10 coses que totes les noies fan en secret

| 20/10/2018 a les 11:22h
Arxivat a: RÀNQUINGS, noies, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Quan diem totes estem generalitzant, però segur que la majoria de les noies us sentireu identificades amb aquestes 10 coses que la majoria fem en secret!

 


Versió sense playbuzz:

1. Utilitzar els mateixos sostenidors varis dies
2. Treure engrunes de dins els sostens
3. Depilar només els trossos que els altres veuran
4. Descobrir que és molt satisfactori quan un cabell llarg queda atrapat a la vagina o el cul i l’has de treure
5. Passar-s’ho bé traient pèls que han quedat per dins
6. Olorar la roba interior per saber si està neta o no
7. Posar-te perfum enlloc de dutxar-te (ja ho faré demà)
8. Utilitzar els teus sostens com un segon bolso
9. Arrancar-te el pinta-ungles i deixar el trossets en algun lloc
10. Pelar les pells seques dels llavis

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

gairebe totes
AnònimaMerlina, 20/10/2018 a les 11:39
Molt interessant
+118
-7
jaja si gairebe totes
.......
Anònima, 20/10/2018 a les 11:53
+166
-132
Heu caigut molt baix amb aquest article, moltes d'aquestes coses tambe ho fan MOOOOLTS nois. I si, ja sé que no han posat que només ho fem les noies però trobo que l'article s'hauria de dir: "10 coses que tots fem en secret" perquè moltes noies no ens depilem, llavors la 3, a part de ser super masclista, és dir que som unes superficilals i que només ens importa veure'ns "boniques" per als altres. No aneu de feministes i després feu aquest article.
Totalment dacord
Anònim, 20/10/2018 a les 14:20
+15
-9
Estic completament d’acord amb tu, a sobre hi ha moltes que mai se m’havien passat pel cap ossigui que ja el fet de que digui totes esta malament, a sobre ho de la depilació tens tota la rao jo no hem depilo perque la resta m’ho vegin ho faig per com m’agrada mi veurem. ( perdo si hi ha faltes)
No estic d’acord
Anònima, 20/10/2018 a les 15:29
Interessant
+64
-5
Jo crec k aquest article està guai i em fa gracia llegir-lo pq es veritat i hi els nois no acostumen a portar sostenidors k jo sapiga eh o sigui que 2 o 3 punta d’aquest article nomes val per a les noies
Tota la raó
Anònim, 20/10/2018 a les 16:21
+17
-10
Aquest article no només reprodueix uns estereotips masclistes sinó que també exclou les persones trans. Recordeu que no totes les noies tenen vulva/vagina!! (Ho dic pel comentari de quan et queda un pel entre el cul i la vulva).
Adolescents.cat m'agrada perquè és una pàgina que sovint fomenta la igualtat i la diversitat, però encara ha de seguir treballant i revisant tot el que pública perquè no es colin articles d'aquest tipus!!
no estic d acord amb el teu comentari
Anònima, 20/10/2018 a les 17:25
+27
-4
ells han posat 10 coses q fan les noies, pero ells saben perfectament q hi ha homes que es depilen, pero han posat ‘noies’ perquè a moltess d’aquestes coses van de sostenidors i els homes no en porten (tmb hi ha dones q no, pero son algunes). en conclusió, ells en cap moment han dit que no es depilin els homes.
Que pessats tio
Anònim, 20/10/2018 a les 20:09
+40
-3
A veure, si heu de buscar-li pegues a cada article que pujen, deixeu de seguir la pagina ja. I posa NOIES perque que jo sapigui el nois no els hi cal portar SOSTENS i moltes de les deu coses estan relacionades amb ells. Ale, que us ofeneu per tot. No ens depilem només la part que es veu per la gent, si ho rem es perque volem, i si no ho fem, també. PESSATS Y PESSADES el que es queixen de tot
dios
Anònima, 20/10/2018 a les 21:12
+1
-3
el teu comentari és el típic comentari d'home ofès "not all men" i "pesats" i "pesades" va només amb una "s".
Q pesats mare meva
Anònim, 21/10/2018 a les 00:02
+12
-1
Jolín esq cada cosa l'analitzeu pero trobar algo negatiu a dir... Q pesats q sou! Q han de posar de títol doncs?

