Aquests són els 5 tipus de penis més comuns

| 11/10/2018 a les 11:36h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, mida, penis
 
Imatge il·lustrativa
Alguns nois escriuen a vegades preocupats al consultori d'Adolescents.cat demanant si és normal que el seu penis estigui corbat o tingui una forma determinada. Doncs sí, és completament normal: no tots els òrgans genitals tenen la mateixa mida ni el mateix aspecte.

Segons diversos estudis, es poden definir cinc tipus de penis diferents: en forma de plàtan, con, llapis, bolet o corbat. Tenir-lo d'una determinada manera no és ni millor ni pitjor. I és que l'important no és l'aspecte, sinó conèixer bé la nostra anatomia i explorar-la. 

A més a més, també cal que tingueu en compte que no tots els penis varien igual de mida quan estan erectes.

Hi ha nois en què la mida del penis els varia poc de repòs a erecció i altres en què els canvia molt i per tant la diferència es fa molt present. Tots dos casos són habituals, a
ixí doncs, no cal preocupar-se.


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Xd
Anònim, 11/10/2018 a les 15:22
Molt interessant
+600
-2
Ostia la majoria de gent q a fet l'enquesta té cony 😂
Jajaja
Anònim, 11/10/2018 a les 15:52
Molt interessant
+776
-8
Me meo amb l'última opció!!! Like si ets noia i volies saber el resultat
COM QUE NO SOC CAP NOI?
Anònima, 11/10/2018 a les 16:13
+109
-237
Es totalment TRANSFOBIC. Estic molt indignada amb aquesta frase. A vegades la cagueu bastant amb alguns conceptes i frases adolescents.cat
En resposta a "com que no soc cap noi?"
Anònima, 11/10/2018 a les 16:35
+22
-42
Estic molt d'acord amb tu. No tots els nois tenen penis ni totes les noies cony. Estem a finals del 2018 i encara no s'ha enterat d'això la gent?! Cada persona és qui vol ser i no qui és segons els seus genitals.
Anonimus
Anònim, 11/10/2018 a les 16:55
Molt interessant
+112
-7
Es per la gent que no te tita!! Ja has entes al que es referien pero pot ser no era la manera de formular la frase en el que cas pero ja esta no t'indignis tant!!!
Jhhukg
Anònim, 11/10/2018 a les 16:56
+44
-18
No es transfobic.
.
Anònim, 11/10/2018 a les 17:10
+42
-21
Para de queixarte merdes
Mare meva
Anònim, 11/10/2018 a les 17:15
+29
-28
Aii te lastimó la vajina? :v
Pilla la broma
Anònim, 11/10/2018 a les 17:37
+27
-8
A veure, a vegades no cal queixar-se noi/a pq soposo que han volgut fer la broma a veure quanta gent que no es gent amb penis entra i vota x veure que perturvada es!! Prent-hoo beee!!!!!
Que pesades totes
Anònim, 11/10/2018 a les 17:37
+35
-11
Defineix 2018 en un comentari:
Es totalment TRANSFOBIC. Estic molt indignada amb aquesta frase. A vegades la cagueu bastant amb alguns conceptes i frases adolescents.cat


