Nova parella d'«Élite» a la vida real?

5 coses que no t'han explicat sobre la sèrie adolescent que està arrasant

| 06/11/2018 a les 09:35h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, sèrie, Élite
 
Imatge il·lustrativa
Fa poques setmanes us explicàvem que María Pedraza i Jaime Lorente, els actors que interpreten la Marina i el Nano a Élite, eren parella a la vida real. Doncs bé, pel que sembla aquesta no és l'única relació que ha sortit de la sèrie.
 

Segons publiquen diversos mitjans mexicans i espanyols, Danna Paola i Itzan Escamilla també estarien sortint. Els rumors van començar fa pocs dies, després que els artistes es dediquessin diversos missatges afectuosos a través de les xarxes socials.

Des de llavors que les especulacions sobre una possible relació no han parat de créixer. De moment, però, cap dels dos ha confirmat la notícia.

El que sí que està confirma és que hi haurà una segona temporada d'Élite. Així ho va anunciar Netflix a través de les seves xarxes socials després que la sèrie es convertís en una de les més vistes a Espanya.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Itzanlaurânt 🥀 love u

Una publicación compartida de Danna Paola (@dannapaola) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

I una puta merda
Anònim, 06/11/2018 a les 16:36
+15
-21
El itzan es mecagon la puta. La Paola aquesta gilipolles no me'l treurà 💩
No está mal pero...
Anònim, 06/11/2018 a les 17:03
+44
-5
Jo m'esperava que siguin els actors d'omar i ander
chi
Anònim, 06/11/2018 a les 19:21
+7
-1
pues si pofavohhhh❤️🤤
Ojalaaa
Anònimaaa, 06/11/2018 a les 21:02
+3
-0
Porfaaaa
Omar+Andeer siusplaau
I una merdaaa
Anònim, 06/11/2018 a les 17:17
+6
-24
Deu meeeeuu, no pot ser, la noia em cau fatal, si us plau, espero que sigui mentida
A veure noi/a
Anònim, 06/11/2018 a les 19:02
Interessant
+56
-3
Qui et cau malament es el personatge no ella en si.
Jodertio
Anònim, 06/11/2018 a les 17:32
+14
-8
Acabaran sortint tots entre tots, daqui 15 dies la mina (nadia) i l'Omar també acabaran junts no?
Asco de vida
Anònim, 06/11/2018 a les 17:44
+17
-8
L'Itzan es meuuuu💗💗💗 Algu mes enamorat d'ell??
PESATS
Anònim, 06/11/2018 a les 20:08
+13
-0
Dieu això però ara mateix estarà al llit amb la Danna Paola😂👍🏻
Jajajaja
Anònim, 06/11/2018 a les 20:19
+3
-0
Ya t’agradaria
Too late
Omggg
Anònim, 06/11/2018 a les 17:56
+10
-3
L itzan es el meu crush de per vidaa
Encara qe espero qe sigui vritaaaat
Danna i itzan foreveer
Pd: els vui shippejar pero em surten una merda de noms plis ayuda xd
hola
Anònim, 07/11/2018 a les 13:40
+0
-0
itzanna😂❤
Hi ha una altra parella
Anònim, 06/11/2018 a les 19:49
+10
-1
Els actors que fan de Carla i polo estàn junts també
HI HA UNA PARELLA MÉS
Fan d’élite❤️, 06/11/2018 a les 20:06
+4
-0
Tindriau que posar, que també hi a un altre parella a la vida real, Carla (Ester Expósito) y Polo (Álvaro Rico)
No
Yor mo, 06/11/2018 a les 20:15
+2
-5
No podeu especular xd aquestes coses ja que jo soc la única que se la veritat ja que soc jo la seva novia real. M’ofen que es diguin aquestes coses .
Stop !
Gran dilema
Anònim, 06/11/2018 a les 23:24
+6
-0
Es xula la serie??? Bua esque no se si mirar-la o no...
mirala yaaaa