
Per el/la del Yaoi :3
Anònim, 13/09/2018 a les 17:58
+2
-0
Jajaja, aquí sempre yaoi del bo :v 🤣🤣
Ajuda
Anònim, 13/09/2018 a les 15:36
+2
-0
Ajuda adolescents!! Faig 2 d'ESO i ja em veig preparada per tenir una relacio però em sento fatal si haig de mentir als meus pares però si portem poc no els hi vull dir.
Tot molt lios algú ajuda??
No et preocupis
Anònim, 13/09/2018 a les 19:26
+1
-0
Si tu creus que estas preparada endavant. Jo el que faria seria de moment no dir res als pares i despres si la relacio va be doncs dirli als pares. Aixo el que jo faria pero es la teva desicio ❤
Soletat😂
Anònima, 13/09/2018 a les 17:26
+4
-0
Soc la única que vol tenir novia ja?
Ai deu meu hahahahh
La vida
Anònima, 13/09/2018 a les 19:20
+2
-0
Doncs no, no ets l'única xD
AJJAJAJAJJAJAJJA