Tens una relació sana amb el menjar?

per Sara Bujalance , 4 de novembre de 2018 a les 09:54 |
Vivim en una societat que, per una banda, ens ofereix molts aliments rics en sucres, greixos i sovint molt processats, que si els mengem de manera habitual poden afavorir l’aparició de problemes de salut com el colesterol, la diabetis, problemes cardiovasculars, etc., i per l’altra banda, ens pressiona per estar excessivament primes i excessivament musculats.... De manera que sovint ens podem sentir confosos sobre com hem de menjar i què s’espera de nosaltres pel que fa a la cura del nostre cos.

Aquesta confusió pot arribar, en alguns casos, a convertir-se en un problema en la relació amb el menjar, segur que tots coneixem a algú que li ha passat que s’obsessiona molt per les dietes, pel menjar saludable, o que explica que no es pot controlar a l’hora de menjar, sobretot quan es tracta d’aliments saludables.... Com pots saber si tens una relació sana amb el menjar? A continuació et donem algunes pistes sobre si la teva relació amb el menjar és sana:

 


Si et sents identificat o identificada, enhorabona! Tens una relació sana amb el menjar! Si pel contrari sents que el menjar i el cos són motiu d’angoixa per a tu, que ho passes malament perquè o bé no pots menjar o bé no pots parar, si creus que el menjar i/o el cos s’han convertit en una obsessió demana ajuda a la Laia i la Gemma del consultori d’alimentació i imatge corporal.
Participació
quin horror
Per anònima el 14 de novembre de 2018 a les 12:48
3   0
jo tinc una relació de merda amb el menjar, quan m'estresso en menjo massa però després m'arrepemteixo i em sento gorda i potser algun dia intento aguantar sense menjar o menjar poc però sempre de manera sana

M'agrada menjar :)
Per Anònimaa el 11 de novembre de 2018 a les 20:17
0   0
Jo tinc molt bona relació amb el menjar. M'hi identifico amb totes.

Enquesta TR
Per Anònim el 4 de novembre de 2018 a les 19:32
0   0
Holaa, si puguessiu respondre aquesta enquesta pel TR em farieu un favor. Merci! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeLwNczp4_scEtxirXMoQy3Dg3WNzdX-VyDcI37msqTKhlLBw/viewform?usp=sf_link

interessant
Per Anònim el 11 de novembre de 2018 a les 20:29
0   0
son molt interessants les preguntes d'aquesta enquesta.
Selena
Per Anònim el 4 de novembre de 2018 a les 15:52
6   1
Només m'ho sembla a mi o la noia del punt 4 s'asembla a la Selena Gomez però amb la pell més fosca?

Mescla!
Per Anònim el 4 de novembre de 2018 a les 20:32
1   0
Es una mescla de la Selena amb la Nathalie Emmanuel jajaj
Menjar