Així és la polèmica peça de roba que una marca s'ha vist obligada a retirar

| 14/09/2018 a les 10:41h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, bellesa, roba
 
Imatge il·lustrativa
Fa temps que les samarretes amb missatge estan de moda. Normalment solen ser lemes positius, reivindicatius o versos de cançons d'èxit.

Això, però, no vol dir que totes les marques optin per estampar aquest tipus de frases als seus dissenys. La firma Revolve, de fet, ha apostat per difondre missatges que no tenen res a veure amb la reivindicació ni amb el body positive, sinó més aviat al contrari.

En concret, la marca ha posat a la venda una dessuadora on es pot llegir: "Estar gras no és bellesa, és una excusa". Com us podeu imaginar, el disseny no ha agradat gens a alguns usuaris d'Instagram, que han omplert el perfil de Revolve de crítiques.
  La polèmica ha crescut tant, que la firma ha decidit retirar la peça de la seva botiga online i ha aclarit que tot plegat ha estat un malentès. Segons ha explicat la companyia, la dessuadora formava part d'una col·lecció que volien llançar d'aquí poc i en què es mostraven els pitjors comentaris que algunes famoses havien rebut.

Pel que sembla, doncs, el missatge de la polèmica dessuadora pretenia ser de denúncia, i no ofensiu. Què en penseu de la polèmica?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

emb sembla be
Anònima anna war, 14/09/2018 a les 12:10
+45
-71
la samarreta discrimina a la gent grassa, osigui els hi diu que estar gras no es bellesa, qui ha disenyat aquesta samarreta?
...
Anònim, 14/09/2018 a les 18:01
+32
-2
hi ha gent que està gras/sa perquè han de prendre medicaments a causa de malalties i d’altres que pateixen ansietat i la canalitzen a través de menjar... no tot son excuses.
Que dius tu ara?
AnònimA, 14/09/2018 a les 18:39
+28
-4
Anem a veure, estar gras i no estar.ho és bellesa. Vulguis tu o no. Si no estas dacord vol dir que vius en una altra epoca. TOTS EL COSSOS SON BELLESA. I per comentaris aixi, molta gent no es vol mirar al mirall.
el que pasa
Anònimamatoll, 14/09/2018 a les 21:29
+0
-1
es que diu '' estar gras no es bellesa'' osigui, que no estan guapos els grasos , ja esta ,es la meva opinio
a la persona que diu que ha vist la lletra petita:
Anònim, 14/09/2018 a les 21:46
+1
-0
em sembla que diu: as said to girl nosequé més.

aixo ens torna a fer pensar que si de debò volem que tots respectin a les dones, i son excepcions de les pròpies dones les que diuen que ser gras és una excusa i es lleig, és bastant contradictori. Tot cos es bell i especial, i hem d'aprendre a estimar-nos perque tothom es bonic i únic.
Mira crack
Anònima, 15/09/2018 a les 00:16
+1
-1
Perquè no vas a google i busques la paraula constitució? Venga ;)

