10 coses sobre Rosalía que segurament no sabies

| 07/11/2018 a les 12:35h
Arxivat a: INTERACTIUS, música, Pienso en tu mirá, Spotify, El mal querer, flamenc, Rosalía, cantaora
 
Imatge il·lustrativa
El fenomen Rosalía és per tot arreu. El seu segon disc, "El mal querer", ha batut dos rècords a la plataforma de música Spotify: ser la cantant més escoltada en un dia a tot l'estat espanyol i el de l'àlbum més reproduït en les mateixes 24h i també per tota Espanya.  Però, què més en saps? T'expliquem 10 dades sobre Rosalía que potser no coneixies:


 


Si no podeu veure el playbuzz espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

TRAUMA
Anònima, 07/11/2018 a les 15:50
+50
-9
C. TANGANA LI HA ESCRIT LA MAJORIA DE CANÇONS? ai deumeu. No estic decepcionada, pero es un cop baix per a mi xd
C.tangana taper?
Anònim, 07/11/2018 a les 18:10
+17
-1
Vale una cosa desde quan es c.tangana un raper? Wtf?
C.Tangana
Anònima, 07/11/2018 a les 19:25
+10
-0
Potser no ho sabies però C.Tangana abans es deia Crema i feia rap. Era molt bo i tenia lletres bonissimes però no obtenia el reconeixement que es mereixia, per això va canviar de nom i d'estil. 'Hago oro y me dan mierda y ahora que hago mierda me dan oro'. Això u va dir ell i personalment ja a fet be en voler guanyar reconeixement. Amb això em refereixo que perquè les seves cansons tinguin lletres aixi que no son profundes vaya😂 y son del rollo y reggaeton trap i així no vol dir que ell no pugui fer una lletra bonica. Ell fa lo que vende no lo que vol. 😘
!!!
Anònim, 08/11/2018 a les 01:40
+1
-0
Van esta sortint junts, no es tan raro
Per la noia que diu des de quan c. tangana es raper
Anònim, 08/11/2018 a les 01:51
+3
-0
Ara no el considerariia raper però si va començar sent-ho a AGZ; així que es raper des de sempre xd.
És la millor
Anònim, 07/11/2018 a les 18:11
+16
-1
Aquesta noia m'encanta!!!! És la millor😍😍😍
.
Anònim, 07/11/2018 a les 19:14
+3
-7
El que es apropiació cultural es que fingeixi accent andalus quan no el té, quan es catalana. No que canti flamenc.
es catalana?
Anònim, 07/11/2018 a les 19:46
+5
-0
en un programa de la tele va dir qui li agradava molt el menjar catala i nose si es catalana, ja se que perque li agradi el pa amb "tomata" no vol dir que sigui catala pero vull saberu
Rosalía catalana o no?
Anònim, 08/11/2018 a les 15:22
+3
-0
Si que no és, vaig flipar quan m'ho van dir, però si que ho és
Si
Anònim, 08/11/2018 a les 16:06
+6
-0
Si que és catalana i a sobre del meu pobleeeeeeee!!
JAJAJAJJAJAJ EII SANT ESTEVE
Anònima, 09/11/2018 a les 00:41
+3
-0
Jo tame soc del poble memeo tr8vant a la geng per aqui. Segur que ens ham vist
cccc
Anònima, 10/11/2018 a les 18:34
+0
-0
jo conec a la srva familia
Enamorada
Anònim, 07/11/2018 a les 21:45
+3
-1
Despres d'escoltar cualsevol cançó seva, tot el trap em sembla una merda.
Di mi nombreee cuando no haya nadiee cercaa😍
2M? La meitat son meves, i mira que la tinc descargada
epppa
Anònim, 07/11/2018 a les 22:03
+3
-0
i és catalana !!! ja veureu, busqueu-ho
jo vaig flipar