Així són les noies de la generació Z

Curioses, compromeses i feministes, aquestes són algunes de les característiques que comparteixen la majoria de joves nascudes a partir de 1994, segons un estudi presentat aquest dijous

| 11/10/2018 a les 13:01h
Arxivat a: ACTUALITAT, noies, generació Z
 
Imatge il·lustrativa
Molts de vosaltres formeu part de la generació Z: persones nascudes a partir del 1994 i marcades per les noves tecnologies i per l'actualització constant de la informació. Aquestes, però, no són les úniques característiques que compartiu.

Així ho assenyala un estudi presentat aquest dijous a Barcelona coincidint amb el Dia Internacional de la Nena. I és que la investigació, portada a terme a través de dades de Netquest, s'ha volgut centrar en les dones d'aquesta nova generació.

I com són les adolescents i joves d'avui dia? Doncs d'acord amb els resultats de l'informe, la majoria d'elles es descriuen com a dones curioses, compromeses, feministes i amb esperit viatger.

A més a més, les WomenZ també tenen una marcada consciència social: els preocupa la desigualtat econòmica i el medi ambient. Pel que fa als seus canals d'expressió, moltes d'elles opten pels memes i per la pàgina de peticions change.org.

Per obtenir aquests resultats, s'han enquestat més de 1.000 dones de tot Espanya i de diferents generacions. Se'ls han fet preguntes sobre els seus valors, comportaments i ús de les tecnologies. Tot plegat a permès als autors de l'estudi tenir una radiografia de les dones que lideraran el futur.

L'informe s'ha presentat durant a tercera edició de CultHunting Women, un esdeveniment que visibilitza el talent femení de la generació Z.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

que guai
Anònimaa, 11/10/2018 a les 13:52
Interessant
+61
-0
doncs, si la majoria som aixi, hauriem de tenir un bon futur.
aveure si es veritat...
Pues no
Anònim, 11/10/2018 a les 14:36
+23
-8
Hi ha miltes coses q estan b pero a mi no em mola q tantes segueixin influencers, instagram, o estiguin amb el mobil tant... (Jo intento fer ho el minim posible perq crec q ens atonta
No etiquetes
Anònim, 11/10/2018 a les 22:49
+17
-1
Però tot escrit en rosa...
Crec que les preguntes de l’enquesta no donen gaire de si com per definir una generació, i menys amb només 1000 enquestades...
Tot i així la idea guai!
Sou horribles
Anònim, 12/10/2018 a les 17:26
+10
-0
No té res a veure amb aquest article però no sabíem com contactar amb vosaltres. Acabem de llegir "adolescents.cat, el manual", l'edició del 2013. Estem profundament indignades amb els capítols de caràcter sexista que hi apareixen. Creiem que aquesta no és una bona manera d'educar als adolescents en procés de formació de la seva ment. Si us plau, mireu-vos-ho.
Gràcies,
Atentament
Dues noies de 17 anys profundament indignades
Buaaaah
Anònim, 12/10/2018 a les 23:58
+1
-0
Dioosss sii tieeesss totalment dacoooorrdd😱
Nova Edició
Redacció Adolescents.cat, 13/10/2018 a les 00:33
+1
-0
La societat ha crescut, evolucionat i madurat com nosaltres. Estem treballant en una reedició del llibre per adaptar els continguts. Gràcies per seguir-nos!
d' acord
Anònimafeminista, 13/10/2018 a les 12:18
+1
-0
estic d' acord, el que s' ha de fer es donar bon exemple, qui sigui, redactors, pares, professors... fora sexismes
🇪🇸
Anònim, 12/10/2018 a les 21:23
+1
-14
Feliz día de la hispanidad y la virgen del pilar chicos !
Viva la ley, la guardia civil y el rey 🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸
??
Anònim, 12/10/2018 a les 22:51
+3
-0
No sé tu, pero com que no té res a veure amb el tema i a més, si estàs celebrant el dia en què van “descobrir” Amèrica no sé què hi te a veure la guàrdia civil...
Hispanitat ni l'oco💔