Selena Gomez, ingressada

| 11/10/2018 a les 09:45h
Arxivat a: ACTUALITAT, Selena Gómez
 
Imatge il·lustrativa
Selena Gomez ha estat ingressada en un centre psiquiàtric dels Estats Units després d'haver patit una "crisi emocional", segons informen diversos mitjans nord-americans.

El passat setembre la cantant ja va haver de ser hospitalitzada durant uns dies pel seu estat de salut: el seu nivell de glòbuls blancs era més baix de l'habitual. Una problemàtica, en part derivada, pel trasplantament de ronyó al qual es va sotmetre l'any passat a causa d'un lupus.


Selena Gomez va rebre l'alta a finals de setembre, però va haver de ser hospitalitzada de nou fa uns dies perquè el seu baix nivell de glòbuls blanc persistia. Segons informa el portal TMZ, va ser durant aquest segon ingrés quan els metges van decidir derivar-la a un centre psiquiàtric, ja que creien que estava patint una forta "crisi emocional". Esperem que es recuperi aviat.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

que es recuperi
Anònima anna war, 11/10/2018 a les 11:07
Molt interessant
+170
-3
pobreta que es recuperi
És forta
Anònim, 11/10/2018 a les 15:57
Interessant
+84
-2
Tots sabem que ella és forta i amb esforç ho podrà superar, anims i que es recuperi❤️❤️
Justin???
Anònim, 11/10/2018 a les 17:40
+19
-21
Espero wue no sigui per culpa del Justin perwuè el mataré. Pobre Selena !!!!!!
Mmm
Anònim, 11/10/2018 a les 18:53
+14
-18
No tindrá res a veure que The Weeknd ha començat una nova relació ????
Wtf
Anònima, 11/10/2018 a les 20:18
+18
-0
Tot ha de dependre dels tios? Estarà malalta per l'enfermetat no pq un exnovio s'enrrolli amb altre
Fans
Anònim, 12/10/2018 a les 00:11
+6
-0
Ni Justin ni The Weekend ni polles. Els famosos sempre que pateixen una crisi emocional es per culpa dels haters o dels fans obsessius. Tit i això vosaltres us entossodiu a esbrinar cada raco de la seva vida privada i això és el que provoca les crisis aquestes
no si entre l'un i l'altre...
bananapatata, 12/10/2018 a les 00:31
+0
-8
Jo crec que té molta cosa a veure amb que els seus ex,ja que un,el Justin, es casarà o s'ha casat(tampoc es que m'importi)i l'altre,el The Weekend ha tornat amb la Bella Hadid aquesta,no dic que hagi d'estar així per dos tios,però vulguis o no, fa mal veure els teus ex amb les seves novietes.

Com dic sempre,és la meva opinió. Petoneets adolescents!
sel
Anònima, 12/10/2018 a les 23:02
+3
-0
principalment, és perquè està malalta de lupus...
a veure