Detingut un menor per la violació d'una noia de 16 anys a les Fires de Girona

| 08/11/2018 a les 09:13h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Fires de Girona, succés, successos, Mossos d'Esquadra, violació, Girona
 
Imatge il·lustrativa

Els Mossos d'Esquadra han detingut un menor d'edat, de 17 anys, per violació d'una noia de 16 anys aquest darrer dissabte durant les Fires de Girona. Segons ha informat aquest dimecres TV3, a partir de la informació de la policia catalana, tots dos es van conèixer aquella mateixa nit. Segons el relat dels fets, es van embolicar i el noi va forçar la menor.

Ara per ara el cas està sobre la taula de la Fiscalia de menors, que ha obert una investigació. Els Mossos van detenir el presumpte agressor poc després de rebre l'avís. 

Per altra banda, la policia també ha advertit que s'han detingut fins a 15 joves per robatoris amb violència durant les Fires. S'han produit robatoris amb navalles i, fins i tot, una pistola elèctrica Taser, tal com ha explicat l'inspector dels Mossos Xavier Domènech a TV3.

 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pffff
Anònim, 08/11/2018 a les 14:56
Interessant
+67
-0
Quin fàstic tio, que ça gent forçi a algú per tenir relacions sexuals es un fàstic.
Vergonya
Anònim, 08/11/2018 a les 15:00
+43
-2
Em sembla lamentable que encara es violi a noies sense el seu consentiment, no sé com no se'n donen vergonya...
Error
Anònim, 08/11/2018 a les 15:30
+22
-2
En tot cas seria mantenir relacions sexuals sense consentiment, no violar sense consentiment.
Violar sense el consentiment?
Anònima, 08/11/2018 a les 15:36
+17
-2
Violar sense consentiment no aviam😂😂 violar no es tenir el consentiment o no si els dos volen ja no es violació pero ja t’hem entes
Vergonya q encara hi hagi RACISTES D MERDA
Anònim, 08/11/2018 a les 17:55
+2
-7
Sembles mon iaio d 83 anys, no se si m fas pena o fàstig
Ecs
Anònim, 08/11/2018 a les 15:17
+11
-123
Segur que han sigut uns moros
.
Anònim, 08/11/2018 a les 15:31
+26
-1
No te perquè ser un mori Racista
Què diud
Anònim, 08/11/2018 a les 15:36
+22
-1
A mi em perdones, però anda que no hi ha gent que no és mora que violi, què té a veure?
Ecs tu...
Anònim, 08/11/2018 a les 15:44
+23
-1
Si que dina fastic que lhagin violat, tot i aixo, el teu comentari dona el matrix fastic. Pq ha de ser marroquins???
jajajajaja
Anònim, 08/11/2018 a les 15:47
+23
-1
Moros la teva puta mare, que hi ha mes violacions de españols que moros asi que informat primer i despres parla.
Ecs el que provoques
Anònim, 08/11/2018 a les 15:47
+18
-1
.
Racismee
Anònima, 08/11/2018 a les 15:56
+20
-1
A qui la raza no te res a veure pq a Espanya es cometen moltes violacions per part de espanyols ehh, no cal ser racista.
tu tambe tens un problema
Anònima, 08/11/2018 a les 16:19
+15
-1
oi que no saps si han sigut "moros" o no? Doncs et recomano que callis, perquè dient això ets igual de repugnant que els que han robat.
Whaaat
Anònim, 08/11/2018 a les 16:38
+14
-1
De que vas? Acusan dense saber o que? Ser moro no significa robar o violar eeeeh que et quedi clar
Si
Anònim, 08/11/2018 a les 16:48
+8
-19
Soc de Girona i la majoria de robatoris eren moros i negres
pringat
Anònim, 08/11/2018 a les 17:06
+9
-1
Espero que no busquessis la complicitat d'algú amb aquest comentari, pringat
per què?
Anònima, 08/11/2018 a les 17:30
+8
-2
També hi han violadors catalans, no només espanyols i moros. (això va per la persona que ha escrit el comentari i pels que li heu respós ficant-vos amb espanyols/moros)
VERDE!
Menys racisme siusplau
UNA MARROQUINA, 08/11/2018 a les 20:16
+7
-2
es pot saber qui son "moros"? tot i un cas serían magribis el que volias dir oí?
Mira per començar crec que haurias de investigar i pensar una mica més en el que dius, generalitzes la raça com si tots ho fossín i ben equivocat vas!
Jo no te diré que fots fastig en ningún moment ni res amb mala antoncació pero jo trobo que el racisme hauria de reduir-se!
Ah i no depen del origen mai un acta pq tota persona fa cosas diferents als demes!
Mare meva.......
Anònim, 08/11/2018 a les 15:23
+9
-97
Mare meva. Ara per qualsevol cosa que se li fagi a una noia es violació però clar si es la noia no pasa res. Soc noia i crec q sempre ens posem a favor de les noies sense saber el qu’en ha passat abans d’això o qui ha començat primer.
Per la de mare meva
Anònim, 08/11/2018 a les 15:30
+29
-1
Forçar a algú per mantenir relacions sexuals es violació carinyo. I si hagues sigut al reves seguiría sent violació
Enserio tia
Anònim, 08/11/2018 a les 15:32
+23
-1
Encara que no Hi hagués hagut penetració si ell li hagués fotut mà sense el consentiment de ella ja és violació, ella té dret a estar tranquila i sense tenir que estar patint ni preocupada per a veure si li tocaran el cul una teta O el que sigui
.
Anònim, 08/11/2018 a les 15:33
+21
-1
sigui noia o noi si hi ha relació sense consentiment ES UNA VIOLACIÓ.
.
Anònim, 08/11/2018 a les 15:35
+10
-1
Qualsevol cosa que se li fagi a alguna persona sense que sigui sense el seu consentiment independentment de que sigui noi o noia es violació, es el mateix però en aquest cas ha sigut una noia, quina casualitat no?
per la de mare meva
Anònima, 08/11/2018 a les 15:45
+13
-1
a veure, si una tia ha estat violada, ha estat violada, ni més ni menys, no tot se’n diu violació però quan un noi es folla a una tia sense que el seu consentiment ÉS VIOLACIÓ.
Encara que tu diguis que no sabem qui va començar primer dona igual, en el cas de que la tia el ves posat calent, és igual, s’ho pot repensar i acabar decidint que no vol fer-ho. Encara que la tia pot ser el ves posat calent, si ella no volia follar ÉS VIOLACIÓ
Tu que?
Anònimaa, 08/11/2018 a les 15:57
+14
-1
Mare de Déu, això és encara més lamentable que no pas que ho digui un noi. Siguent una noia hauries de compendre perfectament la gravetat d’una situació com aquesta. És molt trist questionar si la victima menteix, manipula la informació... Una cosa com aquesta t’ha de destruir i encara hi ha gent que s’atraveix a ficar-ho en dubte. Si et forcen o t’obliguen, amb violencia o no, és una violació. No entenc perquè encara costa tant d’entendre.

