TEST D'ACTUALITAT Saps què passa al teu voltant?

| 03/11/2018 a les 10:00h
Arxivat a: TESTS, actualitat
 
Imatge il·lustrativa
Estàs al dia de l'actualitat política, cultural i científica? Posa't a prova amb aquest test:

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗
Anònimaaa//*//, 03/11/2018 a les 11:00
Molt interessant
+209
-72
No són polítics presos co indiquen a l'última pregunta, són presos politics🎗🎗
Llibertat [email protected] polítics🎗🎗🎗
🎗️🎗️🎗️
Anònim, 03/11/2018 a les 13:47
+79
-35
LIBERTAT!!! I VISCA CATALUNYA LLIURE!!🎗️🎗️🎗️🎗️
Quien avisa no es traidor
Anònim, 03/11/2018 a les 13:51
+54
-169
El gorvern va dir que si intentaven fer referendum IL·LEGAL doncs acabarien a la preso. I encara hi ha algún que ha fugit.
Lo mateix pel tema Valtonyic.
Cada dia es te menys respecte per la justicia.
És el mateix
Anònim, 03/11/2018 a les 13:52
+21
-105
És com dir el blau cel o el cel blau. Veritat que eés el mateix? Doncs ja està. Si volies possat llaçets endebant peo no feia falta corregir errors que no hi ha xd
No és el mateix
Anònim, 03/11/2018 a les 14:11
Interessant
+72
-4
L'exemple que has posat no és gaire útil. "Blau cel" es pot entendre com una tonalitat de blau, cosa que seria diferent que "cel blau"
Al que diu que es el mateix
Anònim, 03/11/2018 a les 14:11
Interessant
+70
-7
No, no es el mateix.
Un polític pres pot ser que sigui un polític que per exemple ha robat 10 milions d’euros.
Un pres polític es un pres que ha estat empresonat per motius polítics (com els de Catalunya)
Pel que diu que és elel mateix
Anònima, 03/11/2018 a les 14:13
+25
-3
Doncs no, en aquest cas no significa el mateix presos polítics que polítics presos...
penos
👍, 03/11/2018 a les 14:18
+27
-59
La majoria de preguntes son sobre el politics presos i les normes del estat Espanyol.
Pur adoctrinament
8/8
Anònim, 03/11/2018 a les 14:22
+13
-6
Maremeva no és tan difícil mirar el twitter detant en tant, jaja tinc cultura
No es igual
Anònim, 03/11/2018 a les 14:25
+20
-1
M... blau cel no es el mateix que cel blau... blau cel es el color... cel blau t'estas referint a que el cel és blau, per tant presos politics i politics presos no són el mateix
Pel q dius q és el mateix
Anònim, 03/11/2018 a les 14:27
+20
-1
Errors com en el teu missatge no!? Perquè hi ha més faltes que en un partit de fútbol del Madrid.
"Cada dia es té menys respecte per la justícia"
Anònim, 03/11/2018 a les 14:51
+41
-5
Digali a la pobra que els de la manada van violar. O als de Alsasua que per una pelea en un bar condemnats a terrorrisme per 50 anys, sí ho has sentit bé, 50 anys per picar un guàrdia cívil(que ells no sabien que era guàrdia civil) la justícia a Espanya és una merda no només amb el tema presos polítics.

