7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 323]

| 13/09/2018 a les 22:40h
Arxivat a: INTERNET, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 


*Els secrets estan escrits tal i com són enviats
Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara

Versió sense Playbuzz:

Noi, 17 anys
Estic en una aplicació per "buscar parella" però en realitat crec que és per buscar sexe, d'amagades. Un dia vaig veure a un professor a l'aplicació i li vaig parlar sense que ell sapigués qui era jo. Després d'una conversa, em va enviar una foto despullat i tot. Mare meva, a sobre és el cap de l'equip del nostre cole. Cada vegada que el veig no puc parar de pensar en la seva imatge despullat...

Noia, 15 anys
Semblarà molt turbi, però quan era més petita petita i tocava anar a dormir, agafava els meus peluxius, els "xupava" la cara i me'ls retregava pel co*y jaja sembla asqueros però m'ho passava bé jajaja suposo que és per això que ara tinc una ment molt perturvada xddd

Noia, 16 anys
Vaig conèixer un noi molt tímid per un videojoc online. Des de llavors sempre jugava amb ell, fins que un dia vam discutir i no sé com, vam acabar tenint una conversa hot per Whatsapp. No m'imaginava que fos així d'obert amb lo reservat que és sempre. Ara fem com si res però cada nit tenim relacions sexuals a distància via Whatsapp o Snapchat. El problema és que té 23 anys, viu a Madrid i jo tinc parella des de fa 1 any i 2 mesos :)

Noi, 17 anys
Quan tenia uns 14 anys em vaig quedar a dormir a casa d'un amic, total que ens vam acabar calentant mútuament i ens vam fer una paja l'un a l'altre avui en dia és el meu millor amic i els dos tenim nòvia. Hem arribat a la conclusió que ningú ho sabria i seria com una experiència més.

Noi, 17 anys
A l'insti sóc dels populars i les noies sempre diuen que tinc el millor paquet de tot el cole. El que no saben és que fa 1 any vaig començar a posar-me mocadors a dins als calçotets per marcar més paquet. Es posen molt hot i lligo molt més des que ho faig. Proveu de fer-ho i veureu.

Noia, 15 anys
A casa meva sóc un terremoto, però a la que surto al carrer sóc la noia més vergonyosa del món i aixo m'està passant factura... no sóc capaç ni de parlar amb els companys de clase. Sempre intento parlar però hi ha alguna cosa dins meu que s'apodera de mi I fa que no em surtin les paraules. Sembla una xorrada pero pocs ho entendran...

Noia, 16 anys
Sempre llegeixo això amb el meu nòvio i ahir li vaig dir q si el secret aquest es publicava a la pàgina i el votaven més de 2k de persones en un dia, se la mamava al balcó del seu pis xDDDD


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

La dels peluixos
Anònim, 13/09/2018 a les 23:18
+32
-4
Et juro que jo també ho feia de petita jajajaj m'has recordat molt a mi. Donava morbo xd.
Turbi?
Anònim, 14/09/2018 a les 03:48
+1
-1
Què vol dir turbi??
.
Anònima, 14/09/2018 a les 15:43
+1
-0
Pues com "xungo"
.
Anònima, 14/09/2018 a les 16:24
+3
-0
castellanisme
se'n diu tèrbol
Pelutxos
Anònim, 14/09/2018 a les 18:48
+4
-0
Xddd jo tamb o feia i quan o e llegit me identificat al moment
El del paquet
Anònim, 13/09/2018 a les 23:23
+42
-1
Em sap greu que hagi de fer això per sentir-se millor, però mentre ell sigui feliç en sembla correcte.
Cert
Anònim, 14/09/2018 a les 15:52
+33
-0
Em pregunto que fara si una noia li baixa els calçotets i li veu els mocadors... PENA

