3 coses que segurament no sabies i la Vecina Rubia t'ha ensenyat

| 06/11/2018 a les 11:24h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Vecina Rubia, curiositat
 
Imatge il·lustrativa
Fa poc més d'una setmana La Vecina Rubia compartia amb els seus seguidors una curiositat que acabava de "descobrir": la base de les grapadores, a més de servir de suport, també es pot utilitzar per guardar les grapes.

 

Encara que pugui semblar un detall sense importància, el cert és que no va passar desapercebut. Més de 12.000 persones van comentar la publicació de la instagramer i la van animar a compartir més "descobriments".
 


La Vecina Rubia, que sempre acostuma a escoltar els seus followers, els hi va fer cas i durant aquests dies ha continuat publicant curiositats. La que ha tingut més èxit és la que va pujar ahir on mostra un peculiar truc per no equivocar-nos a l'hora de triar talla de pantalons. Aquí el teniu, el coneixíeu?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No ho ha decobert ella
Anònim, 06/11/2018 a les 13:11
+58
-13
li han enviat els seus seguidors
Ai ai ai...
Anonimeetaa , 06/11/2018 a les 15:42
Interessant
+79
-6
Adolescents.cat, vosaltres mateixos vau fer un article sobre el truc dels pantalons ja fa uns mesos enrere!
PD: La vecina rubia no ho ha descobert. Una cosa és que publiqui una curiositat que probablement molta gent no la coneixés, però aixó no vol dir q ho hagi descobert ella.
Petons!
Bueno
Anònim, 06/11/2018 a les 19:27
+24
-5
No se vosaltres però jo no anire per les botigues posant-me els texans al coll la veritat...
like
Anònim, 06/11/2018 a les 19:37
+11
-57
laik si la vecina rubia i srtabebi son una merd**
Exacte
Anonimeetaa , 06/11/2018 a les 21:55
+2
-2
Amb tot el respecte per les persones que no pensin el mateix, però jo estic ToTalment d'acord amb tu.
Una merda?
Anònim, 07/11/2018 a les 07:14
+3
-5
Tú sí k Ho ets like k estigui d'acord^_^
superpantalons em deien
Anònima, 06/11/2018 a les 20:12
+23
-0
no em veig posant-me els pantalons com si fossin una capa de superheroïna... 😂
Mentida
Anònim, 06/11/2018 a les 20:31
+15
-1
Es totalment mentida vamos no crece q sigui la única a la q no lo funciona perquè hi ha molts tipus de cosos i cada cos es un món potser els Hi serveix a algunes persones pero q no es gaire efectiu
Els pantalons
Anònim, 06/11/2018 a les 23:17
+0
-0
En realitat hi ha més formes per saber si et va bé o no, per exemple: la mida del turmell és sap amb el puny de la mà, i l'entrada de cames estirant els braços en horitzontal. Totes les mides han de quedar justes, però sense pasar-se. Això jo vaig veure fa mesos de una conta de insta
No entenc
Anònima, 06/11/2018 a les 23:17
+5
-0
Pero llavors quan t'engreixes et creix el braç??😂