I no sé si ho saps però han sortit les sentències: Jonqueres 25 anys, Trapero 11 anys, la seva companya 4 anys, fins hi tot la Carme Forcadell que simplement va permetre un debat... EL SISTEMA JUDICIAL ESTÀ CORRUPTE T'AGRADI O NO.
No tot és tant fàcil
Anònim, 04/11/2018 a les 10:51
+2
-6
Es que les coses no van com vosaltres voleu. Tothom sap perfectement que el que han fet es il•legal. Ningú s'ha anat a la presó pel simple fet de votar, i ho sabeu. Estan condemnats per rebel•lió, desobediència i malversació. Per què? Perque l'estat va prohibir que fessin aquella acción l'1 d'octubre, però ho van fer, van incitar a actes bandàlics (no estic dient per res que els unionistes no hagin tingut actes molt pitjors, perquè els han tingut, i poca gent hi està d'acord, pero no son motiu de justificació dels actes catalanistes radicals) i per tots aquest críms els jutges han de condemnar als criminals. Sona molt fort? Sí, ho és, però el que no pot ser és que es produeixin una sèrie d'il•legalitats (que votar no n'és una) i que després no passi res. Potser és molt exagerada la condemna, però 4 o 5 anys de pressó s'han de posar com a mínim.
ARRIBA ESPAÑA
Anonimo, 04/11/2018 a les 21:57
+2
-8
🇪🇸🇪🇸🇪🇸ARRIBA ESPAÑA🇪🇸🇪🇸🇪🇸 Una!! Grande!!! Libre!!!! 🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸VIVA ESPAÑA Y VIVA LA CULTURA🇪🇸🇪🇸🇪🇸❤️💛❤️
la pregunta de Freddy
Anònima, 03/11/2018 a les 11:08
+30
-7
si, justament dijous vaig anar a veure-la, emb va agradar, es de la vida privada del cantant i de com va començar , va ser gracies a ell que el grup es va fer famos , algunes cançons son bastant conegudes '' we on the champions'' ( crec que s' escriu aixi) per exemple o '' bohemia'' es el titol de la peli. LA RECOMANO, EL MILLOR DE TOT, el final ja ho veureu.
'We are the champions' I 'Bohemian Rhapsody'
Anònim, 03/11/2018 a les 14:13
+31
-0
S'escriuen com al títol.
aixo gracies
Anònima del comentari, 03/11/2018 a les 15:20
+3
-0
no sabian ven be com s' escribia
Freddie no Freddy
Anònim, 03/11/2018 a les 23:47
+1
-11
És Freddie no Freddy... per escriure un comentari tan merdós millor no escriguis res.
Fins els ovaris ja
Anònim, 03/11/2018 a les 23:56
+3
-12
Joder podeu deixar el tema de la puta independència, la llibertat, l'exili i tal? Tan els comentaris en contra com a favor, em teniu farta. La vida no va només de política, deixeu de discutir en tots els putos posts hòstia ja i que es barallin els senyors amb corbata i sabates cares a qui els hi importa una puta merda si tothom té un sostre, llum i aigua. Dieu que es la "nostra lluita" quan en realitat a tots a els d'amunt els hi importem una merda. En comptes de discutir i insultar-vos podríeu parlar de Freddie Mercury, que també surt al post i era mil cops millor que Valtonyc, la Carmen Calvo o els gilipolles d'en Torra, l'Artadi i companyia. Tots aquests em poden menjar el cony.
la que ha dit que el comentari es merdos
Anònima del comentari, 04/11/2018 a les 09:56
+0
-0
tu si ets merdos imbecil, cal que faltis d' aquesta manera? pr començar ningu es perfecte, si s' ha de corregir, es fa be, no faltant al respecte, d' acord? tothom s' equivoca
la de '' fins els ovaris ja ''
Anònima del comentari, 05/11/2018 a les 07:11
+0
-1
a veure, no se a que be aixo, jo no soc independentista, de fet tambe estic fins als ovaris dels llaçets grocs i que es vulgui encara independencia, pero crec que ara no venia gaire a cuento
EHEM EHEM
Anònim, 03/11/2018 a les 12:27
+19
-84
Una cosa hi ha un error. El raper no està exiliat està fugat.
No [email protected], no
Anònima, 03/11/2018 a les 13:56
+45
-7
Està exiliat perquè ha marxat del seu país per no ser encarcelat i no se li pot dir fugat ja que s'ha presentat davant la justícia belga😙😉 abans de parlar i utilitzar els arguments de ppsoec's pensa i informat un poc.
Amb molt d'amor t'ho dic ;) ❤️
Carceller
Anònim, 03/11/2018 a les 14:03
+7
-14
I tu estàs atontat. Apa llegeix les causes pel que el condemnen i calla, que no t'enteres de res.
No diu el mateix la justicia belga
Anònim, 04/11/2018 a les 03:19
+2
-1
Pero com pots ser tant curt?
🎗️💗
Anònim, 03/11/2018 a les 14:04
+55
-26
8/8 hem sento orgullossa
Pd: viscaa catalunyaa🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️🎗️
💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛
mates de 2 de batxillerat
Anònim, 03/11/2018 a les 14:09
+11
-3
era una sèrie. les preguntes: 1, 2, 3 eran les de dalt de tot. les preguntes 4, 5 eran les de baix de tot. i les últimes: 6, 7, 8 eran un altre cop les de dalt de tot xd. 🥳
Ehemm llest/a
Anònim, 03/11/2018 a les 14:32
+8
-3
Saps q cada vegada canvien de posició?
🙃
Anònim, 03/11/2018 a les 18:54
+0
-0
PUES A MI NO M’HA CANVIAT😉
Més testos així siusplau
Anònim, 03/11/2018 a les 14:23
+10
-5
M'ha encantat 8/8 feu més testos així porfa
si siusplau
Anònima, 04/11/2018 a les 13:49
+0
-0
si siusplau, si siusplau , redactors poseu mes test aixi ,son interesants i a mes es d' actualitat
7/8
Anònim, 03/11/2018 a les 14:28
+22
-58
He fallat la de la llibertat dels presos politics pk mimporta una m*rda tot el relacionat amb ells. Visque españe
....
Anònim, 03/11/2018 a les 15:29
+15
-4
Igual que els catalans no et costaria re estar al dia jo be que e sapigut fer els de espanya que tambe minportaben un rabe
Enserio?
Anònim, 03/11/2018 a les 17:13
+16
-3
Tu mateix, si no miréssis només telecinco sabries que es el q realment està passant, que es el q realment va passar i no tot el que us venen par allà. El que está passant amb els presos polítics es molt trist i sembla mentida que en ple segle XXI en un país europeu estigui passant això. I realment t'és igual, em sap greu però ets un/a egoista
Soc el del comentari
Anònim, 03/11/2018 a les 21:59
+2
-9
Ho sento jo no miro la tele, es tan aburrida com els vostres comentaris. Mes igual si us sentiu ofeses x que a algu no li importin els presos politics.
Enquesta TR
Anònim, 03/11/2018 a les 15:27
+1
-1
Holaa, si puguessiu respondre aquesta enquesta pel TR em farieu un favor.
Merci!


