Us indignareu (i molt) amb el titular masclista sobre aquesta actriu

| 13/09/2018 a les 10:09h
Arxivat a: ACTUALITAT, masclisme, Andrea Duro

L'actriu Andrea Duro
s'ha mostrat indignada a través d'Instagram després de llegir una notícia sobre la seva vida privada.


El que més ha fet enfadar la protagonista de Velvet Colección no ha estat que un mitjà de comunicació parlés sobre les seves relacions personals, sinó la manera en com els periodistes han enfocat la notícia i el titular, que podeu llegir més avall.
 

"Per què només ens passa això a nosaltres, les dones?, Per què sempre som les dolentes, les putes, les abandonades, les pobres, les retorçades, les aprofitades? Prou ja de missatges masclistes i informacions falses" ha reflexionat l'actriu a les xarxes socials. Per sort, desenes d'usuaris han mostrat el seu suport a Andrea Duro i també s'han mostrat indignats amb la notícia. El cert és que en ple segle XXI, aquests tipus de coses ja no haurien de passar. 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pena
Anònima, 13/09/2018 a les 11:01
Molt interessant
+167
-3
Estic molt farta de comentaris així, que passa que no pots anar al llit amb algú (si hagues set un noi no li haguessin dit res), que no pots portar la roba que vol (si portes roba curta ets una "guarra"), que passa que no pots anar sola per al carrer per si algú et fa algu o et diu alguna cosa, etc.
Que no veieu que el món va cada vegada pitjor!???
Nosaltres, els adolescents som els primers que hem de canviar!!
Canviem el món ja!
A favor
Anònim, 13/09/2018 a les 16:00
+44
-10
Jo soc noi, i em fa molta rabia que s afageixi a tots els nois de masclistes, que pensen amb la polla i ns que mes, no tots som iguals, jo respecto a les dones, sempre i quan aquestes no faltin el respecte a la gent.
Va per el noi aquest
Anònim, 13/09/2018 a les 17:42
+8
-12
Q tipic: no todos somos iguales
Va pel noi aquest també
Anònima, 14/09/2018 a les 16:47
+4
-3
Personalment crec que el "no tots som iguals" no és acceptable perquè simplement el que fa és disminuir l'efecte de l'afirmació.
Amb dades empíriques davant et puc dir i demostrar que els homes maten dones, els homes violen dones, els homes peguen dones, els homes cosifiquen dones, els homes assetgen dones, etc.
És innecessària la frase que diu el tio de turno "a mi a la disco una noia em va tocar el cul". És innecessari per diversos motius: 1. és un cas minoritari perquè no arriba ni a l'1% (dades espanyoles) i 2. et toca el cul però no tens por que et segueixi després i et violi (em refereixo a la cultura de la violació, potser no tens por que et violi aquell noi o el que sigui, cada una de nosaltres afronta aquesta opressió que patim de manera diferent).
Aquest últim paràgraf també és aplicable a "conec noies que comenten sobre els culs dels nois", "pel carrer em van dir tio bueno", "també poden violar un home" (petit incís aquí, violacions d'homes a homes en presons no és un bon argument per "desmuntar els arguments feministes" ja que en una presó d'homes no hi ha dones, sols per això us violeu entre vosaltres), i etc.
I una cosa sobre "jo no sóc masclista". Sóc de l'opinió que totes i tots els que ens hem criat en una societat masclista (totes les societats vaya) som masclistes. Més o menys masclistes però masclistes. Com més llegeixis, debatis, t'informis, et conciencïis, etc menys ho seràs, però ho ets sorry. Per aquest motiu crec que ens hem de des-socialitzar, és a dir, tota la merda masclista que se'ns ha quedat al subconscient, fer-la conscient per poder eliminar-ho. Simplement hem d'intentar ser-ho menys per poder fer un món millor. Potser els fills dels fills dels fills de la nostra generació (o més lluny, però algun dia sisplau) no els caldrà la des-socialització perquè hauran nascut en un món on hi hagi una igualtat real.
Per tant, i per acabar, nice que estiguis a favor, però crec que també hauries d'entendre que es posi tots els homes al mateix sac perquè per estadística sou "violadors potencials" (no com a individus, sinó com a col·lectiu, per més que "no hagis violat mai cap dona" la cosa és que l'estructura de la societat, si ho fessis, igualment et donaria a tu la raó). No ho dic a males, em sembla necessari que tant homes com dones siguem feministes i entenc que et prenguis el "tots els homes" com un atac cap a tu com a individu, però espero que entenguis perquè es fa un sol sac. Sinó molts masclistes es posarien al sac dels "bons homes" (és una manera de dir-ho perquè s'entengui) i no conscienciaria i perdria el seu efecte.
Espero que ara ho entenguis una mica més.
Sí, vaya textazo i tal.

