Què és la sexsomnia?

| 08/11/2018 a les 09:10h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, trastorn, dormint, sexe, sexsomnia
 
Imatge il·lustrativa
La sexomnia també és coneguda com a somnambulisme sexual. És un trastorn del son que provoca que la persona sigui capaç de mantenir relacions sexuals mentre dorm però quan es desperta no recordi res. En anglès es diu “sleep sex”.

Els símptomes típics són la masturbació, els gemecs i la cerca d’una relació sexual durant el son, normalment amb actitud agressiva.

black and white love GIF


Només hi ha 150 detectats a tot el món, però es creu que ho pateix molta més gent que no va al metge. Les conseqüències poden ser psicològiques a nivell de parella i fins i tot legals. Es coneix el cas d’Stephen Lee Davies, que va ser absolt d’una violació a una noia de 16 anys perquè va ser diagnosticat de sexomnia.

Les parelles en què una de les persones té aquest trastorn, acostumen a dormir separades per evitar ser molestades, tot i així algunes parelles han arribat a confessar que el sexe amb el company/a adormit/da havia estat millor que estant despert!

Molt fort, no?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Uau tengo miedo hahhaha
Anònim, 08/11/2018 a les 21:21
+39
-2
Quan tinc somnis hot sempre se’m passa pel cap la possibilitat d’haver estat somnàmbula i haver fet alguna cosa turbia hahah, però fins ara no sabia que això era possible, sabent-ho encara m’enparanoiaré més xD
A algú més li ha passat això de pensar que potser ha fet alguna cosa i com que estava sonambul no se’n ha adonat?
.
Anònima, 08/11/2018 a les 21:51
+0
-1
What? En la sexsomnia no ets conscient del que "fas" xd, o somies.
secret
Anònima, 08/11/2018 a les 21:45
+4
-0
recordo de fa molta estona que una noia deia per la secció de secrets que creia que era sonàmbula i que s’aixecava els matina amb els dits que li feien olor a xixi
No te res a veure
Anònima♥️, 08/11/2018 a les 22:11
+4
-0
Aver.... Nose.... Podieu donarme consell...
La gent em veu molt forta, a la clase em mostro mol segura i els nens em veuen com la malota, qn jo soc mol sensible, i em posaria a plorar per qualsevol cosa.
Tinc 2personalitats

A mes soc com la mes experimentada amb el tema sexe i la mes desenvolupada fisicament.

Rt
Anònim, 09/11/2018 a les 15:00
+4
-0
A mi em passa igual... ni et preocupis, ja descobriran qui som
Necessito consell
Anònim, 09/11/2018 a les 15:17
+3
-0
No te res a veure, però sóc una noia i tinc 13 anys, mai he tingut novio no m'he liat ni res, i fins ara m'havia agradat algun nen pero més que res sempre havia acabat siguen k el trobava guapo, però ara he coincidit amb un nen la clase que m'agrada i la vritat hi ha qui m'ha dit que parla de mi amb els seus amics i fa comentaris que a vegades sembla que vagin amb segones, i nose, a mi la vritat no em faria res que em demanes per sortir o lio. Algun consell o algo??
Todo a su tiempo
Anò[email protected], 09/11/2018 a les 19:39
+3
-1
No cal amoïnar-se tan, tens 13 anys, fes el q et dongui la gana, si aquest nen t'agrada i saps que tu a ell també, per què no t'atreveixes i li dius tot el q sents? Pot ser així arribaràs a alguna cosa més amb aquest nen.


Xoxo
♥️♥️
Anònimaa, 09/11/2018 a les 22:33
+0
-0
Jo amb 13 anys mhe liat 8 vegades... Tranksss
La meva tecnica: tirar la canya a qualsevol persona kem sembli atractiva, com k en tiro tantes algun pica
Algu m'atrau: li dic
Tinc sexsomia???
Anònim, 09/11/2018 a les 15:45
+0
-0
Donç a mi em va pasar que una amiga es va quedar a dormir a ma casa i quan em baix despertar tenia la ma com si m’aguessi estat masturbant. Que mal ho vaig pasar... Això pot ser sexsomia? Sisplau contesteu💖