MADUREU I DUTXEU-VOS AMB NIVEA, QUE TENIU LA PELL MOLT FINA
No eh
Anònim, 11/10/2018 a les 17:44
+27
-7
Ja us ofeneu per tot ehh... No han ficat res de l altre mon, i si t ofen no votis
Exagerada
Anònim, 11/10/2018 a les 17:45
+17
-9
Ets una exagerada
calma
Anònim, 11/10/2018 a les 18:44
+20
-2
Diria que quan un noi/ noia és transsexual, és perquè és del sexe contrari (o sent això) o sigui, que teòricament, si qui ho mira és un noi que se sent noia, pot posar aquesta resposta. És clar que a l'hora pot respondre de l'altre manera. No tot ha de tenir sentit transfòbic, ja veuràs. Busca el sentit de la frase i veuràs a què em refereixo
Pesada
Anònim, 11/10/2018 a les 19:04
+8
-7
Ets molt pesada...
Molt d'acord
Anònim, 12/10/2018 a les 00:06
+6
-5
Totalment transfòbic.
HI HA TIES AMB POLLA. (i tius amb cony)
Sou tots uns transfobics flipo
Anònima, 12/10/2018 a les 10:21
+5
-3
Aquest portalfigura q és feminsita, i igual que ho figura la caga i molt sovint. Doncs igual passa amb la transexualitat, hi ha noies amb penis i nois amb vulva. Deixeu de dir que sestà pasant, q es un exagerat/ada pq hi ha gent q la maten per aixo. Aquest portal és una eina molt gran per normalitzar aquest fet i que no hi hagi tanta transfobia. Posant-vos en contra de la persona que ho reclama no deixeu de ser transfobic. Si no ho voleu acceptar aneu a la merda, pq mai heu sentit el que es estar oprmida!
A ver
Anònim, 12/10/2018 a les 14:38
+2
-0
No creo que lo hayan echo a posta
Traaanqui
Anònim, 14/10/2018 a les 11:57
+2
-1
A veure, es cert que es podria interpretar d'aquesta manera, però jo crec que es refereix als nois pensant en els seus genitals, no en la seva sexualitat. Si ets transexual, tenint penis i et consideres noia, t'ho pots mirar de dues formes. Biològicament ets un noi, però si la teva sexualitat es d'una noia, no té res a veure.
La gent es idiota
Anònim, 14/10/2018 a les 12:12
+2
-2
No se com tens tans vots en contra, estic perdent la fe en l'humanitat. Quanta desinformació gent. Aneu a pastar fang transfobs, que és el que sou.
visibilització trans
Anònim, 10/12/2018 a les 12:37
+0
-0
Tota la raó del món.
APenis
Anònim, 11/10/2018 a les 16:26
+12
-12
Jo tinc el millor penis
Lol
Anònim, 11/10/2018 a les 20:22
+15
-0
Ves a travessar parets
Corbat
Anònim, 11/10/2018 a les 16:38
+18
-0
Noies heterosexuals tinc el penis corbat, es algun problema per vosaltres, us agrada? merci!
Jajaja
Anònima, 11/10/2018 a les 19:49
+27
-0
Esta de puta mare pero ni et preocupis per aixo k mentres la sapigues fer servir...😉😂
Soc bi x cert
Flipa
Anònim, 11/10/2018 a les 16:45
+21
-24
Al•lucino amb el missatge pro LGTBI d'Adolescents.cat i me sortiu amb aquesta perla de frase de que només els nois només tenen penis. BRAVO! Falta de costum o hipocresia?
Feminisme radical!
Anònim, 11/10/2018 a les 21:49
+7
-2
sento trencar-te la ideologia queer però les teories de gènere són una de les causes de l'opressió de la dona. Així que sí, els homes tenen aparell reproductor masculí i les dones femení. Una cosa és el sexe, que és quelcom biolgògic i amb el qual naixem, i l'altre el gènere, una construcció social d'on parteix l'opressió que patim les dones. Per una societat igual per a tothom, lluitem per abolir el gènere i no crear més cadenes que ens lliguin a totes.
hdsak
Anònim, 14/10/2018 a les 12:13
+0
-0
Lol la terfita que t'ha contestat XD
Transfobia
Anònima, 11/10/2018 a les 17:06
+13
-20
Perdoneu però no sé si sabeu que també existeixen nois amb vulva i noies amb penis. Així q si us plau, com que nois, quin tipus de penis teniu?
M’agrada aquesta pàgina però de vegades la cagueu bastant.
Si tiu com la cagueu
Anònim, 12/10/2018 a les 01:38
+1
-0
Pero que heu fet
Noiess
Anònima, 11/10/2018 a les 17:09
+42
-0
Un igual per tipus de xones??
Sii
Anònim, 11/10/2018 a les 21:03
+2
-0
Siusplau🙏
No percentatge de gent que no vota
Anònim, 11/10/2018 a les 17:43
+14
-4
No haurieu de ficar el percentange de gent que no vota, sino no es pot saber amb certesa
Iguals xd
Anònim, 11/10/2018 a les 18:14
+8
-0
Pos jo (si mes no en els dibuixos) no sabria diferenciar quin es quin (menys el del bolet)😂
HI HA NOIES AMB PENE
Anònima, 11/10/2018 a les 18:15
+17
-17
Mira sisplau rectifiqueu l'article que fa vergonya això.
HI HA NOIS AMB VULVA
HI HA NOIES AMB PENE
I TOTES SON IGUAL DE VALIDES
Pezon
Anònim, 11/10/2018 a les 20:28
+5
-0
Podriei fer tipus de pezones jaja
Transfóbic
Anònim, 11/10/2018 a les 23:08
+3
-4
Soc un noi trans i em sembla molt transfobic!! No digueu que ens queixem per tot perque patim molt!
Peesaats
Anònim, 12/10/2018 a les 01:18
+4
-4
Eels que us queixeu de lo dels trans ...
Ja em canseu...
Siempre igual
En tots els artícles d'aquest tipus casi sempre hi ha un queixant-se de que no pensen en la gent trans

Relax cullons
Siempre queixant-vos
Bonissim
Anònim, 12/10/2018 a les 01:18
+2
-0
He provat molts penis, i el que mes m'agradat es el de bolet perque a l'hora de menjarmel es com un chupa chup i es molt suau.

Esta bonissim proveuu 😄😄
Lògica
Anònim, 14/10/2018 a les 14:06
+0
-0
Entenc que us queixeu de que es transfòbic. Imagineuvos que fan una enquesta de l'estil amb quina cama xuten la majoria de gent que juga al fútbol. Hi ha gent que no te cames però com que es una minoria no es tindrà en conte no? Clar que hi ha gent que el seus genitals no coincideixen amb el seu gènere però ningú no us està dient que no sigueu vàlits x aquest motiu.