Així són les vambes que estan indignant les xarxes socials: vosaltres les portaríeu?

per Redacció, 21 de setembre de 2018 a les 12:47 |
L'any 2007 la marca Golden Goose va posar a la venda la seva primera col·lecció de vambes de luxe. Dissenys exclusius que van comprar famosos com l'actriu Gwyneth Paltrow i l'actor Jude Law.

Des de llavors, la firma s'ha especialitzat en fabricar sneakers pensades per les celebrities i les persones amb un alt poder adquisitiu. No ha estat fins ara, però, que un dels seus dissenys ha cridat l'atenció arreu del món -i no precisament per un bon motiu-.


Es tracta d'unes vambes streetstyle que simulen estar desgastades i contenir trossos de cinta adhesiva.
 

Els usuaris de les xarxes socials creuen que les vambes de Golden Goose "glamouritzen la pobresa" i menystenen les persones que ho estan passant malament. I és que, si algú porta cinta adhesiva a les sabates, segurament sigui perquè no té prou recursos per comprar-se'n unes de noves. És per aquest motiu, que algunes persones opinen que el disseny de Golden Goose és de molt mal gust, sobretot tenint en compte que les vambes valen més de 300 euros. Vosaltres què en penseu?  
Arxivat a:
ACTUALITAT, disseny, vambes
Participació
Ais...
Per Loco el 23 de setembre de 2018 a les 13:53
3   0
Aqui queixantse la gent de unes sabates de dissenyador, que a mes a mes estan fetes a un païs del primer mon per persones normals com nosaltres i que ningú t’obliga a comprar-les. Unes sabates amb un pvp més alt i el bò que això comporta: més impostos pagats. I la gent defensant sabates barates fetes a xina per xiquets i en rollos moralistes creientse superiors... Odi a la classe mitjana alta o només ignorancia i pobresa?

Els nen k fan savates
Per Anònim el 22 de setembre de 2018 a les 19:11
4   9
I quina culpa tenim nosaltres k aquests nens tinguin aquest estil de vida no es culpa nostre si el tenen es per k els hi ja tocat i .

NO HO ENTENC
Per Anònima el 22 de setembre de 2018 a les 14:40
2   1
De veritat, si les bambes que portes ara mateix estan fetes per gent pobre que necessita diner O fins i tot una casa on viure, menjar i aigua, tu aquí comprant unes bambes que les podria perfectament portar una persona amb necessitats bàsiques. Si aquestes bambes han sigut fetes per la gent pobre, NINGU CREU QUE ESTARAN OFESOS?! I qui diu que no s'estan duent d la nostra falta de mentalitat i sentit comú quan pagem 300€ per bambes igual de velles i trencades que les seves quan ells potser les han trobat remenant per escombraries del carrer?! Em sembla una total falta de respecte per a aquestes persones... La societat va FATAL. Quan els humans ens extingint i arribin altres éssera (si hi han) ens trobarà tots portant bambes velles, chalecos floorescents (si, adolescents, això també s'ha declarat "moda") i nose que poden a arribar a pensar... Jo si fos un extraterrestre m'ho ensaria dos vegades això d'agafar els cervells...🙄

ni parlarne
Per Anònim el 22 de setembre de 2018 a les 10:14
5   4
semblen velles i brutes, semblen de segona ma

Tendències
Per Anònim el 22 de setembre de 2018 a les 01:30
6   2
Ara està de moda i ja. Dintre d’un mes serà una altra cosa😂

...
Per Anònim el 22 de setembre de 2018 a les 00:11
3   4
La gent cada vegada és més pija. Pos jo trobo que tenen un rollazo els kets aquestos. I eh, que jo fa 4 anys que Porto unes Adidas amb forats i a una li falta la plantilla, i no em queixo de res. Despres volen coses vintage, més vintage que això?

Pff
Per Anònim el 21 de setembre de 2018 a les 23:03
12   14
El que ha fet l'empresa em sembla una tonteria pero de veritat, la gent s'ofen per tot

Aii mama
Per Anònim el 21 de setembre de 2018 a les 22:43
18   2
Hauríeu de veure les meves converse hahah, son de 2a mà i han passat per mooolts concerts. I ara es veu que poden valdre like 100€

.
Per Anònim el 21 de setembre de 2018 a les 13:54
480   7
La enorme majoria de sabates que es troben al mercat estan fabricades per nens de països pobres, o dones explotades a les que se'ls paga un salari que difícilment els arriba per menjar. La indignació no hauria de venir perquè unes sabates de ric semblin de pobres, sinó perquè les sabates que duus als peus estan fetes per uns adolescents com tu als que els espera una vida de misèria. L'alternativa? Comerç just i de proximitat.

Si
Per Anònim el 21 de setembre de 2018 a les 19:44
8   0
Totalment dacord