Sóc el primer comentari
Anònim, 13/09/2018 a les 23:29
+7
-20
XD
Noi 15
Anònim, 13/09/2018 a les 23:38
Interessant
+51
-0
A mi hem passa igual que la noia vergonyosa. A casa hem fico musica amb laltaveu , hem morrejo amb el coixi, hem faig picos amb les parets i faig com si fos un actor pero al surtir al carrer hem transformo. Devegades no puc parlar pq hem bloquejo i sóc molt 'soso'. (Exeptuant els amics intims)
Noia 14
Anònim, 14/09/2018 a les 13:04
+26
-0
Jo igual a casa bufff😂
Però després a cole semblo muda...
Vergonya a classe
Anònim, 14/09/2018 a les 14:13
+32
-0
Jo sóc igual, osigui a casa no paro quieta, canto, ballo i parlo molt i en canvi a classe sóc incapaça de participar per vergonya
Hola
Anònim, 14/09/2018 a les 15:17
+34
-0
Aii. Vull ser la vostra amiga
Noia 15 també
Anònim, 14/09/2018 a les 15:33
+14
-0
A mi emtb passa el mateeix, a casa amb els meus pares no callo, sempre parlo molt, vaig cantant per la casa, ballo super motivada amb la meva música dels anys 80 (m'encantaaa i dels 90 i dels 2000) però és anar ala insti i no puc...
X2
Anònim, 14/09/2018 a les 18:09
+6
-0
Em passa el mateix😔
La vergonya
Anònim, 15/09/2018 a les 09:51
+3
-0
Totes aquestes persones que estem dient que ens costa parlar a classe i que som incapaços de participar per vergonya ens hauriem de fer amics.
El de la vergoña a classe
Anònima, 14/09/2018 a les 00:02
+37
-0
Jo sóc igual i és una merda no poder parlar amb la gent com si res. Envejo a la gent que és oberta a l’hora de parlar i conèixer a noves persones.
Espero algun dia treure’m aquesta vergonya.
Ami em pasa igual
Anònim, 14/09/2018 a les 15:36
+8
-1
Tota la gent sempre fa amics nous i jo mai puc perq no em surt ns em costa i es una merda perq tinc dues amigues nomes i no m hi sento molt comoda aixi q bueno es una rallada q tinc sempre ademes no soc gens popu ni res llogicament.
Pero els popus del meu insti riuen de mi.
El mateix
Anònim, 14/09/2018 a les 16:07
+3
-0
Sóc incapaç de parlar amb gent nova, i si ho intento em quedo callat
Penos
Anònim, 14/09/2018 a les 00:08
+43
-8
El nano aquest que s’autoproclama com a “popular” ha de tenir l’ego pels nuvols...
És bastant trist això de creure’s molt, com si fosis més que un altre 🙄
tuputamadre
Anònim, 16/09/2018 a les 13:38
+2
-2
a ver surmano si es popular una persona o no se ve a la vista chiki yo se que no soc popular i per aixo no estic amb falta de autoestima. lo trist es q es posi mitjons per lligar macho a sobre deu ser mes incomode
Vergonya
Anònim, 14/09/2018 a les 06:57
+17
-0
A mi hem pasa paregut, amb el meu grup d'amics de tota la vida puc xarrar de cualsevol cosa pero si hi be algu es com si el servell deixes de envisr senyals, la gent pensa que es que no volem dir lo que pensem pero a mi lo que hem pasa es que no se que dir
La de la vergonya
Anònim, 14/09/2018 a les 08:29
+13
-0
Se q és complicat, a mi també em passa, aquest any he anat d'intercanvi a Irlanda uns dies i m'he quedat a dormir a casa d'una família irlandesa per tant he hagut de comunicar-me si o si. El q vull dir és que si tens la oportunitat de fer alguna cosa per l'estil on hagis de parlar perquè sinó no t'entenen o alguna cosa similar va molt bé pq vas Agafant més confiança en tu mateix.
Vergonyosa a mort
Anònim, 14/09/2018 a les 17:04
+1
-0
Em passa exactament el mateix. A CASA SOC UNA PERSONA COMPLETAMENT DIFERENT QIE AL INSTI I ES UNA MERDA.
PD:JO TMB VAIG ANAR A IRLANDA AQUEST ESTIU.COM ET DIUS?
El del paquet
💁🏽, 14/09/2018 a les 12:09
+18
-4
Lo del paquet no et serveix si tens una cara de escamarlà malalt osigui a part de tindré paquet ha de ser mono de cara pq si no no s'entén 😂😂
Preguntaaa
Anònim, 14/09/2018 a les 16:35
+5
-2
Com es pot tenir sexe a distància per wats o snap???
jajjaja niputs
Anònim, 14/09/2018 a les 22:13
+0
-0
no en tinc nideia pero quina ideia mes turbia q tinc al cap ara mateix😂
La de que quan surt al carrer canvia totalment
Anònim, 14/09/2018 a les 16:55
+5
-0
Ei jo t'entenc a casa meva sempre xerro pels descosits però quan surto al carrer em transformo amb una altre persona. I a classe es molt dificil perquè quan un profe em pregunta algo em poso molt vermella.

