Dua Lipa es posa a plorar enmig d'un concert després d'aquest incident amb uns fans

| 14/09/2018 a les 09:59h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Dua Lipa
Imatge il·lustrativa
L'últim concert de Dua Lipa a Shangai (la Xina) no ha sortit com ella voldria. El motiu no ha estat ni la seva veu ni la seva posada en escena, sinó les polèmiques normes de seguretat de l'estadi on ha actuat. Enmig del concert, i sense que ningú s'ho esperés, diversos fans de la cantant han estat expulsats a la força per onejar banderes LGTBI. I és que a la Xina, malauradament, l'homosexualitat està estigmatitzada i mal vista.

En veure l'escena, l'artista, mig plorosa, ha parat de cantar i ha intentat tranquil·litzar el públic. Més tard Dua Lipa ha volgut denunciar la situació a través de les xarxes socials i mostrar el seu suport als fans expulsats i tota la comunitat LGTBI. "Estaré sempre al vostre costat, amb el vostre amor i les vostres creences [....] Estic horroritzada pel que ha passat i envio tot l'amor del món als fans que s'han vist afectats", ha escrit la cantant.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

aaa
Anònimus, 14/09/2018 a les 11:26
Molt interessant
+169
-3
Que gran ets Dua Lipa
Molt fort
Anònimaaa, 14/09/2018 a les 17:14
+45
-0
Que fort i que injust al mateix moment. A part, aquella noia se la veia molt petita, no debia passar ni dels 20. Ha de ser molt devastador que et pasi això al mig d’un concert, tan si ets l’intèrpret com si ets l’afectat.

Molt de suport i ajudem a fer un món més just!
love you
Anònim, 14/09/2018 a les 18:05
+19
-0
pfff increïble mes gent en el món aixi plis,ets molt gran duaaaa
🏳️‍🌈❤️✨
Anònim, 14/09/2018 a les 18:39
+32
-0
Yo la veritat esque soc bi i no sabria que fer si em fessin això ja que la homosexualitat no es un defecte , ni un problema . Es com es sent una persona i si es sent Agust amb el seu cos i no molesta a ningú .
Perquè tu el molestes a ell o ella ?
Mal traduit
Anònim, 14/09/2018 a les 19:01
+6
-6
En realitat el que passava era que al concert estava prohibit aixecar-se, no he vist res que tingui a veure amb la homosexualitat

Tot i així, es molt trist que passin coses com aquestes
Porfa😂
Anònim, 14/09/2018 a les 19:12
+34
-59
No tr aveure amb la noticia, pero a coasse estem estudiant els parasits, i a mi man tocat els polls, i tenim a fer un formlari i aixo aixi com destadistica😂😂🤦🏽‍♀️. Els que aquest estiu agueu tingut polls doneuli like, i els q no, dislike, jaja gracies als que voteu🙏🏼🙏🏼 (Si penseu com jo q es massa dors per enviar treballs responeu al comentari😂)
.
Anònima, 14/09/2018 a les 20:15
+5
-0
Avui ha vingut una noia nova a la meva classe, jo estava segura de que jo era hetero, pero m'ha posat bastant calenta, a mes, no em parava de mirar i jo com "dios que bona estaaa...", com puc saber si m'agraden les noies tambe??
Pd: pot influir que, (no creieu que jo soc masclista ni que estigui en contra dels/les LGTB) que es vesteixi com "un noi"?
A la que té dubtes
Anònima, 14/09/2018 a les 21:08
+2
-1
Has sentit a parlar de l’escala de Kinsey? És una escala que mereix la teva bisexualitat, potser no ho sabies però ser bisexual no vol dir que t’atreguin els dos sexes per igual simplement que t’atrauen Els dos. També podria ser que fóssis pansexual (és a dir que et sents atreta per una persona independentment del seu gènere). En qualsevol cas tampoc t’hi hauries de capficar gaire. No tens perquè definir-te amb una etiqueta ni tampoc tens per què saber ara mateix que t’agrada, pots anar descobrint. Personalment no crec que influenciï el fet que vagi vestida com un noi cisgènere.
Amourrr
Anònimetiii, 14/09/2018 a les 22:28
+3
-0
Si et posa calenta, endavant. Si te n'enamores, endavant. No et paris a pensar en la teva sexualitat, perquè et fotràs un lio.

PAU I AMOR!!!! :D
No et ratllis
Anònima, 15/09/2018 a les 10:27
+1
-0
Si t'agrada doncs t'agrada i punt. No et possis a pensar buaaa i ara què sóc lesbiana, bisexual o què? Dóna iguaaaal, deixa't portar. Les etiquetes són tonteries, no les necessites per viure i ser feliç. Així que ja saps, deixa't portar. ;)
Així anem
Anònim, 15/09/2018 a les 14:02
+1
-6
Per què cony has de portar una puta bandera a un concert que no té res a veure ? I a més sabent la mentalitat d'aquell país ? És que s'ha de ser tonto . El guardia si qie ha actuat amb una violència innecessaria però a veure filla la bandera la portes a una manifestació no s un concert . Pensem una mica . Estic d'acord amb la comunitat LGTB però no vaig per la vida amb aquesta bandera ... perquè tampoc serveix per res
LOL