Els 14 «looks» més sorprenents dels MTV Europe

per Redacció, 5 de novembre de 2018 a les 09:38 |
Camila Cabello va arrasar als premis MTV Europe celebrats a Bilbao aquest diumenge a la nit. La cantant es va emportar els guardons de Millor Artista de l'Any, Millor cançó (Havana), Millor Vídeo i Millor Actuació.

També van ser protagonistes de la nit Dua Lipa, que va guanyar el premi de Millor Artista Pop; Nicki Minaj, elegida Millor Artista Hip-Hop, i Viva Suecia, que es va alçar amb el guardó de Millor Artista Local, al qual també optaven Belako Love of Lesbian, Brisa Fenoy i Rosalía.

Com sempre sol passar en aquestes gales, la catifa vermella va ser un dels moments més comentats de la nit. I és que a part de desfilar-hi cantants internacionals, també hi van passar influencers com Dulceida i la seva parella Alba Paul. Us deixem amb alguns dels looks dels MTV Europa:

 


Si no pots veure el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina.
Arxivat a:
TENDÈNCIES, looks, MTV
Participació
LM?
Per Anònimaa el 9 de novembre de 2018 a les 21:16
0   0
On està Little Mix?😍

Dulcealba
Per Anònimaas el 5 de novembre de 2018 a les 23:17
0   0
La dulceida i l’Alba semblen dos nines posades en un photocol que tenen en cap més recte k jo k se😂

Rosalia🤢
Per Anònima el 5 de novembre de 2018 a les 23:14
3   1
Mira, la Rosalia aquesta em té fins els nassos. I a sobre quin vestit o el que sigui més horrorós. (LA MEVA OPINIÓ) si voleu contestar aquest comentari, siusplau, feu-ho educadament. Gracies

Camila
Per Anònima lomon el 5 de novembre de 2018 a les 21:36
1   0
No sé perquè va arrasar tan la Camila. Rosalía o Dua Lipa ho van fer molt millor de tros!!

Xd
Per Anònima pesseta el 5 de novembre de 2018 a les 21:35
3   0
Les Sweet California semblen les espies de veritat XD

goma eva
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 20:44
1   0
les de sweet california sembla que vagin amb goma eva dels chinos lmao

🔥🔥🔥
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 16:32
6   2
Tindrien que sortir també grefg i jorge (goorgo) 😍🔥🤦🏼‍♀️

Grefg
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 17:27
3   1
Madre mia que bó que está jajajjajajajajajaj 😍🔥 es meu 💜🙄
😍😍😍
Per @harmosweetie el 5 de novembre de 2018 a les 15:54
4   3
Camila guanyant com sempre :') Amunt els Camilizers! 🙌🏼 Dua espectacular 😍 Espero la collab amb la Camila asdfghjkl Les meves Sweet California, si us plau, què bebitas 💕 I Little Mix amb la seva presentació de WLM, necessito veure-la ja 🔥

Millor Artista Alternatiu
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 15:19
5   0
Where is Brendon Urie?

.
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 15:10
7   0
La brisa Fenoy m'ho sembla a mi o sembla un esquimal?😂😂

Sorry😅
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 14:53
12   4
Que es exactament la MTV?

Mtv
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 21:08
0   0
Es una cadena de televisió que diversos cops a l'any fa entrega de premis musicals normalment votats pels fans. Son artistes internacionals. No se si donen premis d'altre tipus.
😍😍😍🥰
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 14:43
18   1
Jason Derulo!!!!!❤️❤️

Looks
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 14:26
36   0
Sóc la unica que troba horribles els looks de la Brisa Fenoy i l'Alba?

.
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 15:14
6   0
No jo també ho trobo horrible😂
Mmm
Per Nose el 5 de novembre de 2018 a les 14:19
28   2
La dulceida y la seva nòvia i mes pero van anar? Anaven com si focin artistes😂 no insulti nomes dic k no entenc perk van anar

Dualipa
Per Holi el 5 de novembre de 2018 a les 14:17
13   18
Sí posesesiu la dualipa al primer tindria més votacions ,i no estic d'acord amb k la camila akesta hagi guanyat tot perk als 40 peincipals la dua va guanyar 3 premis,aixi k bno,pa gustos colores pero k no estic d'arcord

No fake😂
Per Real el 5 de novembre de 2018 a les 17:10
4   3
Els premis van ser a espanya si els premis hafuesin sigut a estats units o pot ahi hagues guanyat la dua o algú així,no tinc res en contra de la calima pero k la dua la cançó de one kiss va arresar molt més k la camila,no total k m'enrullu molt😂 em mes o amb els premis 40 principals q va guanyar 3 premis la dua
El vot era públic :v
Per @harmosweetie el 5 de novembre de 2018 a les 15:51
7   1
Els Camilizers som tant bojos que votem fins la mort lol PD.: Dua és la meva segona cantant en solitari preferida 😍
Dualipa
Per Yaaasss el 5 de novembre de 2018 a les 14:14
75   4
DUA LIPA la millor,i nose k feien la dulceida y aquests per allà,like si tu tambe ho pensas😂

Alba i Dulceida?
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 13:13
285   2
Sóc la única que encara no sap que pinten Alba i Dulceida als MTV Europe?

Pel de dulceida
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 15:29
12   10
Perquè les han aconvidat🙄🤦‍♀️, tambe van anar la paula gonu, xavier serrano...
Yaaaa
Per Anònim el 5 de novembre de 2018 a les 14:21
17   0
Osigui que real tio que hi foten aquí?