Les 4 artistes femenines que estan arrasant

| 11/10/2018 a les 10:06h
Arxivat a: ACTUALITAT, femenines, artistes, musica, AMAs
 
Imatge il·lustrativa
Segur que ja sou fans d’aquestes artistes perquè han sonat sense parar aquest any. Doncs bé, la Taylor Swift, la Camila Cabello, la Cardi B i la Rihanna han estat les més premiades als premis AMA (American Music Awards).

 


Versió sense playbuzz:

1. Taylor Swift
La Taylor Swift es va convertir en l’artista més premiada de la història d’aquests premis emportant-se el trofeu a artista de l’any, gira de l’any, el millor àlbum i millor artista femenina de pop/rock.

2. Camila Cabello
Camila Cabello va aconseguir els trofeus a nova artista de l’any, millor vídeo musical i millor col·laboració de l’any amb la cançó Havana (feat. Young Thug).

3. Cardi B
Es va endur el guardó a millor cançó pel tema “Bodak Yellow” (Money Moves) i la millor cançó de soul/R&B per “Finesse” juntament amb Bruno Mars.

4. Rihanna
L’eterna diva del soul/R&B es va endur el premi a millor artista femenina d’aquest gènere.

Això confirma encara més que, en la música pop actual, manen les noies.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Jo...
Anònim, 11/10/2018 a les 17:33
+16
-1
Ting ganes d'una girlband.
Disculpeu
Anònim, 11/10/2018 a les 17:36
+15
-8
És ara quan fem veure que Beyoncé no és la cantant més poderosa? Pregunto
Y ariana grande??
Anònim, 11/10/2018 a les 17:40
+23
-4
Ariana Grande acaba de treure un disc i te dues cançons en el top 5 mes escoltades...
info
Anònima, 11/10/2018 a les 22:08
+0
-5
x si no ho saps ha tingut depressió i ansietat en els últims mesos
ARIANA GRANDE
Anònim, 11/10/2018 a les 18:06
+19
-2
ARIANA GRANDE🤯💖💖💖😍💖💖💖😍💖
holaaaaaaaaaaaa?
Anònima, 11/10/2018 a les 18:35
+22
-1
i la dua lipa, no està?????
Ehemmmn
Anònim, 11/10/2018 a les 18:40
+12
-3
Ariana Grande??
Ehhhh
Anònim, 11/10/2018 a les 18:49
+14
-3
On cony esta la meva Ariana Grande? 👀
No us informeu molt per el que veig
The Queen B, 11/10/2018 a les 19:18
+13
-3
On es Beyoncé? Per que com ja sabreu es la mes poderosa del món musical i abans que Camila Cabello, perdoneu però estan Arina Grande i Lady Gaga😂 molt bones aportacions errònies
Taylor swift?
Anònim, 11/10/2018 a les 21:25
+1
-1
Em lol abans nose pero ara la superen x10 altres artistes
Artistes
Anònim, 11/10/2018 a les 22:15
+1
-3
Anem a veure, deixarem un parell de coses clares, és cert que la Beyoncé és una de les artistes mes conegudes i que va tenir el seu gran moment però també em d'acceptar que un no manté una posició tan alta per sempre. En aquest cas, se l'ha emportat la Taylor Swift convertint-se en l'artista amb més AMAS de la història. I respecte a l'Ariana Grande, jo ja no la veig com abans. L'Ariana sempre ha sigut una artista molt comercial gràcies a la veu que té, talentosa, sí, però ven molt més gràcies a la seva imatge. No ho dic com a comentari ofensiu però és la veritat i el fet que no hagi guanyat tants premis és bàsicament perquè el seu àlbum no ha agradat tant com els altres que ha fet i s'ha vist d'alguna manera eclipsat pel altres albums d'altres artistes com reputation de la Taylor Swift. En aquest cas Reputation va ser una revolució en el món de la música ja que feia temps que ningú sabia de la Taylor i llençant un àlbum que va ser un hit espectacular arreu del món i amb una gira que és una de les més grans de la història per una dona ha fet que sigueixi ocupant el lloc d'artista més comentada. Personalment crec que cada artista té el seu talent però crec que artistes com Taylor Swift o Camila Cabello també es mereixien el seu premi tot i que això no vol dir que L'Ariana no se'l mereixi
EIIII
Anònim, 11/10/2018 a les 23:47
+3
-0
Falten la Dua Lipa i l'Arianna Grande.😛
Ariana grande la primera💗
Anònim, 12/10/2018 a les 11:31
+1
-0
No se perk no hi es la veritat ja que es una de les k esta arrasant a topee
🐝🐝
Anònim, 12/10/2018 a les 12:06
+2
-1
🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
Beyoncé
iviyonce, 12/10/2018 a les 12:14
+3
-1
Per començar estic fart de no veure en aquestes llistes a beyoncé, només presteu atenció a les cantants que fan música de merda i que només escolteu per pur postureo. Hauríeu de posar-vos alguna canço o alguna actuació/concert d’ella. y després dieu-me qui és la persona més poderosa de la industria musical. Poseu-vos el coachella 2018 y el Formation World Tour que flipareu. Després dieu que esta sobrevalorada...
La MÉS poderosa
Beyoncé, 12/10/2018 a les 13:37
+0
-1
Àlbum mes venut del 2016: el seu últim àlbum.
Esteu dient que Beyoncé ja no es manté a la fama? Perdoneu-me? Os oblideu del Coachella? Es al·lucinant com feu les vostres pròpies deduccions, cap artista arribarà a on es Beyoncé, no sóc fan d’ella ni res, però em toca els collons que gent que no li agrada faci aquestes merdes de informacions falses
Siiii
Anònima, 12/10/2018 a les 21:18
+0
-0
Jo seria la seva fan numero 1!! (fifth harmony eren una girlband fins q la camila cabello se'n va anar crec)
Mmmh
Anònim, 13/10/2018 a les 13:20
+0
-0
En els AMA's es premien els artistes més influents de l'any, no és tant estrany que no surti la Beyoncé si no ha tret cap disc aquest 2017-2018. El que sí que he de dir és que l'àlbum Reputation de la Taylor Swift és una puta merda.