7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 330]

| 22/10/2018 a les 19:59h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 


Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara

Versió sense Playbuzz:

Noia, 16 anys
Tinc la mania que quan porto mitges no m'agrada gens portar calcetes. Llavors quan em poso mitges vaig sense roba interior jajajaja només haig de vigilar no ensenyar tot el potorro quan m'assento a un banc o a terra. Algú més?

Noia, 15 anys
Em masturbo moltes vegades a les nits amb la meva germana gran al llit del costat ja que dormim a la mateixa habitació i crec k se n'ha adonat pero no m'ha dit res mai. Em posa molt que algún dia em descobreixi.

Noia, 17 anys
Una nit d'aquelles boges, les meves amigues i jo anàvem molt tajes i ens vam començar a liar entre nosaltres per fer la conya. Quan em va tocar el torn de liar-me amb la meva millor amiga, em va dir que preferia liar-se amb mi a soles i que anéssim al lavabo a fer-ho. La vaig acompanyar, vam pixar i ens vam començar a liar apassionadament. Va molar que flipes i la tota situació em va posar molt hot.

Noi, 17 anys
Amb una amiga a vegades quan quedem per les botigues del centre, robem. O sigui si estem a alguna botiga i ens agrada alguna cosa ens assegurem que no tingui alarma i ho guardem en alguna bossa que ja portem. I és com que també ens agrada l'adrenalina i la sensació. A vegades ens sentim malament i a vegades no.

Noia, 16 anys
Tinc un company de classe que és negre (no sóc racista ni res eh) i fa uns dies que em tira canya però no m'agrada ell perquè no és molt guapo. Però bueno, he acceptat quedar amb ell perquè em moro de ganes de veure-li la po**a i menjar-li. Em podeu diu guarra i lo que vulgueu, però em posa el fet que sigui negre i veure si la te gran

Noi, 15 anys
Em va pillar un calenton dissabte a la tarda i tenia moltes ganes de fo**ar (no ho he fet mai) i em vaig posar creatiu i vaig agafar un coixí del sofà el vaig ficar entre jo i la porta de la cuina i el vaig començar a fo**ar-lo com si fos una tia. Tot "normal" fins que amb la música no vaig sentir que arribaven els meus pares i em van pillar allà donant-ho tot. Quina vergonya...

Noia, 15 anys
Últimament no em faig amb ningú i em costa molt relacionar-me. Per això em connecto al WhatsApp almenys un cop al dia encara que pràcticament mai parli amb ningú. No vull que la meva mare sàpiga que no tinc amics i es preocupi. Almenys veu l'última connexió i pensa que parlo amb amics que en realitat no tinc.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Primera!
Anònima, 22/10/2018 a les 20:14
+59
-27
Primer comentariiiiii!!!

(em feia ilu vale?)
Jehe
Lomonnnnnnnnn, 22/10/2018 a les 21:41
+7
-1
Segonnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi també em feia ilu :D

Al tercer li faig una abraçada :DDDDD
jaja
Anònim, 22/10/2018 a les 23:00
+6
-0
que mona
Pff
Anònim, 22/10/2018 a les 23:04
+8
-20
Em sembla penos
Al primer comentari
Anònim, 23/10/2018 a les 00:22
+6
-1
No seré jo qui et tregui la il•lusió
Pel dl coixí d la cuina
Anònima, 22/10/2018 a les 21:22
Interessant
+78
-3
Q èpic. Tots estem amb tu😂
Puta vida
Noia 13 , 22/10/2018 a les 21:35
+9
-21
Tinc molt mala sort amb l'amor el nen que no me agrada va per mi i el nen que si me agrada no. Pero tinc sospites .
Ell te 15 anys i jo 13.
Vull trobar la manera de ficarlo gelos amb l'altre .
Com puc fer-ho?
Per a la nena q el noi no és fixar en ella
Anònim, 23/10/2018 a les 20:01
+8
-2
Opció 1: A veure, si ell no és fixa en tu, no és posarà gelós. Deixa-ho córrer i deixa-li ser feliç amb altre.

