TENDÈNCIES

20 jaquetes per aquesta tardor de menys de 50 €

per Adolescents.cat, 16 de setembre de 2018 a les 15:17 |

Foto: Forever 21


A molts de nosaltres ens genera tristesa deixar l'estiu enrere i ens fa ràbia veure el mapa del temps amb la ratlla de les temperatures surt de plànol... però hem de mirar sempre el cantó positiu, i sovint tornar a agafar aquella jaqueta tan agradable o comprar-ne una de nova... ens genera un petit plaer! Per això avui hem repassat algunes de les marques més assequibles, donant una ullada als seus catàlegs. Hem intentat seleccionar totes les tendències que es repeteixen en gairebé tots i hem fet aquesta selecció de models i estils. Quins serien els teus preferits?

 
Participació
Opinio
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 23:15
0   0
Jo crec que Hi han jaquetes sosas i lletjas,i en sembla una broma la jaqueta 7,perqué vale 50 euros :/

...
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 19:12
11   2
És veritat que als adolescents ens agrada anar a la moda i ben vestits. També que normalment m'agraden molt els vostres articles. Però no entenc perquè normalment parleu des del respecte entre tothom (que em sembla el més correcte) i en canvi -tot i que potser ara m'equivoco-ens esteu ensenyant tot de peces de roba que són de marques que exploten a persones per satisfer tot aquest consumisme. Nosé, em sembla contradictori...

Y per nois!!!
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 18:44
3   1
Ho teniu que fer per nois també! A nosaltres també ens agrada la moda!

...
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 18:25
9   0
I per a tios ???

.
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 17:44
19   2
49,99 és el mateix que 50€

Feu articles per a nois
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 16:49
12   0
Crec que hauríeu de fer més coses per a nois. Ja que la audiencia masculina hi es present. En el meu cas he anat a veure si hi havia alguna xula i de sobte només eren peces masculines, sisplau redactors, feu algo amb nosaltres.

.
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 17:49
6   2
Diras que tot eren peces femenines no?
Bueno
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 16:39
36   1
Amb aixo al meu poble en peles de fred jjajaja

I per nois
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 15:51
94   3
Ho podríeu fer també per nois perquè sempre feu per noies

Pregunta
Per Anònima el 16 de setembre de 2018 a les 23:05
0   2
I per a tu, k es de nois i de noies?
Jo tambe estic amb tu
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 16:28
12   0
volem coses per a nois també!!
Noia
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 16:16
45   0
Jo soc noia i normalment penso que la roba de noi es millor aixique estic d'acord amb tu
Estic amb tu
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 16:03
18   0
Vull coses por nois!!
Les models
Per Anònim el 16 de setembre de 2018 a les 15:38
27   14
Les models son precioses

Jaquetes