I l’home més sexy del món és...

| 07/11/2018 a les 10:15h
Arxivat a: FAMOSOS, home, sexy, 2018
 
Imatge il·lustrativa
No, adolescents. Totes i tots sabem que no hi ha una persona al món més sexy que la resta, però la revista “People” cada any tria “The sexiest man alive”. L’any passat va ser el cantant de country Blake Shelton i aquest any han escollit a l’actor anglès Idris Elba.
 

Idris Elba és el tercer negre en formar part d’aquesta llista, després de Denzel Washington (1996) i Dwayne ‘The Rock’ Johnson (2016). Segurament l’haureu vist en pel·lícules com “Thor: Ragnarok” i “Vengadores: Infinity War”. Ara està rodant un “spin-off” de “The Fast and The Furious 8”, titulat “Hobbs and Shaw”.

Tornant al tema... Tots i totes som sexis a ulls d’algunes persones, ja que això és totalment subjectiu. I el més important, ser sexy i atractiu depèn només de l’actitud i l’autoestima que tinguis. Fixa’t que les persones segures d’elles mateixes, sempre són més atractives!

Què penseu sobre aquest tipus de rànquings?

 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

e
Anònima, 07/11/2018 a les 15:14
+16
-453
e
c
s

un negre
...
Anònim, 07/11/2018 a les 18:39
Molt interessant
+164
-9
Perdona [email protected] pero pot ser negre i no passa res. A més poder no es gaire sexi (ho admeto) però no és pq sigui negre al contrari. Els negres són supersexis (el meu nòvio ho és) , a part, tenen una pollaaaa que bueno
Racista
Anònima, 07/11/2018 a les 19:04
Molt interessant
+157
-3
Casascú que pensi el que vulgui però jo penso que això és molt racista.
Que una persona tingui la pell d'un altre color no s'ignifica res i pensa que hi ha molta gent de color que pot estar llegint això i s'està sentint discriminat i insultat.
pregunto
Anònimaaaa, 07/11/2018 a les 19:09
Molt interessant
+142
-2
Que et penses que tothom que es "guapo" es blanc?
Mira [email protected] hi ha diferents gustos però també existeix un valor que es diu respecte... I la nostra societat no avança per gent hipòcrita com tu
Perdonaa
Un negre, 07/11/2018 a les 20:33
+12
-1
Jo no conec gaires blancs guapos, són millors els que tenen color a la pell que el blanc és molt soso. 🤙🏿🤙🏾🤙🏽🤙
ecs tu
Anònim, 07/11/2018 a les 20:33
+21
-1
R A C I S T A de merda
la del "ecs"
Anònim, 07/11/2018 a les 21:10
+9
-11
segur q ets una blanca y fea.
Ecs
Anònim, 07/11/2018 a les 21:30
+11
-0
Mira chaval/a exs tu, dines fàstic amb aquest pensament
Indignada
Anònim, 07/11/2018 a les 22:15
+14
-0
Jo no el trobo gaire sexi però oye pa gustos colores. Em sembla fatal que discriminen així als negres o sigui hola? Segle XI?
Ai si us plau
Anònim, 07/11/2018 a les 22:17
+12
-0
Es negre, si, tens algún problema? Perquè si en tens, vas malament en aquesta vida [email protected]
A sobre si tots fosim negres i tu blanc que, eh? Series el diferent, aixo t’agradaria???🤨
😘
Anònimaa , 07/11/2018 a les 22:18
+19
-0
E
C
S

