Aquestes són les 22 normes que una noia volia fer complir a la seva parella i estan revolucionant Twitter

| 11/10/2018 a les 11:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, gelosia, noia
 
Imatge il·lustrativa
En una relació la igualtat, la llibertat i el respecte són claus. Hi ha persones, però, que sovint s'obliden d'aquests valors i volen sotmetre la seva parella i privar-la de certes coses. Una actitud que mai, de cap manera, hauríem de tolerar.

Aquest missatge és precisament el que l'usuari @kkeyes96 va voler transmetre a través de Twitter fa uns dies. Per a fer-ho el jove va compartir i denunciar la curiosa llista que s'havia trobat al cotxe de segona mà que acabava de comprar. Una llista amb 22 "normes" que una noia havia escrit per la seva parella.
 

"No pots seguir a noies a les xarxes socials", "no pots mirar cap noia", "no pots deixar-me de costat quan estiguis amb els teus amics", "no tardaràs més de 10 minuts a contestar-me un missatge".... Aquestes són només algunes de les normes que la noia volia fer complir a la persona que estava sortint amb ella.

Com us podeu imaginar, la llista es va convertir en viral en pocs dies i ja acumula centenars de comentaris. En fi, aquests tipus d'actitud geloses i possessives haurien de començar a desparaìexer d'una vegada per totes.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

QUE CONY ESTA PASSANT
LUL?, 11/10/2018 a les 12:20
Molt interessant
+285
-3
UNA COSA ES TINDRE GELOSIA PERO AIXO JA ES PASSAR-SE
No es gelosia
Anònim, 11/10/2018 a les 19:59
+6
-23
Es hembrisme
carinyo
Anònima, 11/10/2018 a les 15:42
Molt interessant
+213
-2
aixo no es nomes gelosia, es psicopatia.
tot i que hi ha normes que indiquen que pot haver passat alguna cosa abans prou greu com per dir aquestes burrades
Wtf?
Anònim, 11/10/2018 a les 15:50
Molt interessant
+125
-9
Sóc la unica que pensa que això ha estat una broma o algun treball de classe d’aquestos per posar-te una mica a prova o algo?? Jajajaj
La de wtf? Jajajaja
Anònim, 12/10/2018 a les 10:51
+1
-0
Rtttttttt
Wtf
Anònim, 11/10/2018 a les 20:33
+1
-0
You're*
APOSTOO
Anònim, 11/10/2018 a les 22:53
+9
-0
JO aposto a que el noi la va deixar hahahaha
nooo😉
Anònim de lleida , 12/10/2018 a les 14:21
+11
-0
no,q u te proivit
i això no és sexista?
Anònim, 12/10/2018 a les 00:20
+14
-8
Fos un tiu que li posa les normes a una tia i tindriem aqui 5000 cometaris de intolerable, masclista, sexista... En canvi quan és el cas invers ni un comentari que oarli de que això és sexista.
Flipo
Anònim, 12/10/2018 a les 08:17
+4
-1
En veritat lipo molt amb el control que algunes persones pensen que tenen sobre altres. Que sigui la teva parella i que te estimi no vol dir que tens el dret de prohibir el seu llibertat.
Jo crec que aquesta noia hauria de estar ingressada en un hospital, es massa perilosa per estar en una relació.
joder
Anònim, 12/10/2018 a les 08:21
+2
-1
ojála que no em toqui estar en una relació amb una persona així.

Pk no ho podre aguantar.

A mi ningú mha dir o dictar normes!!
aixo també és sexista
Anònim, 12/10/2018 a les 10:05
+3
-3
Si hagues estat a l'inversa, un noi fa complir això a una noia, tothom estaria indignat pel masclisme de les normes, però clar, com que en aquest cas l'altre és un noi, també és horrible però ja nohi ho ficam dins el sac del sexismesex. Ido no, el feminisme és igualtat, per les dues bandesde.
Si he d apostar
Anònim, 12/10/2018 a les 10:19
+0
-3
Si he d apostar diría que ell va tenir un problema de que va fer algo o li va pasara algo per l'alcohol i ella el bol proregir, pero vamos q es una psicópata mental, que no li pots fer una lista de nomes al novio, en quin mon vivim🤦‍♀️
Aviam
Anònim, 12/10/2018 a les 13:00
+3
-3
La gent que es queixa de que si fos un noi hi haurien 5000 comentaris comentant lo masclista que és i com que és una noia no es diu res, completament equivocats. Sí, això és sexista i fa fàstig però les estadístiques ho ensenyen ben clar, a la societat hi ha molts més casos a l'inversa, els homes es creuen tant poderosos, per la societat patriarcal en la que estem, per controlar a les dones com els hi sembla oportú.
Reflexioneu siusplau