8 plats curiosos del MCDonald's que pots provar en altres països

| 06/11/2018 a les 10:14h
Arxivat a: ALTRES, MCDonald's, menjar
 
Imatge il·lustrativa
McDonald's és una de les cadenes de menjar ràpid més famosa arreu del món. De fet, té més de 36.000 restaurants en 100 països diferents! Això obliga a aquesta multinacional a adaptar els seus menús a la gastronomia i costums de cada territori. És per això que els plats que ofereix a Espanya no són ben bé els mateixos que trobem a Singapur o al Japó. Avui us portem alguns dels seus plats més curiosos:


 



Versió sense playbuzz

- Singapur: hamburguesa de Nasi Lemak, un plat típic de la zona que es cuina amb arròs i llet de coco.
- Japó: "Mentai-mayo", patates fregides amb gust de bacallà i maionesa.
- Itàlia: Hamburguesa "Sweety" amb Nutella.
- Països Baixos: McKroket, carn arrebossada farcida amb formatge fos.
- Índia: Pa McCurry, pa farcit amb pollastre al curri i verdures.
- Noruega: "Lakse wrap", una espècie de "burrito" farcit amb salmó, enciam i salsa de mel.
- Estats Units i Canadà: McLobster, entrepà de llagosta i verdures.
- Sud-amèrica: MCFlurry amb galetes oreo i gelat de te.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Bacon i ou
Anònim, 06/11/2018 a les 14:40
+36
-0
Doncs jo a italia vaig provar una hamburguesa que portava bacon i ou fregit i estava bonissima! Pero nomes la vaig veure en aquell mcdonals... per una hamburguesa bona que hi ha...😞
Mcdonals
Anònim, 06/11/2018 a les 20:44
+3
-0
Aquesta tambe esta aqui pero la fan nomes per ezmorzar
3 y 8
Anònima, 06/11/2018 a les 18:09
+9
-0
aixo si es sa jejeje je
llangosta
Anònim, 06/11/2018 a les 20:21
+0
-4
que dius de llengosta que flipes😂
perdo, no entenc que vols dir
Anònima del comentari, 07/11/2018 a les 08:02
+1
-0
perdo, pero no t' entenc
no té res a veure
Anònim, 06/11/2018 a les 20:17
+6
-28
Qui sigui de Ripollet o d'aprop que deixi el seuuu like aquí!!!!

Ripollet capital del vallés occidentaaaal!!
Viva Ripollet!
Anònim, 06/11/2018 a les 21:01
+0
-1
😂😂✌🏻
aqui una sabadellenca
Anònimaaa, 07/11/2018 a les 18:33
+0
-1
visca sabadellll
L’agn que s’envagui al carrer🖕🏻
Anònim, 06/11/2018 a les 20:23
+0
-27
La de Nutella està molt bé, així els adolescentes els i surt més agné, oi?😐
...
Anònim, 07/11/2018 a les 00:58
+2
-0
És aCné. És que mestaves posant dels nervis
lol
Anònima, 06/11/2018 a les 20:30
+19
-3
sisi tot el que vulgueu, però tota la merda que porta TOT el que fa McDonalds... No se salven ni les patates xd
Totalment
Anònim, 06/11/2018 a les 21:30
+4
-1
Cert!!! Go vegan.
Eh...
Anònima, 06/11/2018 a les 22:30
+4
-1
Sóc capaç d'anar a Itàlia només per poder-me menjar l'hamburguesa de Nutella, en serio.
Vull més
Anònim, 07/11/2018 a les 15:35
+2
-1
Vull més coses de aquestes, diente les diferentes coses de restaurantas que a qui no hi han.
X1
Anònima, 07/11/2018 a les 17:22
+0
-0
si mes articles d' aquets
Luisito ♥