8 plats curiosos del MCDonald's que pots provar en altres països

| 06/11/2018 a les 10:14h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, MCDonald's, menjar
 
Imatge il·lustrativa
McDonald's és una de les cadenes de menjar ràpid més famosa arreu del món. De fet, té més de 36.000 restaurants en 100 països diferents! Això obliga a aquesta multinacional a adaptar els seus menús a la gastronomia i costums de cada territori. És per això que els plats que ofereix a Espanya no són ben bé els mateixos que trobem a Singapur o al Japó. Avui us portem alguns dels seus plats més curiosos:


 



Versió sense playbuzz

- Singapur: hamburguesa de Nasi Lemak, un plat típic de la zona que es cuina amb arròs i llet de coco.
- Japó: "Mentai-mayo", patates fregides amb gust de bacallà i maionesa.
- Itàlia: Hamburguesa "Sweety" amb Nutella.
- Països Baixos: McKroket, carn arrebossada farcida amb formatge fos.
- Índia: Pa McCurry, pa farcit amb pollastre al curri i verdures.
- Noruega: "Lakse wrap", una espècie de "burrito" farcit amb salmó, enciam i salsa de mel.
- Estats Units i Canadà: McLobster, entrepà de llagosta i verdures.
- Sud-amèrica: MCFlurry amb galetes oreo i gelat de te.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Bacon i ou
Anònim, 06/11/2018 a les 14:40
+36
-0
Doncs jo a italia vaig provar una hamburguesa que portava bacon i ou fregit i estava bonissima! Pero nomes la vaig veure en aquell mcdonals... per una hamburguesa bona que hi ha...😞
Mcdonals
Anònim, 06/11/2018 a les 20:44
+3
-0
Aquesta tambe esta aqui pero la fan nomes per ezmorzar
3 y 8
Anònima, 06/11/2018 a les 18:09
+9
-0
aixo si es sa jejeje je
llangosta
Anònim, 06/11/2018 a les 20:21
+0
-4
que dius de llengosta que flipes😂
perdo, no entenc que vols dir
Anònima del comentari, 07/11/2018 a les 08:02
+1
-0
perdo, pero no t' entenc
no té res a veure
Anònim, 06/11/2018 a les 20:17
+6
-28
Qui sigui de Ripollet o d'aprop que deixi el seuuu like aquí!!!!

Ripollet capital del vallés occidentaaaal!!
Viva Ripollet!
Anònim, 06/11/2018 a les 21:01
+0
-1
😂😂✌🏻
aqui una sabadellenca
Anònimaaa, 07/11/2018 a les 18:33
+0
-1
visca sabadellll
L’agn que s’envagui al carrer🖕🏻
Anònim, 06/11/2018 a les 20:23
+0
-27
La de Nutella està molt bé, així els adolescentes els i surt més agné, oi?😐
...
Anònim, 07/11/2018 a les 00:58
+2
-0
És aCné. És que mestaves posant dels nervis
lol
Anònima, 06/11/2018 a les 20:30
+19
-3
sisi tot el que vulgueu, però tota la merda que porta TOT el que fa McDonalds... No se salven ni les patates xd
Totalment
Anònim, 06/11/2018 a les 21:30
+4
-1
Cert!!! Go vegan.
Eh...
Anònima, 06/11/2018 a les 22:30
+4
-1
Sóc capaç d'anar a Itàlia només per poder-me menjar l'hamburguesa de Nutella, en serio.
Vull més
Anònim, 07/11/2018 a les 15:35
+2
-1
Vull més coses de aquestes, diente les diferentes coses de restaurantas que a qui no hi han.
X1
Anònima, 07/11/2018 a les 17:22
+0
-0
si mes articles d' aquets
Luisito ♥