Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 11/10/2018 a les 20:13h
Arxivat a: INTERACTIUS, preguntes extremes
 
Resultado de imagen de confusing gif

Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes seleccionades entre totes les que ens feu arribar a la redacció. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Versió sense Playbuzz:

Què prefereixes?
No tenir pestanyes
Que et falti una dent del davant

Què prefereixes?
Menjar-te un penis amb gust de plàtan
Menjar-te un plàtan amb gust de penis

Què prefereixes?
Dormir amb una rata a dins del llit
Dormir amb una serp (no verinosa) a dins del llit

Què prefereixes?
No depilar-te mai més les cames
No depilar-te mai més les aixelles

Què prefereixes?
No poder-te fregar mai més el cul després de cagar
No poder-te rentar mai més les dents
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Limpiarse el cul
Anònima, 11/10/2018 a les 20:54
+14
-0
Adolescents no penseu que el curs set rentaria quan et dutxes is XD en canvi les denits no te les pots rentar amb sabó
Un petó net i bon pont
Indignacio
Anònim, 11/10/2018 a les 21:24
+34
-6
Em sembla molt fort que fiqueu en un preguntes extremes el tema de no depilarse com si fos algo dolent.
Despres feu articles explicant que l'Amaia d'OT no es depila i ho aplaudiu. Aviam si os aclareu.
La pregunta 4
Anònim, 11/10/2018 a les 21:31
+24
-0
A mi la pregunta 4 no ma custat gents de respindre, ns si algú u mes ho fa però, jo no em depilu les cames
ps vaya
Anonima, 11/10/2018 a les 21:33
+5
-0
no mg el plàtan😂
Depilacio
Anònim, 11/10/2018 a les 22:01
+22
-1
I si no em depilo les cames ni les aixelles? Per què haig d'escollir? Ns trobo inecessari depilar-me . . .
Pregunta
Anònim, 11/10/2018 a les 22:39
+20
-2
No depilarte mai més
Ser víctima del patriarcat depilarte pq t'han dit que es el que has d fer i sinó et miren malament pq ets una dona/nb amb pels
veritat
Anònimafeminista, 12/10/2018 a les 14:45
+1
-1
et miren malament i ja et diuen de guarra i que es antihigienic
Depilació
Anònima, 11/10/2018 a les 22:39
+11
-1
Jo mai m'he depilat, no puc respondre aquesta pregunta ja que m'importa ven poc
Segurament no us importa però bueno😂
Anònima, 11/10/2018 a les 22:56
+23
-0
Tinc 14 anys i no em depilo les cames sento que si tinc pel al cap i m'agrada perquè m'haig de treure el de les cames?? No em molesta així que aqui està 🤷🏽‍♀️ Al principi em depiliava perquè em sentia presionada X la societat fins que em vaig donar compte de que a mí no em sembla necessari que al qui no li agradi que no miri tothom es lliure de fer el que vol amb el seu cos. (a sobre amb cera fa mal i amb cuchilla es un pal)
que dius nena? es cullunut
Anònimafeminista, 12/10/2018 a les 14:44
+5
-2
si a tu t' agrada no ho facis a mes, la societat presiona dient que es antihigienic, pero ningu diu res dels nois que en tenen mes pels i en cambien ells es antihigienic? si son normals en nois tambe auria de ser-ho en noies
Cul
Anònim, 12/10/2018 a les 01:13
+6
-0
He posar cul ja qué me'l puc natejar al bidet ( que per això està xD )
n ose que he pensat
Anònimamatoll, 12/10/2018 a les 10:25
+6
-0
a la pregunta de que prefereixes si menjar un penis amb gust de platan o platan amb gust de penis, no vull ni imaginar-mo jaja
La d'eixugar-se el cul