Les concursants d’OT expliquen situacions masclistes que han patit

| 11/10/2018 a les 15:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, OT, masclisme, ot2018
 
Imatge il·lustrativa
Fa uns dies els concursants d’Operación Triunfo van tenir una conversa sobre masclisme. Les noies van explicar diferents situacions masclistes que han viscut. “Em feia por sortir de l’aigua perquè hi havia nois dient-me coses mentre feia topless” deia la Natalia.

A partir del minut 6 en Miki parla als seus companys i companyes sobre els punts liles que hi ha a moltes festes de Catalunya. Són punts de referència on es poden fer denúncies masclistes durant la festa. D'aquesta manera tothom que hagi patit una agressió o intimidació sexista o masclista, té un lloc on demanar ajuda. L’Alba Reche va explicar que a València també hi ha punts violetes. La resta de concursants van expressar que els agradaria molt que això també hi fos als seus pobles i ciutats.


Aquí podeu veure la conversa sencera:

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Punts liles
Anònim, 11/10/2018 a les 18:22
Interessant
+64
-2
Crec que hauria de ser obligatori aquest punts a tots els llocs
FINS EL CONY D'OT!!!!
Anònima, 11/10/2018 a les 18:22
+25
-52
Que no hi ha ningú ni res millor que posar que mil i una merdes sobre OT i els concursants (tant els de l'any pasar com aquests), igual que abans passava amb Merlí, molta gent es queixa i hi ha casi la meitat dels posts de la setmana sobre ells (cada setmana) si voleu parlar sobre ells feu una conta només per fans.
a veure
Anònima, 11/10/2018 a les 19:16
+36
-2
aviam, em sembla genial que no t'agradi ot, i que set faci repetitiu veure tants articles sobre ot, però jo crec que de tots els articles que han anat publicant sobre l'edició d'aquest any, aquests és bastant important, interessant i necessari ja que parla d'un tema que és bo de saber que són els punts liles de les festes i concerts de Catalunya. Jo almenys penso que aquí l'essencial no és que estigui parlant d'ot, si no que parlin d'aquest tema que realment és tant important en aquest moment.
A veure...
Anònim, 12/10/2018 a les 10:13
+0
-5
Primer de tot, les critiques senmpre amb respecte i despres: no et dones conta de que no canviaras res? Penjen tantes coses d'Ot pq es el que esta de moda i els hi dona mes pasta
Love u miki
Anònim, 11/10/2018 a les 18:27
Interessant
+54
-2
Laik si us flipa em Miki
Mikii foreeveeerrrr
Anònimuus18, 11/10/2018 a les 19:47
+6
-0
meeencaantaaaa a mes es de terrassa com jooo😊
Pareuuu
Anònim, 11/10/2018 a les 18:42
+27
-25
Abans adolescents.cat era més guai xq hi havia mes varietà y de noticies pero ara casi tot es de OT i no puc messs!!!
Like if you agree 😉😏