FAIpQLSeLwNczp4_scEtxirXMoQy3Dg3WNzdX-VyDcI37msqTKhlLBw/viewform?usp=sf_link
Sisplau
Anònim, 03/11/2018 a les 15:51
+7
-3
Per què sempre heu de convertir els comentaris en una discusió política? Mai ho entenc i ho dic per tothom, indepes i no.
...
Anònim, 03/11/2018 a les 18:47
+1
-0
Perque sembla ser que a la gent li agrada la guerra. i fotre merdad per tot arreu.
quina merda
Anònim, 03/11/2018 a les 18:29
+2
-5
quina merda m'esparava un altre tipus de preguntes tipus quan estas a casa que creus que fan els teus amics i els teus avis i els teus tiets preguntes tipu aixo perque feu tanta merda i només per buscar excuses per parlar de politica o treure el tema.
Vull més enquestes pliss passeu enquestes o feu que la gent del TR posi les enquestes aqui
Anònim, 03/11/2018 a les 18:49
+1
-0
m'he equivocat i ho he posar tot en el titol pero el que volia dir era allò.
Ho trobo massa
Anònima, 03/11/2018 a les 19:22
+3
-19
Cada "post" d'adolescents.cat ha de ser adoctrinant?
Flipo.
A mi ningú em canvia la manera de pensar, però al contrari meu hi ha molts joves als quals per culpa vostra els esteu adoctrinant, i em sembla molt trist.
Espero que hi hagui algú que comparteixi opinió amb mi.
PD: si has d'escriure un comentari en contra, no cal q perdis el temps. Jo només escric la veritat i no em penso llegir cap resposta.😉
Si
Anònim, 03/11/2018 a les 21:54
+4
-10
Jo no soc indepe. La majoria de les persones que llegiran això, si. No soc fatxa x portar la bandera española.
A l'escola tots els profes son indepes i algun sempre treu el tema "donant la seva opinio" pero adoctrinantnos.
🇪🇸 Visca España i visca Cataluña
Reflexionem
Anònim, 04/11/2018 a les 02:58
+8
-3
Vigileu amb el terme "adoctrinar"!!
Adoctrinar era fer cantar a les escoles cara al sol. Adoctrinar era fer estudiar els alumnes història de manera que "adoressin" el generalísimo franco perquè sino et suspenien. Usar el terme presos polítics per desciure la realitat NO és adoctrinament!! Obriu els ulls, des de Bèlgica mateix ho han dit, acosar-los de sedició i rebelió i demanar 25 anys de presó és una vergonya! I més quan a la manada només en demanen 9!!!
Entenc perfectament que no sigueu indepes, però el que no entenc és que estigueu tan cecs en certs aspectes. Fa por veure que encara hi ha joves que pensen així...
massa què?
Anònim, 04/11/2018 a les 03:24
+2
-5
Em sembla que el que estàs "adoctrinat" ets tu...
NATCH?
Anònim, 04/11/2018 a les 08:59
+1
-0
En la pregunta del raper exiliat una de les opcions es NACH, no NATCH.