Els looks dels Emmy, quin t'agrada més?

per Adolescents.cat, 18 de setembre de 2018 a les 10:22 |
Són molts els actors i actrius que van passar ahir per la gala dels Emmy, però aquests són els que més van triomfar amb els seus looks! Quin t’agrada més?  

 
Arxivat a:
RÀNQUINGS, looks, famosos, emmys, emmy
Participació
Uff... K no ets adulta ni res..
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 19:25
0   2
A veure k a mi em cau super bé la Millie però osigui el seu look l'hauria de portar almenys una de major edad.

Els de Stranger Things...😍😍
Per Anònima el 19 de setembre de 2018 a les 16:12
3   0
Estic enamorada d'ells desde el primer capítol d'Stranger Things, perolos el q més Noah. Estava tan dksndbsiznbw😍😍

Crush
Per Anònim el 19 de setembre de 2018 a les 07:07
4   0
NOAH A MORTTTT😍 Crush foreverr😌

Joey King
Per Anònima el 19 de setembre de 2018 a les 04:01
2   0
El vestit de la Joey King es super preciós!! Que per cert per que no l’haveu possat??

Aiaiai
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 23:25
0   1
A veure, si voleu fer una votació, tioo, ¡poseu tots els actors! ¡No us en deixeeu! A veure, que us fanten actors i actrius que van guanyar premis...

♥️
Per Anònim. el 18 de setembre de 2018 a les 22:41
3   0
Avera ja se q tothom esta comentant els looks q li han agradat mes i tal pero en serio soc la unica q sa donat compte (i em fa molta rabia) q la gran majoria son dones (nomes 4 de 11 son homes) i ja se q hi hauran comentaris dient “ja pero eq un home no es posara un vestit” o “ja pero la moda masculina no te tantes opcions com la femenina”. La veritat crec que una faldilla, vestit, americana o xandall el pot portar tothom tant dobes com homes i magradaria que els homes entressin mes en akest mon. (no em digueu que no tinc ni idea de lo que estic parlant perque es veritat, no en tinc ni idea pero es la meva opinio i crec que es important que la gent ho llegeixi)

MILLIE
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 22:25
5   1
M'agrada moltissim I estimo molt a la Millie Bobby Brown, pero aquest es el pitjor vestit que ha portat. Sempre m'encanten els seus looks, pero aquest vestit es horrible.

La khalessi
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:49
4   0
L’Emilia Clarke sens dubte, estic tan contenta que Joc de Trons hagi guanyat un Emmy😍.

Aquí
Per random bun el 18 de setembre de 2018 a les 21:47
0   0
Aquí esperant que poseu Ru Paul...

M'encanta
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:46
7   0
M'encanta com anaven la Joey King i la Sadie Sink

Maremevaaa
Per Maremeva el 18 de setembre de 2018 a les 21:18
11   3
Millie carinyo, pero que t'han fet filla meva?? Mes espantos el teu vestit no pot ser!!!!

Millie
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:04
19   3
No m'agrada gens el vestit de la Millie puajjj

ST
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:44
8   6
Els meus prefes són la Millie Bobby Brown, el Noa schnapp,el Gatten Mattarazzo i la Natalia Dyer. No se pq serà! #lovestrangerthings

Stranger thingss😍els millorss💟💥
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:23
7   0
Magradaa moltt stranger thingsss i la natalia dyer, el noah schnapp, el gaten matarazzo i la millie boby brown son el milorss💗😍
Cheryl Blossom
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:39
16   0
On sta la Madelaine Petsch???? El seu vestit era precios

Emm
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:28
15   0
EMILIA CLARKE REINA 👑

👆👇
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:48
9   0
Reina no, khalessi🐲👑😂
Enamorada
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:19
20   27
Millie Bobby Brown😍😍

Pel segona comentari
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 22:09
3   12
Ningu ta demanat la teva opinión respecte al comentari anterior,cadascu pensa con pensá.
Perdo pro..
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:04
55   7
És dels vestits més lletjos q he vist en ma vida
Ejeeeem
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:18
20   7
Crec q no m'agrada cap gg (laik si penses com jo)

Ehemm
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 20:12
26   16
Perquè no hi ha el Finn Wolfhard si ell és el més guapo del món porti lo que porti tot li queda bé tsss no sabeu lo que és la guapura. EN FINN ES MEU NO HOS ACOSTEU (només per recordar-ho)

perdona però...
Per Anònima el 18 de setembre de 2018 a les 21:42
4   0
perdona però que jo sàpiga no pots dir que una persona es teva com si fos un objecte,apart de que és super possessiu. amès comença a encarar la realitat i entendre que tens el 99% de possibilitats que mai el coneguis.simplement dir-te aixo maca/o. petoneets
Ehem jo
Per Anònim el 18 de setembre de 2018 a les 21:31
12   2
Avera tia o Tiu ns si ho sabies però ell no va anar als emmys, avans de posar aquests comentaris primer informat una mica. I a més, com serà teu si ni sabies que no hi va anar pq tenia un concert amb Calpurnia?
perdona però...
Per Anònima el 18 de setembre de 2018 a les 20:45
17   16
perdona però que jo sàpiga no pots dir que una persona es teva com si fos un objecte,apart de que és super possessiu. amès comença a encarar la realitat i entendre que tens el 99% de possibilitats que mai el coneguis.simplement dir-te aixo maca/o. petoneets
La majoria