Flipeu amb els sostens més cars de l'any!

| 07/11/2018 a les 10:49h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT
 
Imatge il·lustrativa
Cada any els ‘Fantasy Bra’ es converteixen en l’estrella indiscutible de les desfilades de Victoria’s Secret. En aquest post us compartim els sostens més cars de l’any 2018 i d’alguns anys anteriors. Flipeu!

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

wtf
Anònim, 07/11/2018 a les 15:46
Molt interessant
+179
-1
jo me compro amb aquests diners 10 cases
....
Anònim, 07/11/2018 a les 19:44
+10
-0
Qui collons es compra això ???
😳
i pq cony vull jo un d'aquests sostenidors?
Anònima, 07/11/2018 a les 20:25
Interessant
+58
-0
Apart de que valen més que totes les putes cases del meu poble juntes,aquests sostenidors tenen pinta de ser súper incòmodes, i si et claves un diamant a la teta?no em vull ni imaginar el mal que deu fotre,i a sobre que amb tanta pedra quan et posis el vestit a sobre els teus pits semblaran les muntanyes de montserrat.
perfavooor
La meva pregunta
Anonimeetaa , 07/11/2018 a les 21:05
+25
-1
Quina necessitat hi ha de "fabricar" aquests sostens?
NINGÚ se'ls comprarà pq són cars i ademés, qui cony es posa un sostens de diamants? En comptes de fer estupideses podrien aprofitar el temps i els diners ajudant a persones necessitades, per exemple.
Naaa
Anònim, 07/11/2018 a les 21:13
+13
-1
Prefereixo no portar sostens lol
.
Anònim, 07/11/2018 a les 21:14
+11
-1
No me'n compraria cap ni per 50€
SUSTENS
Anònima, 07/11/2018 a les 21:15
+8
-0
Jo sustens del mercat, q més voleu? i sinó, sense!
Djyjfuhskp
Anònim, 07/11/2018 a les 21:19
+5
-1
Però que collons, jo em compro els sostens al primark per 5€ q segur q són més còmodes que uns q valen milions
Vaja merda
Anònim, 07/11/2018 a les 21:26
+2
-2
Osigui hola els diners que paguen d'impostos els meus pares i que van al govern els gasten en aquesta merda! 🤮🤮
...
Anònim, 07/11/2018 a les 21:35
+4
-0
Per això em compro uns al tezenis aquest i als chinos que hi hagin al cantó a comprar perles, plomes, tot tipus de cosa que brilli i cola ("pegamento") i ho enganxo
Dada curiosa!!!
Anònimaa, 07/11/2018 a les 21:48
+4
-1
Busqueu talles més grans tipus copa H o G veureu quina cara us queda, jo utilitzo talles grans ja que tinc una 85-H (Que 85 es refereix al contorn d'esquena y la lletra a la copa del pit) i a part de teobar-los difícilment son súper simples i a sobre caríssiiiims!!!
Qui compre aixó
Anònim, 07/11/2018 a les 21:48
+2
-1
Es que no mu poso ni que mu donguin gratis. Aixo son sostens? Perque per posarte aixo com a sosten a saber quina camisa et posas sobra puajajajaja esque ni pa bikini que va
Els meus costen deu euros👍🏽
Anònim, 07/11/2018 a les 21:57
+1
-0
.
Hdr
Anònim, 07/11/2018 a les 22:16
+1
-0
I qui coi compra això?? 😂😂
LA 1RA TÉ MUGRONS?
Anònima, 07/11/2018 a les 22:17
+6
-1
No se li veuen!!! És molt estrany. Espero que no se'ls hagi acudit photoshopejar-ho per treure'ls.
🥴
Anònim, 07/11/2018 a les 22:20
+7
-0
Alló primer entres al Calzedonia, després passes per els chinos i compres Svaroskis. Arribes a casa menjes un yogurt i vas a la teva taula. Treus tot lo de sobre i agafes el teu sostens i els teus Svaroskis. Els vas emganxant de un en un... i... RESULTAT= 1milló €
El de 2005
Anònim, 07/11/2018 a les 22:22
+2
-0
Ortera, y a part te una pinta de incomode q no veas
Diioosss
Anònim, 07/11/2018 a les 22:33
+1
-0
La gent q compri això no es q sigui rica es q es pur interès per poder-ho tenir
Flipo
3
Anònim, 07/11/2018 a les 22:40
+2
-1
Wtf i aquest fotoshop?😂 A veure que si es per retocar d'acord però una altra és arrancar-li duractamet mitga ciintura, fa por...
Jajaja
Anònim, 07/11/2018 a les 23:09
+3
-0
Algunes gastant-se aquesta pasta i jo ni un duro perquè vaig sense sostens jajaja
wtf
Anònima :), 07/11/2018 a les 23:41
+3
-3
Jo també vull sostens amb flors i ales...! Però em pregunto si les samarretes me les he de comprar adaptables a ells (osigui, amb el forat del cap enorme per a que m'hi càpiguen les decoracions aquestes extravegants).
Algú ho sap? Merci!
wtf
Anònima :), 07/11/2018 a les 23:45
+2
-1
Jo també vull sostens amb flors i ales...! Però em pregunto si les samarretes me les he de comprar adaptables a ells (osigui, amb el forat del cap enorme per a que m'hi càpiguen les decoracions aquestes extravegants).
Algú ho sap? Merci!

Pd: he enviat aquest comentari uns quants cops perq no em carregava, osigui q no sé quants cops es publicarà xd
Fam
Anònima, 08/11/2018 a les 12:35
+2
-2
I mentrestant hi ha fam al món...
Els mes cars i els mes sidosos