Jo t'entenc tranquila😘😘

Ho superarem. A per cert per si no ha quedat clar sóc una noia de 15 anys.
Noia 14 anys
Anònim, 14/09/2018 a les 17:36
+9
-0
Bua, m'estic adonant que hi ha moltíssima gent que té por a l'institut de parlar amb els altres i tenen vergonya (incluint-me a mi), tan debò que tota la gent s'atrevís a ser ells mateixos i que ningú tingués tants prejudicis... Però és que és veritat, a la mínima que algu és diferent a la majoria de adolescents en la forma de vestir i la seva personalitat... La gent els crítica però jo els admiro

Ara estic a un institut nova i espero que algun dia pugui tenir un estil diferent de la resta i ser més extrovertida :)
per la pava que té un lio vitual
Anònim, 14/09/2018 a les 17:41
+17
-1
És una opinió personal, però crec que no hauries de fer això que fas, tenint nóvio. Perquè suposo que si el teu nóvio ho fes i ho sapiguessis et cauria el món als peus (si es que l'estimes tant). A més em sap greu però aquesta història de noi tímid que s'obra amb una desconeguda, és molt de pel·lícula o llibre rosa...Una mica massa sospitós.
Apa...Ja em podeu criticar petonss
Mare meva
Noi, 19, 17/09/2018 a les 16:54
+0
-1
Com vols que et critiquem si tent tota la raó?

La pava aquesta és una f**** de p*** si li fa això al nòvio, quina falta de respecte...
Bona nit nois
Anònima, 14/09/2018 a les 23:39
+0
-0
Sóc l’única que està pensant en la mamada del balcó?
Em passa el mateix
Anonima, 15/09/2018 a les 14:17
+1
-0
Em passa el mateix a casa parlo moltíssim, ballo canto i no paro, pero tio es arribar a l'insti i sóc una altre persona, em tallo molt, em costa aproparme a la gent.

Pd: fem un grup de whatts de tots els/ les adolescents vergonyosos/es😂😂
timidesa
Anònim, 15/09/2018 a les 22:39
+0
-0
M'ha fet un insta per adolescents que son timids i així podem parlar i ajudar-nos.
Es diu: adolescentstimids
obriu direct i faré un grup. Podeu fer-vos una conta nova si voleu.
Noi del número 6
Anònim, 21/09/2018 a les 20:41
+0
-0
Hola, personalment, crec que no està bé el que fas. Doncs tothom hauría d'estar a gust amb el seu cos, i si no és així llavors potser has de canviar altres coses, que no la teva po***.
I això que fas de posar-te paper... Crec que si llavors entres en raó i ho deixes de fer, tothom et rebutjarà, o creus que a la gent li agraden les persones que volen ser el que no son. Creu-me, com més tard ho deixis de fer, més sol et quedaràs. I si algun dia tens una relació sexual amb alguna noia que ja et coneixia, es decepcionarà molt amb tu i no en voldrà saber mai més res de tu. No m'agraden les mentides, i a la majoria de persones tampoc no els hi agraden.
Esper-ho que t'ho repensis per el pròxim cop que ho vagis a fer.