Perdona?
Anònim, 08/11/2018 a les 16:04
+14
-3
Acabo de flipar molt amb el teu comentari.
Què a tot se li diu violació? No sé si has llegit el que diu l'article: "va forçar a la menor" Fins on arriba la meva logística, sempre que es força de manera sexual a alguna persona, idependenment de si es noi o noia, se li diu VIOLACIÓ.
De fet, et deixo la definició:
Violació: Delicte que consisteix en tenir relacions sexuals amb una persona sense el seu consentiment o a través d'un consentiment sota l'amenaça o la violencia.
Crec que hauries de pensar abans d'escriure, perque no és que no passi res quan una noia viola a un noi, clar que pasaria, no s'ha de violar a ningú. On està la diferencia? Que les dones acostumen a ser las víctimes. Sense generalitzar, pero les dones no solen ser les violadores. De tota manera, sense saber els fets fil per randa, no te puto sentit el que dius. Si et diuen que no i tu violes, ets tu qui ho està fent malament, no importa el que hagi passat abans o després, qui hagi começat o no. TENIM DRET A DECIDIR SI VOLEM FOLLAR O NO. Accepta un puto NO.
cualsevol cosa no l'han agredit sexualment sense el seu consentiment
Anònim, 08/11/2018 a les 16:43
+3
-0
cosa que tu mes que ningu per ser una noia i perque com li ha pasat a ella li pot passar a qualsevol de nosaltres incluida tu hauries de denunciar i no defendre al tio este que s'agues pogut fer un nus a la tita val ?? sk flipoo
i avans de comentar una cosa aixi pensem una mica perfabor sk es lamentable.
basicament perque si jo bull anar a una festa i emborratxarme tinc tot el meu dret a fer-ho i no tinc perquè estar tot a la puta nit preocupada perque un maxirulo me pugui violar dacord sigui com sigui vaigui com vaigui o faigui el que faigui si no dic un si no es un si .
Perdona?
Anònim, 08/11/2018 a les 18:07
+2
-1
Acabo de flipar molt amb el teu comentari.
Què a tot se li diu violació? No sé si has llegit el que diu l'article: "va forçar a la menor" Fins on arriba la meva logística, sempre que es força de manera sexual a alguna persona, idependenment de si es noi o noia, se li diu VIOLACIÓ.
De fet, et deixo la definició:
Violació: Delicte que consisteix en tenir relacions sexuals amb una persona sense el seu consentiment o a través d'un consentiment sota l'amenaça o la violencia.
Crec que hauries de pensar abans d'escriure, perque no és que no passi res quan una noia viola a un noi, clar que pasaria, no s'ha de violar a ningú. On està la diferencia? Que les dones acostumen a ser las víctimes. Sense generalitzar, pero les dones no solen ser les violadores. De tota manera, sense saber els fets fil per randa, no te puto sentit el que dius. Si et diuen que no i tu violes, ets tu qui ho està fent malament, no importa el que hagi passat abans o després, qui hagi começat o no. TENIM DRET A DECIDIR SI VOLEM FOLLAR O NO. Accepta un puto NO.
Joder
Anònim, 09/11/2018 a les 00:12
+1
-0
Què trist que encara a dia d'avui hi hagi pensaments així, i a més una noia, carinyo, vetlla pel teu bé i pensa una mica coi
vergonya
Anònim, 08/11/2018 a les 15:28
+19
-1
Després de tot els casos de violacio sembla ser que la gent encara no ha aprés que aixo NO es fa. I ho dels robatoris indignant i asobre amb pistola taser a la gent nose perque els hi ve pel cap fer aquest tipus d'activitat que vagin al psiquiatre que alla es podrán curar de tot els problemes que tenen.