10 coses que tots/totes els/les nois/noies fem en secret (qui no porti sustenidor ni es depili no pertany a aquest grup).

Ho posarà ta mare! Ja està bé no?
100% dacord
Anònim, 21/10/2018 a les 13:18
+0
-1
Estic totalment dacord
Adolescents. Cat estacaient molt baix
Es super sexista i masclista, nomes cal qje mireu el logo
US OFENEU PER TOT
Anònim, 21/10/2018 a les 13:40
+2
-3
deu meu que pesats nano. Ja no es pot fer ni un article d'aquests pk ja surten les feminazis ofeses. No em vingueu ara criticant , soc feminista i lesbiana, però ja és passar-se trobar-li pegues a tot el que veieu. Quin fastic la gent que s'ofen per qualsevol tonteria nano.
TOTALMENT D'ACOORD
Anònim, 21/10/2018 a les 20:27
+0
-0
Penso igual que tu. Ara que hi ha noies que no es depilen, i noiis que si o a la inversa.
EEP !
Concepte de feminisme rovellat, 28/12/2018 a les 22:39
+0
-0
En resposta a:

"deu meu que pesats nano. Ja no es pot fer ni un article d'aquests pk ja surten les feminazis ofeses. No em vingueu ara criticant , soc feminista i lesbiana, però ja és passar-se trobar-li pegues a tot el que veieu. Quin fastic la gent que s'ofen per qualsevol tonteria nano."

SER LESBIANA NO VOL DIR SER FEMINISTA.
SI ET CONSIDERESSIS I FOSSIS FEMINISTA, NO FARIES UN COMENTARI DEL TIPUS "ja surten les feminazis ofeses". Més aviat al contrari, intentaries entendre per què es poden sentir ofeses les persones que defensen la igualtat (feminisme).

PS: No aniria malament fer una llegida a alguns llibres de feminisme, com ara el de la Bel Olid (FEMINISME de BUTXACA) o Natza Farré (Curs de feminisme per a microones), entre molts d'altres.


BON ANY NOU :)
estereotips
Anònim, 20/10/2018 a les 13:21
Molt interessant
+141
-41
només dir que si això és cert però tot això és pot complir amb persones que no són noies perquè:
1 no totes les noies tenen vagina, ni tots els nens penis
2 no totes les noies es depilen, i no tots els nois no es depilen
3 no totes de les noies porten sostens
4 pintar-se les ungles no és una acció de només un gènere


