TEST: Quin és el teu estil de lligar?

| 12/10/2018 a les 14:00h
Arxivat a: TESTS, estil, lligar, test
 
Et consideres una persona atrevida? Quan algú t'agrada sempre fas el primer pas o ets dels que es posa nerviós/a? Respon les preguntes i et direm com ets a l'hora de lligar.


 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Et necessito!
Anònima, 12/10/2018 a les 20:09
+56
-8
Et necessito! Et necessito veure cada dia, veure els teus ulls tant monos, la teva boca tant bonica, el teu somriure tant perfecte, els teus cabells d'un color blanquinos, les teves camisses que portes cada dia d'un color diferent. I necessito escoltar la teva veu cada dia, tot i que és impossible!
Et necessito! Ets el meu tresor amagat!
Ps eso TIRA CANYES
Gonza, 12/10/2018 a les 21:41
+157
-162
Soc una tiracanyes chavales jajaja... Algun/a altra tira canyes?? Like si ho sou.. dislike si no.. si guanyen els likes m he d llançar al meu crush (es una aposta). Vaa darlee😂❤❤
JO TAMBE
Anònim, 13/10/2018 a les 10:55
+4
-1
Soc tiracanyessssss
Sad xd
Anònim, 12/10/2018 a les 22:19
Molt interessant
+221
-2
Quan no fas el test pk no ligues😂😂😂
publicitat
Anònim, 12/10/2018 a les 22:22
+75
-63
ja em canso de la publicitat de llibertat presos polítics, se que ara hem vindran un munt d'independentistes criticant pero es la veritat, no tothom tenim les mateixes idees polítiques
Ahhh
Anònim, 12/10/2018 a les 22:33
+21
-17
Pues et fots i no ho mires
Nomes una cosa
Anònim, 12/10/2018 a les 22:56
+29
-6
D'acord pero has de pensar k l. ANC esta pagant per anunciarte com qualsevol altre empresa i segur k no diries res si fos la cocacola per exemple
Doncs jo soc indepe pero tb em cançen una mica saps?
Anònim, 12/10/2018 a les 23:18
+36
-4
Osigui jo vull q estiguin en llibertat pero a mi no m agradaria veure una vandera d espanya com a anunci ja q es una pagina d adolescents i no cal tot el dia estar recordant tot el q passa pq quan jo vinc a llegir les coses doncs no vull estar pensant en altres
Ns si me explicat pero jo me entes😂 i siusplau dsudeu d les faltes q ja se q en faig moltes😓
Tiracas
Anònim, 12/10/2018 a les 22:30
+6
-2
Igual com soc lool jajaja
Res a veure pero AJUDAAAA
Anònimaa, 12/10/2018 a les 22:42
+3
-0
No te res a veure per necessito AJUDAAA.... Contesteu tots els que pugueu porfaaaa.
Em mola un nen del cole pero no he parlat amb ell es de 2n de batx (repetidor) i jo faig 4t. Podeu donar-me consells, experiències similars o que puc fer per portar-me amb ell... Es important que respongueuuu... Esk mencantaaaaa
Ami tambe mha passat
Anònim, 13/10/2018 a les 08:55
+2
-0
Penja histories a l’insta perque et respongui, i si no ho fa, quan ell en penja alguna contestali. A la que et respongui diguali algo en plan: ajaja bueno que tal o aixi. I a l’insti quan us veieu, fesli una miradeta o digali algo.
Em pensava que erem amigues...
Anònima, 12/10/2018 a les 22:49
+26
-0
No ho entenc, em creia que havíem quedat en què erem amigues, en què erem inseparables. Em pensava que sempre que quedessim ens avisarem totes. I ara, de sobte, em trobo en què quedeu i no m'aviseu. Sabeu perquè em fa tant mal? Bàsicament perquè creia que no éreu com elles, que no em tornaria a passar el mateix. He sigut tonta en confiar en vosaltres?
Quan em demaneu que em passa, ho feu perquè us preocupeu per a mí o per a sentir-vos millor amb vosaltres mateixes?
Un dia em vau ajudar a sortir d'aquell pou on vaig caure quan em van deixar de banda, quan em van marginar, quan em van criticar, quan van riure de mi. I ara sou vosaltres també qui m'hi esteu tornant a tirar.
Si no us caic bé, si no voleu parlar amb mi, si no voleu ser amigues meves, simplement digueu-m'ho, però feu-ho ja.
Ja veig que encara que ja hagi passat per això, hi puc tornar a passar. La vida no para de donar-me cops, d'enfonsar-me, de fer-me creure que ja s'ha acabat... I tot per tornar a començar.
Quan acabara tot això?
!!!
Anònima, 13/10/2018 a les 17:53
+4
-0
Passa d'elles, ara acabes de veure que no valen la pena i siusplau no els hi segueixis el rotllo, val més estar sola que mal acompenyada!
Amoresss
Anònima, 12/10/2018 a les 22:56
+7
-2
Irinaaaa guapa tkieroo😍 grax tot
Saps lo sóc to imagines?
C❤️
IES MATA
Anònim, 13/10/2018 a les 09:38
+3
-3
Ies Matadeperaaaaaaa, like si ho etsss i seras putu amoo
T’estimo
Anònim, 13/10/2018 a les 12:18
+3
-0
Doncs nois i noies jo tinc un problema i es k des del nada m’agrada un tio, li vaig dir per isnta, pero assobre esta amb una tia k em cau fatal i assobre es amiga de mun germa, vaia merda la vida.

Si estas a la mateixa situacio k jo o semblant digamooo, espero no ser la unica❤️🙄
Més o menys
Anònima, 14/10/2018 a les 16:05
+0
-0
Hola a tots chikiss, algu aconsella?
Amb el meu crush som molt amics, total q parlavem cada dia i ens portàvem molt b, i em vaig començar a adonar q estava tontejant i obviament i la vaig seguir el rollo.
La setmana seguent la meva millor amiga em va dir que havien parlat i ell em volia demanar lio i tal, tot super guai, el problema esk ens anavem a veure en poc temps(a una competició d natacio) i al final no vaig poder anad pk tenia sortida familiar🙄total q al cap d poc va tornar amb la seva ex(cosa q mai entendre) pero vam seguir parlant, em va començar a ignorar i no li vaig impedir, avui l he obert x insta pq ha penjat una historia super sad sobre la vida i m ha clavat un visto (es campió d espanya, es guapo i alt, totes li van al darrere i m han dit q esta sortint amb la seva meja la cual em va dir q mai hi sortiria pk nmes eren amics?
Se q es un toxaco pwro algu disposat a ajudar? Estic fatal nse q fer😫
pua
Anònim, 18/10/2018 a les 12:02
+0
-0
nose com ajudar-te el que jo et diria es que esperessis i no l'obris sempre tu, si ell no mostra tu tampoc