P.D soc un noi.

Més igual el que digueu sobre les faltes d'ortografia em fotia pal posar accents.
Quin fastic
Anònim666, 08/11/2018 a les 15:38
+6
-1
Quin fastic la gent que ha possat el emogi de riure
Soc la noia
Anònim, 08/11/2018 a les 15:45
+20
-8
Hola soc la noia agradida , magues agradat que haguesiu demanat permis per poder compartir lo que em va pasar aquella nit ja que forma part dun traume i no es agradable que sagi compartit sense permis.
Pero bueno dir que no em costa res que sigui compartit ja que aixi es dona lavis de que sa de vigilar moltissim perquè acabes on menys tu esperabes.
Igualtat a la hora de la notícia a Adolecents??
Anònim, 08/11/2018 a les 15:47
+3
-13
Com es que parleu molt de violació a la noia i no al noi?? Sempre notícies de noies però i els nois no pateixen??? No crec q les noies siguin les úniques però comq vivim en unànime societat on les noies som qui patim més no mireu el vostre voltant.....
me voy de la vida
Anònima, 08/11/2018 a les 16:27
+9
-2
segur que no coneixes cap cas on s'hagi violat algun noi, cap ni un, perquè, senzillament, les ties no anem per allí violant a la gent.Enserio feu molt de fàstic dient això de que mai es mira a l'home agredit. Els homes (norlmalment) no són agredits, i si ho són és per un altre home. De veritat deixeu de pensar així sinó el món s'en va més a la merda
miraa
Anònim, 08/11/2018 a les 17:14
+5
-1
Durant molts, molts anys s'han estat ignorant totes les injustícies masclistes, entre elles la violaciò , per tant, no està malament que ara surtin a llum totes les possibles, i, a més, hi ha moltíssimes més violacions per part de l'home, i això no és algo que ho puguis equilibrar dient-ho ja que, simplement, ha de desaparèixer.