Opció 2: tens que anar a per totes... posar colònia, apropat més, diga-li coses interessants... pero no seas una guarrilla q solo tienes 13
Aaaidios
Anònima, 22/10/2018 a les 22:17
+27
-0
La gent està com una puta cabra
Vale (d'acord per els pesats)
Anònim, 22/10/2018 a les 22:45
+20
-0
Jo soc del grup experiencies hot, pero he de dir que aquesta edicio m'ha encantat, felicitats redactors (i els marranetes queque escriuent)
aiii
Anònima, 22/10/2018 a les 22:46
Interessant
+98
-2
La de la nena del whatsap'ha trencat el cor. Em faig amiga teva ja de ja! ❤❤❤
Rt
Anònima, 23/10/2018 a les 15:37
+12
-0
Jo tambeeee
La que es conecta a Watss
Anònim, 23/10/2018 a les 21:01
+6
-0
Jo tmb soc la teva amiga❤️❤️
Per a la del whatts
Noia, 30/11/2018 a les 21:05
+1
-0
Jo ymb em faig amiga per suposat. Molts petons i anims!!!!
La que es conecta al whatts app
Anònim, 22/10/2018 a les 23:15
+34
-0
Tranquil•la no ets l'única, pensa que amics molts però verdaders (que són els que es preocupen per tu, en els bons i mals monents) n'hi ha vent poc per no dir gens. No cal que metexis a la teva mare si et pregunta perquè no et conectes al whattsapp digue-li la veritat, ella et podrà ajudar i sempre estarà al teu costat.
Per la que "no te amics"
Anònima♥️, 22/10/2018 a les 23:21
+47
-1
Tia, si llegeixes això i vols que ens posem en contacte, endavant. Estic segura que ets una tia de 100. Apa maca, moltíssims ànims i pots amb tot♥️♥️♥️♥️
Per la que no té amics
Anònim, 22/10/2018 a les 23:23
+28
-0
No diguis això home, aquí pots fer amics, si t'interessa respon al comentari
Pels que roben a botigues
Anonimeetaa , 22/10/2018 a les 23:25
+14
-0
Va haver-hi una temporada, quan anàvem a 5è o 6è de primària q els meus amics i jo els divendres quan sortíem del cole anàvem a comprar xuxes i a la biblio a estudiar, i a la botiga de xuxes era sempre la mateixa, no tenien alarma i sempre ens gurdàvem alguna cosa a les butxaques per no pagar-ho. Mai ens van pillar però ens sentim malament, oi tant, a més era al poble on la botiguera coneixia a tota la colla. Molava per la adrenalina i tal, però no calia. Mai més ho hem tornat a fer, a part de q ja no som tan bebés com abans i fem servir més el cap
Ultim comentari
Anònim, 22/10/2018 a les 23:31
+2
-9
Com es aixo de que no tens ningún amic es per problemes personals?
Holi
Lily, 22/10/2018 a les 23:33
+11
-0
Nen de 15 anys, m' has deixat amb ganes de saber com queda el final de la teva másturbación amb el coixi, explicaho plss🙌
Per la de "no sóc racista"
Anònim, 22/10/2018 a les 23:41
+16
-9
Deixem dir-te q si q ets racista, però molt o sigui no et pensis q per dir q no ho ets, no ho siguis. Les teves paraules i accions p demostran.
Estas fatal.
Anònim, 23/10/2018 a les 15:54
+2
-8
No es pas racistaaa, no hem sembla gens be el que a dit pero no es pas racista.
No estic d'acord
Anònim, 23/10/2018 a les 17:31
+7
-0
El seu comentari sgueix un esteriotip de la societat i objectitza al pobre noi, pero no deixa malament ni insulta o falta el respecte en ningun moment al noi per la seva raça
home no ho és
Anònima, 23/10/2018 a les 22:03
+3
-0
no creieu que si ho fos no voldria quedar amb ell i veureli??
Algun🙃
Noia , 23/10/2018 a les 00:18
+3
-1
El meu secret es que estic pilladisima per el meu millor amic pero ell estima a una altra. L'altre dia li vaig dir si volia lio i em va dir k no ho sabia pq li volia demanar sortur a l altre pero eo que pasa es k no s'atreveix. Fa uns dies estabem parlant i ens vam posar super Hot em va dir k estaba 🤤🤤 i no se k fer pq si li dic la cagare
El de la pava de 15 anys que es masturba cada nit
Anònim, 23/10/2018 a les 00:41
+12
-0
Deu meu faig el mateix jajaj, alma gemela mood!!
Booktrailer
Anònimaaa, 23/10/2018 a les 01:20
+2
-5
Ei adolescents!!!
Som un grup de noies de l'escola Salesians Badalona, i participem en un concurs de booktrailers. Estaríem MOLT agraïdes si poguéssiu donar like al video, ja que d'aquesta manera podrem intentar aconseguir el premi al booktrailer més votat pel públic. Esperem que us agradi!
Moltes gràcies!