Una Racista
e
Anònima, 07/11/2018 a les 22:24
+17
-0
e
c
s
tu🤮
Racista
Anònim, 07/11/2018 a les 22:33
+10
-0
La Que fot fastic ets tú, fes-t'ho mirar perque estem a ple segle 21 i els pensaments han canviat, sembla que tu t'has quedat estancada en el passat i a mes a mes el meu novio es negre i es el millor que he tingut en ma vida.
De que vas?
Anònim, 07/11/2018 a les 23:10
+13
-0
Tu et dones compte del que acabes de dir? Mira noi jo soc negre i n’estic orgullosa, prefereixo ser negre i bona persona que no ser blanca i idiota com tu. Ah i per cert, si la gent com tu no existís, el mon aniria molt millor.
Pues es sexy
Anònim, 07/11/2018 a les 23:15
+11
-1
A mi em pareix sexy i soc un tio hetero, i tu un racista jaajajaj
E
Anònimaaa//*//, 08/11/2018 a les 00:56
+8
-0
E
C
S
[email protected] RASISTA
😤🤮🤮🤢🤢
thor ragnarok
Anònim, 07/11/2018 a les 18:03
+13
-6
more like bore ragnarok
SI SIUSPLAU
Anònim, 09/11/2018 a les 20:59
+0
-0
SI SIUSPLAU
Racista
Anònima, 07/11/2018 a les 19:06
+30
-4
Casascú que pensi el que vulgui però jo penso que això és molt racista.
Que una persona tingui la pell d'un altre color no s'ignifica res i pensa que hi ha molta gent de color que pot estar llegint això i s'està sentint discriminat i insultat.
...
Anònim, 07/11/2018 a les 20:45
+2
-1
Tu no ets de color?
Crec que ho has fet a bones però, perfavor, pensem abans d'escriure...
P.D. Crec que no hi ha un noi més sexy...pa' gustos colores.
Racista?
Anònim, 08/11/2018 a les 01:03
+3
-1
Què té aquesta publicació de racista? Ja no es pot parlar de la gent negre? És més, aixo dona suport al col•lectiu negre ja que dona igualtat a la hora de participar en coses com aquesta, com hauria de ser
🤦‍♀️
Anònim, 08/11/2018 a les 15:37
+0
-0
Què té això de racista?
Encara gràcies que l’han triat com a el noi més guapo🤦‍♀️
I per tots els altres que diue que no és guapo... Tothom té als seus gustos i per això no vol dir què ell sigui lleig
Emm
Anònim, 07/11/2018 a les 19:25
+4
-1
No sé, potser sóc jo, però bé que no poseu: "és la cinquena persona blanca.." quan una persona té el tò de pell clar. No ho entenc, no ens hauria de sorprende que una persona de pell fosca pugués estar a la llista i la manera en que ho poseu sembla que haguéssim d'estar sorpresos en plan uau la 3ra persona negre. Per no dir que la paraula "negre" em sembla una mica despectiva per posar-la en un article que llegeixen cents d'adolescents..
A mi no em sembla sexy
Anònim, 07/11/2018 a les 19:28
+11
-1
Es molt lleig jajajajajajaj
A veure
Anònim, 07/11/2018 a les 20:16
+2
-0
Si posen un noi que es el tipic caché es mosquejen, y si posen un que no es el tipic ideal segons la societat també, doncs ami em sembla molt be aquest no has de ser perfecte per ser sexy
Noah Centineo
Anònim, 07/11/2018 a les 20:23
+16
-2
Lhome mes sexi del mon es Noah Centineo no fotemJAJAJAJAJJJ
.
Anònima, 08/11/2018 a les 21:06
+0
-0
las clavat jajaja
Pf
Anònim, 07/11/2018 a les 20:29
+7
-2
Aquest sexy? El viejo lesbiano ho es mes
No ho entenc
Anònim, 07/11/2018 a les 20:37
+3
-0
No se com sescull a l'home més sexy, pero sento dir que aquest home molt sexy no es eeh... (No es un comentari racista ni res, es la meva opinió)
....
Anònim, 07/11/2018 a les 20:43
+0
-1
Si fos blanc no hauríeu ficat el 3 blanc de la llista no?
Hola
Anònim, 07/11/2018 a les 20:48
+1
-1
La gent es queixa perquè bàsicament no es guapa i els que no es queixen son els que son guapos/es com jo que no em queixo i si dieu que ara m’estic queixant dons jo us diré que no es veritat perquè simplement estic dient ma meva opinió. VISCA CATALUNYA,LA GENT GUAPA I RICA!!!
Wtff
Anònim, 07/11/2018 a les 21:01
+0
-1
Jo crec q això es subjectiu i depèn de cada persona xd si volen fer rànkings d'aquests que els facin, però q estableixin uns criteris no? Pq per exemple a mí no em sembla més sexy que altres 🤷🏻‍♂
Perdó pero...
Shawn mendes fangirl❤️❤️, 07/11/2018 a les 21:05
+5
-1
L'home més sexy del món es el meu shawnie😍 i sempre ho serà💖💞
Mendesarmy
Anònim, 08/11/2018 a les 16:20
+1
-0
Real que l'home més sexy i guapo del món és en SHAWN Mendes😍 el meu chon com me l'estimuuu😍😍😍lmao
Problema
Anònima , 14 , 07/11/2018 a les 21:41
+0
-2
Ara mateix porto una 32 aunque normalment utilitzo una 34 , pero em sento gorda. No tinc la panxa plana del tot com la tenia fa menys de dos mesos, acabo de deixar de correr ( ho feia com a hobby) i m' estic deprimint .
V
Anònim, 07/11/2018 a les 22:30
+1
-0
El home més sexy i mes guapo del món es en V (kim taehyung) de BTS sense dubtes. Sinó no hagues guanyat dues vegades el premi a l'home més guapo del món hahahahha
Hmmmmm....
Anònim, 07/11/2018 a les 22:42
+1
-3
Tothom sap que el paio mes sexi soc io per favoor
Ehem ehem ehem
Anònim, 07/11/2018 a les 22:46
+0
-0
Nomes es una opinió però crec que fer això és ridícul ja que cadascú es únic i això es el més sexy de cadascú. I això Va aplicat tant a dones com a homes...
Los 100
Anònim, 07/11/2018 a les 22:54
+1
-0
Es el puto actor que surt a la sèrie los 100, flipando en colores 😂
Tothom aquí discutint i jo vinc a dir que la dona més sexy és la meva novia
Anònima, 07/11/2018 a les 23:42
+1
-3
Pos eso gent que tothom es maco a ulls de la persona indicada.
Però que la meva novia es super preciosa i la millor del món.
Amor a totes 💜
Mito
Anònima jeje, 08/11/2018 a les 01:38
+0
-0
Es un mite lu de la polla de un negre jeje ho tinc comprobat vaya😂 no hiha hate ni nada per un ex queva....😂 eeh pero tot amb amor
Eii