Avui s’estrena una de les sèries més esperades de l’any

per Adolescents.cat, 25 de setembre de 2018 a les 10:42 |
El 7 d’abril de 2013 un avió desapareix misteriosament i, a l’aterrar, els seus passatgers s’adonen que fa cinc anys que els donaven per morts. La nova sèrie de Robert Zemeckis s’emetrà per HBO España i molta gent ja diu que li recorda a “Lost”, sèrie creada el 2004 i considerada un dels primers fenòmens televisius a nivell mundial.

“Manifest”, així es titula la sèrie, narra la història dels 191 passatgers que reapareixen cinc anys després d’un estrany accident. Per ells és com si només haguessin passat cinc hores, però per la resta del món tot ha canviat. Els seus familiars i amics els creien morts.

 
La sèrie, que comença avui, promet més enllà de la trama, ja que Zemeckis va ser el director i productor de pel·lícules com “Regreso al futuro” o “Forrest Gump”.
Arxivat a:
ACTUALITAT, HBO, avió, serie
Participació
Manifest
Per Anònim el 26 de setembre de 2018 a les 15:14
1   0
Bua adolescents, jo la vaig veure perquè tinc HBO y sempre sortia el tràiler i tal la vaig veure i m’encanta. La pega es que això d’esperar a que surti l’episodi es una putada perquè em dona vida mirar series jajajja.

Que original
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 23:13
1   1
Lost? hmmm no. la serie que es diu manifest i val la pena veure es: El manisfiesto de Unabomer(pels que no ho sapiguen: un terrorrista molt famos al qual es va mentir pels mitjans de comunicacio el pk de les seves accions) Recomanada 100% i de passo una mica de cultura i pensament critic

Manifest
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 22:10
2   0
Ja he vist el primer capítol i he de dir que m'ha agradat molt! Tinc ganes de més.

On més es pot veure?
Per Anònimaa el 25 de setembre de 2018 a les 21:11
6   0
Coneixeu alguna pàgina per veure series que no sigui HBO, la vull veure però no tinc

Plusdede Solucions
Per Plusdede Solucions el 26 de setembre de 2018 a les 19:29
0   0
1. Hi ha una web alternativa que es diu DixMax que momt gent que utilitzava plusdede ara utilitza. 2. Si al final de la direcció de la web de plusdede fiques un #, et funciona com si no hagués passat res.
Vidcorn
Per Anónima el 26 de setembre de 2018 a les 18:57
0   0
Pots veure-ho per Vidcorn
X2
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 23:35
4   0
han tancat el plusdede aixi que ara no se ok veurem series
netflix
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 22:04
0   4
netflix “xato”. o movistar+
Nose
Per Anònima el 25 de setembre de 2018 a les 20:37
1   0
Jo vaig veure una pel·lícula en la que en un avió totes les persones bones i bondadós es desapareixien i quan aterrava L avió no les trobaven mai

I una altre
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 19:29
19   4
També s'estrena la nova temporada de Big Bang theory.

que lost
Per Anònim el 25 de setembre de 2018 a les 17:32
11   1
no s'ha assembla gens a lost

Serie copiada...
Per Anònima el 25 de setembre de 2018 a les 12:38
15   1
Aquesta serie que s'estrena em recorda molt a una aue fa temps vaig veure, es deia Les revenants i passava el mateix, pero no eren passatgers d'avió eren diferents persones d'un mateix poble.