OTHRzoputI
Per la que diu que no és racista
Anònima, 23/10/2018 a les 09:00
+5
-6
Ho sento pero ho ets per qué pel que dius el que et posa són els estereotips racistes...
#ensvilemvivesiconbatives
Pta laif
Anònim, 23/10/2018 a les 17:20
+1
-0
Buaa tiaa doncss joo tinc12 i el que em mola te 14 ahah m'he liat amb els tios q estan ler mi o fan veure devant seu algun que altre cop a l'insti pero bua quina merda tu JAJAJ
Per la que es masturba cada nit
Anònim, 23/10/2018 a les 16:48
+2
-0
Jajaja jo iguaal. Dormo amb ma germana bessona al llit del costat però que jo sapigui mai s'ha enterat...Serà que tinc molta pràctica per no cridar l'atenció mentres estic al tema jajaj.
Ffff...
Ulleresgrogues, 23/10/2018 a les 18:17
+2
-0
No ve a compte gairebé, però algú vol ser amic meu? Siusplau vull conèixer gent que valgui la pena i que no em coneixi per no tenir prejudicis. Algú?♥️🙏
Joo
Anònim, 23/10/2018 a les 23:00
+0
-0
A mi no em fs ress. Millor, així tindré més amics que no en tinc gaires...
Hola
Anònima❤, 23/10/2018 a les 23:04
+1
-0
Holaa, odio els prejudicis. Sempre n hi han hagut i sempre n hi hauràn és una puta merda sincerament. Si vols aquí estic
Hola
Anonimeetaa , 23/10/2018 a les 23:08
+1
-0
Jo mateixa! Estic en una puta merda de moment i m'agradaria tenir algú amb qui poder parlar fora de l'instii
Aquí per toot!
Joo❤️
Anònima, 25/10/2018 a les 10:05
+2
-0
Jo encantada, tots necessitem a algun amic de veritat.
Com ens posem en contacte?😊
Ns si follar
Anònim, 23/10/2018 a les 18:34
+1
-0
Tinc nòvio, i em va dient que quan estigui preparada per follar, follem, i ns que fer amb la meva vida, pq crec que encara sóc bastant jove... Una enquesta m'ajudaria molt😅
ALGUN CONSELL O OPINIÓ SIUPLAAU
Noia 14, 23/10/2018 a les 22:33
+2
-0
La cosa es que a mi em molen els tios però ns si tb les ties PK sempre hem fixo amb el seu cos (i no pr comparar-lo amb el meu) i normalment trobo més guapes a les ties q als tios a més m'agraden molt les parelles noia /noia i a vegades me imaginat q hem liava amb una tia, però MAI mha molat cap noia llavors estic feta un lio PK ns si sóc bi o no
per ña noia ke es masturba al costat de la seva germana.
Anònim, 27/12/2018 a les 14:17
+0
-0
Vale ke et masturbis i tot xo, pro si algun dia et diu algo, tu ke li diras. Nomes per kuriositat