Els «looks» més comentats de la festa de Los40

per Redacció, 14 de setembre de 2018 a les 09:25 |
Aquest dijous a la nit es va celebrar la festa dels nominats a LOS40 Music Awards 2018. Per la catifa vermella hi van passar artistes com Aitana, Ana Guerra, Ana Mena, Blas Cantó, Cepeda, Morat...entre molts altres. Repassem alguns dels looks més comentats de la nit, quins us agraden més?


 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la imatge.
Arxivat a:
ACTUALITAT, looks, música
Participació
Blas Cantó❤️
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 22:53
2   1
Thotom parlant o de l’Aitana o de la Mimi/Lola Índigo (com sempre només es parla d’OT🙄) i jo aquí in love amb el Blas🤤❤️

vaya...
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 18:34
5   0
Falta el de la Malú, Pablo Alborán, Pablo López... Aquests si que són dels més comentants i anaven molt bé😍😍😍

Cepeda
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 17:47
9   2
M'encanta com va Cepeda😍😍

Ana mena
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 17:28
3   1
M'encanta el seu look

soc la unica...?
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 16:22
26   4
soc la unica que pensa que son tots horrorosos?

Pareu!
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 15:17
8   5
La Mimi/Lola Indigo. Espectacular!!!! M'encanta. Es amb caràcter, igual que ella i aixo m'encanta! Però clar aqui la protagonista de tot sempre ha de ser l'Aitana. Epp! Que l'Aitana te una veu incomparable pero no us tanqueu en només ella també hi ha Lola Indigo, Cepeda, Ana War, Amaia i sobretot ells son els mes infravalorats: Nerea, Agoney, Roi..... Siusplau a l'Aitana li han donat tot en canvi per exemple la Lola Indigo a lluitat per ell. No us tanqueu per culpa de la televisió.

Ecss
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 15:12
38   11
No m'ha agradar cap Que aprenguin mes dels americans cuan fan els vms i tal homeee

.
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 20:30
7   5
Si els americans no saben vestir primo
Opino
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 15:09
9   16
M’encanta el de l’aitana😍😍😍🤤🤤

Mimi!!
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 14:32
73   8
La Mimi/Lola Indigo. Espectacular!!!! M'encanta. Es amb caràcter, igual que ella i aixo m'encanta! Però clar aqui la protagonista de tot sempre ha de ser l'Aitana. Epp! Que l'Aitana te una veu incomparable pero no us tanqueu en només ella també hi ha Lola Indigo, Cepeda, Ana War, Amaia i sobretot ells son els mes infravalorats: Nerea, Agoney, Roi..... Siusplau a l'Aitana li han donat tot en canvi per exemple la Lola Indigo a lluitat per ell. No us tanqueu per culpa de la televisió.

???
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 20:38
1   1
Que pringada, si la Lola indigo ha triunfat per se La primera chutada, no se que xarlas
bb
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 17:11
10   0
jo soc fan de lola indigo i de la aitana a la vegada . Penso que l'Aitana anava guapissima pero no podem negar que la vestimenta de la Mimi era molt top
Buah
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 13:06
93   53
Em sembla que l'Aitana anava guapissima😍 Like si tu tambe ho penses

opinio
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 12:16
78   34
pues a mi el de la aitana no m'agrada gens

Tsssss, opinió2.1
Per Anònim el 14 de setembre de 2018 a les 17:14
15   14
A mi el de l’aitana m’encanta, espectacular, no creieu?????😍