siusplau si parleu de feminisme després no ho espatlleu fent articles amb frases que promouen els esteriotips i cànons de bellesa
uy, eh uy
Anònim, 20/10/2018 a les 13:49
+43
-7
Ja hi diu al p*to article: Quan diem totes estem generalitzant però segur que moltes ho feu.
Estic fart de que tothom hagi de ser políticament correcte. Jo estic totalment a favor del moviment LGTBI però tampoc cal criticar cada paraula que no és políticament correcte
Que pesats
Anònim, 20/10/2018 a les 15:25
+26
-9
Podeu deixar ja aixó, esteu buscant merda on no n'hi ha. Està molt be aixó que defenseu la igualtat i tal, perque jo també ho faig. Pero si posa "10 coses que totes les NOIES fan en secret" es perque ho fan les noies. Si ho fan els nois pues mubien
Emmm
Anònim, 20/10/2018 a les 16:36
+3
-7
Calla la boca ja
Pesats
Anònim, 21/10/2018 a les 01:07
+3
-4
Si tens polla ets noi i si tens vulva noia i punt dona igual lo que et sentis que pesats enserio
El cabell en el cul
Anònima, 20/10/2018 a les 13:23
Interessant
+90
-14
Dioosss això és 100% real memeo😂🤤
😅
Anònim, 08/12/2018 a les 23:48
+0
-0
Jaaa
nosekposar
Anònima puta ama, 20/10/2018 a les 13:30
+42
-2
when no hi ha 10 xd
.......
Anònim, 20/10/2018 a les 13:44
+5
-1
No hu havia vist jaja
When nomes tens 9 curiositats po en poses 10 per quedar millor
Hi ha 10
Anònim, 21/10/2018 a les 00:05
+2
-0
Hi ha 10 però hi ha ja q no es carrega a la versió Playbuzz, mira-ho més avall q si que surt.
La 10 es: Pelar les pells seques dels llavis.
mai...
Anònim, 20/10/2018 a les 13:41
+21
-2
mai heu agafat el maquillatge de les vostres mares
Vamo a ver
Anònim, 20/10/2018 a les 13:44
+14
-1
VAGINA es la part interior, la part on es quedaria el pèl seria la vulva gente
Wt
Anònima, 20/10/2018 a les 13:45
+18
-1
Des de quan sha d rentar els sistema cada día?? Els faig servir mesos😂😂
Pels del cul
Anònim, 20/10/2018 a les 13:49
+15
-4
Jo no trobo gens satisfactori treurem els pels del cul Ho trobo asquerós i sóc noia a més el que diu depilarse jo em depilo pq no magrada tenir pel pero Hi ha moltes noies que no els importa ensenyarlo i sha de respectar
ESTAN GENERALITZANT
Anònim, 20/10/2018 a les 20:12
+2
-0
Doncs molt bé, pero han dit aquestes deu coses de forma general.
Mentida
Anònim, 20/10/2018 a les 13:56
+7
-10
Mentida... coincideixo en molt poques😒
Incoherent
Anònim, 20/10/2018 a les 13:56
+11
-11
Aquest article promou els estereotips i no te en comte que hi ha nois amb vagina i noies sense. I que per ser noia no has ni que portar sostenidors ni depilar-te, ni pintarte les ungles.
Fer un article com aquest i després parlar de feminisme es una gran incoherencia.
...
Anònim, 20/10/2018 a les 14:06
+4
-1
Només en faig tres i no és cap secret
Sostens
Anònim, 20/10/2018 a les 14:23
+3
-0
Esque es això lo recomanat xd
NO SOC UNA EXAGERADA PER DIR AIXO, ES LA VERITAT
Anònim, 20/10/2018 a les 14:55
+12
-8
No totes les noies es depilen. No totes les noies es pinten les ungles. No totes les noies utilitzen sostens.
Al principi heu ficat que ho fa una majoria i NO. Aixo es masclista. Molt masclista
Estereotips again
Anònim, 20/10/2018 a les 15:04
+8
-4
Qué pasa que un home/noi no pot olorarse per veure si olora a merda o que?
Pq només les noies tot això ehh
Eeh...
Anònim, 20/10/2018 a les 20:15
+0
-2
Doncs perque les noies treuen una especie de liquid per la vagina (molt poc i es una cosa natural que fa el cos de la dona), ho diuen per aixo tío, sempre possant pegues a tot
pel de "eeh"
Anònima, 20/10/2018 a les 21:17
+1
-0
Per 18387382 vegada, NO TOTED LES NOIES TENEN VULVA/VAGINA, pesaos
kk
Anònim, 20/10/2018 a les 15:33
+7
-8
molt en desacord amb aquest article... anem de soxietat revolucionaria i encara fem aquest articles transfobics i ple desteriotips... q baix heu caigut so sorrris
L'article només pretén entretenir i fer riure
Anònim, 20/10/2018 a les 15:58
+15
-5
Crec que l'article nomes pretén entretenir i explicar situacions que la majoria de noies ens hem trobat. D'acord que li trobaríem estereotips a tot, però també hi ha moltes persones amb vagina que se senten noies (l'enorme majoria) i no passa res per expressar-ho així en alguns articles. A més, que a dalt de tot ja posa que són conscients que estan generalitzant. El que està clar és que si li trobem pegues a tot, tampoc podrem fer broma ni riure de res!

Take it easy, gent! Jo em sento identificada amb tot!
Reflexionem
Anònim, 20/10/2018 a les 16:28
+4
-6
Em sembla molt bé que tu t'ho prenguis a rises i no t'ofengui, però crec que no estàs tenint en compte que aquest article pot ofendre molta gent. Està molt guai fer humor de tot, sempre i quan sigui un humor inclusiu.
I exacte, l'article al principi diu que generalitza, i aquest és el problema de la societat! Hem d'estar en cintra d'aquestes generalitzacions indegudes perquè són falses (moltes) i perquè reprodueixen el patriarcat.
Els trans
Anònima, 20/10/2018 a les 16:58
+5
-4
Hi ha nois amb tetes, ho he posat 100 cops
Us n'heu deixat una xD