Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 06/11/2018 a les 18:45h
Arxivat a: INTERACTIUS, preguntes extremes
 
Resultado de imagen de confusing gif

Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Versió sense Playbuzz:

Què prefereixes?

Despertar-te demà i saber molt bé anglès
Despertar-te demà i tocar a la perfecció un instrument

Què prefereixes?

Portar tatuat el nom de la persona que més estimes al front
Portat tatuat a l'esquena el nom de la persona que més odies

Què prefereixes?

Viatjar per tot el món i no trobar mai l'amor
Trobar l'amor de veritat però no sortir mai de Catalunya

Què prefereixes?

Marcar a la final de Champions el gol de la victòria a l'últim minut
Ser el cantant al Palau Sant Jordi i que el públic coregi una cançó teva

Què prefereixes?

a) Tenir cada any el millor MacBook del mercat tota la vida
b) Tenir un cotxe nou per tu quan facis 18 anys

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

l' anges
Anònima, 06/11/2018 a les 19:08
+32
-1
com que no tinc ni idea casi ( algu se pero no a la perfeccio) preferiria despertar-me i saber parlar anges jejeje.
La pregunta de marcar un gol o sentir que el public canta una canço teva, bueno, aqui he posat la segona, deu ser mes emocionant la veritat
El/la de "l' anges"
AokoBrown, 06/11/2018 a les 19:39
+30
-65
No vull sonar borde però.... Com pots fer tantes faltes? Per l'amor de Déu!
se que no ho dius amb aquesta intencio
Anònima del comentari, 07/11/2018 a les 07:59
+9
-1
pero a vera que tothom comet errors eh! no som perfectes, perdo per les faltes pero tothom s' equivoca, som humans, si? BON DIA
X2
Anònim, 07/11/2018 a les 16:27
+0
-6
Jjajajjvaig a lla classe dels "llestos" i no em tincporti niputa ide adangles,. Jo j anose q fer
Perooo y
Anònima, 06/11/2018 a les 19:31
Molt interessant
+103
-3
Las indirectas pa cuándo?
Jeje
Anònim, 06/11/2018 a les 20:02
Interessant
+78
-5
Els que no som de Catalunya ho tenim fàcil, gràcies redactors
Uoooo
Anònima, 06/11/2018 a les 23:03
+1
-1
Flipant
🙄
Anònima, 06/11/2018 a les 22:06
+21
-1
No tots els que miram adolescents.cat som de Catalunya...
...
Anònim, 06/11/2018 a les 22:19
+5
-2
Me sento com una merda
AJUDA.CONSELL
Anònim "", 06/11/2018 a les 23:18
+1
-1
Ajuda
Necessito aiuda, necessito oblidar-me, ignorar, passa de la persona un temps, o algú per l'estil.
El primer problema: COMPARTIM moltíssimes amistats i amics
Consells?
Its soo urgenttt
:/
Anònimaa, 07/11/2018 a les 15:59
+1
-0
estic com tu :(
a veure