Pensa abans de comentar que sembles gilipollas
Deixeu estar la bellesa
Anònim, 15/09/2018 a les 19:36
+4
-0
Estar gras a la fi i el cap no te res a veure amb la bellesa potd ser gordibuena pero s'ha de mirar més per la salut i mo tant per la bellesa :/
ultima resposta
Anònima del comentari, 17/09/2018 a les 12:33
+0
-0
bueno, si , aixo es veritat pero es la societat que provoca complexes, segur que mollts adol.lescents d' aqui han patit bullyng per el fisic i encara el fa la gent, et fan veure cm grassa i comencen els complexes i a sentir-te malament amb el teu cos, pero tens rao , una cosa es estar obes i un altre una mica grasonet
Informeu be
Anònima, 14/09/2018 a les 13:11
Molt interessant
+135
-1
A la dessuadora, abaix, hi ha unes petites lletres que no es llegeixen be en les quals diu “as said to...” i un nom que no distingeixo. Es a dir, indiquen que aquella horrible frase de “estar gras no es bellesa...” va ser dita a algú en concret (el nom que no es distingeix). Per tant, sí que els crec, tot i que la idea els ha sortit bastant malament i es horrible portar aixo, ja que el “as said to...” esta TAN petit que ni s’ha vist.
Però vosaltres, redactors, podrieu haverho assenyalat... no?
tea
Anònima, 15/09/2018 a les 02:49
+6
-0
thats the tea sis
A veure
Anònim, 14/09/2018 a les 13:18
+48
-3
Estar gras NO es lleig ni és molt de discriminació, PERO la obesitat es una enfermetat també que pot provocar moltes malalties i malestar. Mireu sempre el IMC
Pensem abans
Anònima, 14/09/2018 a les 17:17
+7
-0
Igual que la obesitat és una malaltia greu, com ara el càncer trobo que no s'hi ha de jugar amb malalties ni amb coses les quals molta gent té complexes, oi que no diríem: "el càncer no és bellesa, és una excusa?" Doncs el mateix AMB coses les quals molta gent té complexes, no s'hi juga...
In love
Anònim, 14/09/2018 a les 16:47
+6
-52
Dons a mi m’ha encantat aquesta desuadora no se que li veieu de lleig a part el missatge es molt sincer cosa que avui en dia ja no hi han desuadores amb Frases sinceres
Que tens al cap
Anònim, 14/09/2018 a les 18:18
+14
-1
Sinceres en quin sentit? Perque nose tu pero tothom tindra el seu cos i sera precios a la seva forma.
Obvi
Anònim, 15/09/2018 a les 00:18
+1
-1
Clar perquè tu creus que la gent grassa ho està perquè vol, no?
Les gordes no son guapes
Anònim, 15/09/2018 a les 11:08
+0
-6
Total ment esque està gorda/o no es atractiu osigui a veure heu vist mai una model gorda? No a que no i una barbie? Tampoc dons això significa que si vols ser guapa has d’estar prima ara no de manera anorèxia. Ara també has de ser popu
el del comentari y la resposta
Anònimamatoll, 17/09/2018 a les 13:49
+0
-0
a veure, pero sou tontos o en que coi penseu? osigui, sou superficials, , creieu que una noia grasoneta no es atractiva y que per estar guapa ha de ser prima, venga hombre, per gent com vosaltres encara hi ha complexes a la societat. El que importa es la personalitat i que al cervell no tinguis sorra , perque tu pots estar lo bo/na que vulguis pero ser una persona de me, osigui, per exemple: creguda, que tracta malament als altres, prepotent... molt de cos pero hi ha gent ( sense generalitzar) que es creu molt guapa i de personalitat no valen gaire, aixi que millor reflexionar avans de dir aixo.
.
Anònim, 14/09/2018 a les 17:07
+9
-8
Això que han dit ells sí que és una excusa😂
Puta gorda tt jajajjaja
Anònim, 14/09/2018 a les 17:59
+0
-15
He deixat de menjar qua ho he vist
Fàstic!
Anònima, 14/09/2018 a les 19:01
+7
-0
Es pot saber què feu?? Que no veieu que no feu gràcia!!
Si creieu que això que escriviu és veritat no ser de quin segle veniu hee!
No tothom és igual, per tant no tothom té el mateix cos, algú és més prim i algú és més gras, però, hi ha algun problema?!
Tots tenim defectes, jo, tu i tothom!
Doncs no
Anònim, 14/09/2018 a les 23:52
+5
-0
Ho trobo fantàstic que vulguin denunciar publicament aquests insults o frases grosseres que gent famosa ha revut, però NO EN ROBA QUE LA GENT COMPRA! Sincerament qui vol comprar una sudadera on no s'enten l'idea principal d ela marca?? Hauries d'estar donant explicacions continuament...
a mi emb sembla be
Anònim, 17/09/2018 a les 13:51
+0
-0
emb sembla be que la retirin, esu na frase ofensiva encara que hi hagi gent que li sembli be la frase
Fatal
Anònim, 16/09/2018 a les 18:07
+1
-0
Jo mai fico cap comentari pero ara si, jo crec que fer aquesta samarreta amb aquest missatge es de molt mala educacio per la gen grasa, ja que no coneixen la vida de cada persona, alguns poden tenir ansietat, altres sobre pes... aixi que em sembla que aquesta marca de roba tindria de demanar unes disculpes a tota aquella gent que es mes o menys grasa pq aixo es un insult cap a totes aquelles persones.