Així ha respost Selena Gomez al dissenyador que li va dir «lletja»

| 13/09/2018 a les 13:10h
Arxivat a: FAMOSOS, Selena Gomez
 
Imatge il·lustrativa
Aquest juny Stefano Gabbana, el dissenyador de Dolce & Gabbana, es convertia en el centre d'atenció a Instagram. El motiu? Escriure aquest comentari a unes fotografies on apareixia Selena Gomez: "È proprio brutta". Una frase que traduïda al català vindria a ser: "és molt lletja".

Com era d'esperar, les paraules no van agradar gens els fans de Selena Gomez, que van criticar durament el dissenyador a les xarxes socials.

Doncs bé, ara, tres mesos després que saltés la polèmica, la cantant ha decidit respondre Stefano Gabbana. Ha optat per fer-ho de manera subtil, però clara: passejant-se pels carrers de Nova York amb la paraula "ugly" ("lletja) "escrita" al cap.
L'artista ha demostrat, un cop més, que les crítiques destructives no només no l'afecten, sinó que a més se les sap prendre amb humor.

Resultado de imagen de selena gomez gif

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Aixi si que esta lletja
Anònima, 13/09/2018 a les 19:41
+10
-152
Doncs vaja puta merda, aixi si que esta lletja i sembla del bronx
Pena
Anònim, 13/09/2018 a les 21:22
+31
-1
El teu comentari es ridicul
???
Anònim, 13/09/2018 a les 21:24
+10
-1
Tindre coneixament
Anònim, 15/09/2018 a les 09:11
+4
-0
Millor haber callat i no haver dit res
Pq aquesta actriu com cantant
Servirie com a model i mira que de lletja no te res al contrari maca
jodeer
Anònima, 13/09/2018 a les 19:59
Molt interessant
+144
-4
mira que s'ha de ser notes...
que ha de ser lletja! i si ho fos, a ti que t'importa?

vesten a regar tomàquets desgraciat
Una opinio
Anònim, 13/09/2018 a les 21:25
+10
-29
A veure. Que li digui lletja es la seva opinio. Ara hi ha la moda aquesta del feminisme modern 2k18 qur hi taxa tot de masclista. Es una opinio i com li pot dir que es molt guapa tb li pot dir que es molt lletga. La vida esta plena d opinions dolentes i alguna de bona. Es nota que ha volgut fer se notar mesos despres.
Pd: es nota qur viviu dels anuncis pk feu articles de merda
Que va
Anònim, 13/09/2018 a les 22:56
+17
-0
Ningú ha dit que res d'aixó tingui a veure amb el masclisme. A més opinions tenim tots pero una cosa es guardartela per tu i una altra anar a la foto d'una persona i escriure-ho alla perque tothom ho vegi, i més sent un dissenyador famós. Tu tens la teva opinió i si vols la expliques als teus amics no cal anar alla a molestar, es la diferencia entre algú que va alla mira la foto i pensa el que vol i un hater.
selenaaa guapisima
Anònim, 13/09/2018 a les 21:28
+5
-1
crec que aquest tio es tonto. a qui s eli acudeix fer aixo? si ho penses t'ho calles noi que l unic que conseguiras es que la gent t odii. i jo crec que la selena gomez es preciosa pero per gistos els colors
.
Anònim, 13/09/2018 a les 21:47
+21
-0
pos vayaa..., si diuen que la selena gomez es fea els altres ya no se q som
JAJAJAJAA
Anònim, 14/09/2018 a les 15:28
+1
-0
Això he pensat jo
Com poden dir-li lletja??
Anònim, 13/09/2018 a les 21:56
+11
-0
Mare meva dir-li lletja a la Serena que deu ser crush de mig món hahahahahah
Com si ell fos tan guapo !
Anònim, 14/09/2018 a les 14:27
+5
-0
Es tindria que mirallar .