Els «looks» més comentats de la festa de Los40

| 14/09/2018 a les 09:25h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, looks, música
Aquest dijous a la nit es va celebrar la festa dels nominats a LOS40 Music Awards 2018. Per la catifa vermella hi van passar artistes com Aitana, Ana Guerra, Ana Mena, Blas Cantó, Cepeda, Morat...entre molts altres. Repassem alguns dels looks més comentats de la nit, quins us agraden més?


 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la imatge.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

opinio
Anònim, 14/09/2018 a les 12:16
+78
-34
pues a mi el de la aitana no m'agrada gens
Tsssss, opinió2.1
Anònim, 14/09/2018 a les 17:14
+15
-14
A mi el de l’aitana m’encanta, espectacular, no creieu?????😍
Buah
Anònim, 14/09/2018 a les 13:06
+93
-53
Em sembla que l'Aitana anava guapissima😍
Like si tu tambe ho penses
Mimi!!
Anònim, 14/09/2018 a les 14:32
Interessant
+73
-8
La Mimi/Lola Indigo. Espectacular!!!! M'encanta. Es amb caràcter, igual que ella i aixo m'encanta!

Però clar aqui la protagonista de tot sempre ha de ser l'Aitana. Epp! Que l'Aitana te una veu incomparable pero no us tanqueu en només ella també hi ha Lola Indigo, Cepeda, Ana War, Amaia i sobretot ells son els mes infravalorats: Nerea, Agoney, Roi..... Siusplau a l'Aitana li han donat tot en canvi per exemple la Lola Indigo a lluitat per ell. No us tanqueu per culpa de la televisió.
bb
Anònim, 14/09/2018 a les 17:11
+10
-0
jo soc fan de lola indigo i de la aitana a la vegada . Penso que l'Aitana anava guapissima pero no podem negar que la vestimenta de la Mimi era molt top
???
Anònim, 14/09/2018 a les 20:38
+1
-1
Que pringada, si la Lola indigo ha triunfat per se La primera chutada, no se que xarlas
Opino
Anònim, 14/09/2018 a les 15:09
+9
-16
M’encanta el de l’aitana😍😍😍🤤🤤
Ecss
Anònim, 14/09/2018 a les 15:12
+38
-11
No m'ha agradar cap
Que aprenguin mes dels americans cuan fan els vms i tal homeee
.
Anònim, 14/09/2018 a les 20:30
+7
-5
Si els americans no saben vestir primo
Pareu!
Anònim, 14/09/2018 a les 15:17
+8
-5
La Mimi/Lola Indigo. Espectacular!!!! M'encanta. Es amb caràcter, igual que ella i aixo m'encanta!

Però clar aqui la protagonista de tot sempre ha de ser l'Aitana. Epp! Que l'Aitana te una veu incomparable pero no us tanqueu en només ella també hi ha Lola Indigo, Cepeda, Ana War, Amaia i sobretot ells son els mes infravalorats: Nerea, Agoney, Roi..... Siusplau a l'Aitana li han donat tot en canvi per exemple la Lola Indigo a lluitat per ell. No us tanqueu per culpa de la televisió.
soc la unica...?
Anònim, 14/09/2018 a les 16:22
+26
-4
soc la unica que pensa que son tots horrorosos?
Ana mena
Anònim, 14/09/2018 a les 17:28
+3
-1
M'encanta el seu look
Cepeda