PD: La persona que ha escrit "Pena" molta raó i
Que hus a semblat?
Anònima, 13/09/2018 a les 11:19
+13
-1
Continuo pensant que falta la cara -_-
Dones exagerades
Anònim, 13/09/2018 a les 14:55
+11
-123
S'estan exagerant molt les coses. Tampoc n'hi ha per tant...
Pff
Anònim, 13/09/2018 a les 15:43
+31
-3
Mira calla perquè tu no has de patir cada dia al comentaris masclistes si ho aguessis de fer sabries del que parlem i que no exagerem.
Perdona?!
La Patata 🥔Calenta🔥, 13/09/2018 a les 15:51
+18
-2
Com que s'estan exagerant les coses!!🤬
Com que els homes no patiu aquesta opressió dieu que no n'hi ha per tant, però si estés sou tan oprimits, insultats, sexualitats i ignorats com nosaltres les dones, estries indignat!
Estúpid 🙄😒
Anònim, 13/09/2018 a les 16:14
+18
-1
Q no hi ha per tant???!!!!! Mare meva pero es q no ho veieu q aquesta societat es una merda. Esta plena de masclistes, homofòbics i coses així d asqueroses🤦🤦🙄
En serio espero q aixo acabi algun dia d veritat 😒🙄
No, que va
Anònim, 13/09/2018 a les 18:15
+7
-1
No, clar que no. Només li ha dit puta. Que exagerades les dones, oi? venga chao
.
Anònim, 13/09/2018 a les 22:21
+1
-1
Jo estic amb tots a favor, mira jo sóc noia i mai m'han dit coses tipu això així que tampoc sé que se sent😂😂😂
Suposu que et deus sentir com una merda
.
Ho sento per totes les noies que ho heu de patir💕💕
.
Anònim, 13/09/2018 a les 15:38
+7
-4
No ho entenc
No es tan dificil d'entendre
Anònim, 13/09/2018 a les 19:45
+5
-1
Es molt facil d'entendre, moltes dones tenim por de la societat, que se suposa que ens hauriem de recolzar tots per a que el mon anes a millor pero es veu que hi ha homes (se que no tots) que no arriben a mes i per culpa d'aixo no evolucionem
PUTAH AMAH😂😂
Anònim, 13/09/2018 a les 22:22
+0
-0
Uaaah la primera que he vist que ho ha descrit a la perfecció😍😍
.
Ets la puta amaaa💕
_
Anònim, 13/09/2018 a les 17:34
+2
-20
Tampoc nhi ha per tant entenc que sofengui pero no crec que ho dogui perque es una dona
Vinga
Anònim, 13/09/2018 a les 21:15
+1
-1
I el fet q sigui una dina vol dir que no nhi ha x tant??
A veure
Anònim, 14/09/2018 a les 08:35
+1
-0
Pel que has escrit sembla que no ho hagis entès. El titular en resum l'únic que diu es que la tía está suuuuper trista per no estar amb un tio i es folla a altres per passar la pena. Resum: l están insultant, l están tractant com una persona que només pensa en altres tíos q per posar-se al seu llit.
No entenc el titular😅
Anònim, 13/09/2018 a les 22:17
+0
-0
Algú em pot explicar què cony vol dir??? Merciiiiii :)