Canvis importants en els exàmens a l'ESO

| 08/11/2018 a les 10:03h
Arxivat a: ACTUALITAT, exàmens, ESO
 
Imatge il·lustrativa
El departament d'Ensenyament eliminarà aquest curs la convocatòria d'avaluació extraordinària de setembre a l'ESO i la traslladarà a l'última setmana de juny. És a dir, els alumnes que hagin suspès hauran de recuperar a principis d'estiu, segons ha avançat el diari ARA.

Ensenyament també estudia avançar aquestes proves de recuperació al batxillerat, encara que no està del tot decidit.

El director general d'ESO i batxillerat del departament, Josep Vallcorba, ha detallat a l'ARA que els alumnes que hagin suspès podran presentar-se a les recuperacions la setmana del 20 al 26 de juny.

En aquest sentit, Vallcorba també he explicat a l'ARA que les recuperacions s'avancen per dos motius: perquè així no passi tant temps entre la finalització del curs i els exàmens de recuperació i perquè s'ha comprovat que els alumnes amb menys recursos - sense possibilitats de fer classes de reforç durant les vacances- treien més males notes al setembre que al juny. Què us sembla aquesta decisió?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Institut
Anònim, 08/11/2018 a les 16:01
Molt interessant
+130
-4
En el meu institut es fan recuperacions a juny i qui suspen te uns segona oportinutat a setembre
emm
Anònim, 08/11/2018 a les 17:36
+31
-28
diria que com tots els instituts
doncs no
Anònim, 08/11/2018 a les 18:28
+43
-9
al nostre institut no ens donen segona oportunitats, o al setembre o repateixes
Holaa
Anònim, 09/11/2018 a les 17:02
+1
-3
En el mejor fan el mateix
Altres recus
Anònim, 09/11/2018 a les 18:29
+8
-0
Al juny deuen ser les recuperacions del 3r trimestre, pots anar a setembre sense haver de fer recus al juny, no?
Tens rao
Anònim, 09/11/2018 a les 18:53
+1
-0
Tens rao pero al kostre insti ens han dit que ara ja no hi haura al setembre perque las han traslladat al juny pero els altres anys es feien com tu deies
Recuperacions setembre
Anònim, 09/11/2018 a les 20:46
+1
-0
Em sembla bé, ja que tens tot l'estiu per prepararte un examen de tot el curs.
Ai no deu meu
Anònim, 08/11/2018 a les 19:58
+36
-14
CREIEU QUE EL QUE NO HAN APRÈS EN 1ANY SEREM CAPAÇOS FE FER-HO EN 1 SETMANA?
Pk aviam no es per res pero si em fa mandra i em costa posar-me a estudiar 1 tema per la setmana seguent, imagina TOT UN CURS per la setmana que ve
Doncs estudia quan toca
Anònima, 09/11/2018 a les 00:38
+48
-2
JAJAJJAJAJ ves aprovant i esforça't més
Valgame
Anònim, 09/11/2018 a les 01:01
+43
-3
Estàs fent la ESO així que espavila que aprovar no és difícil, i quan estiguis a la Uni ja parlarem😂
...
Anònim, 09/11/2018 a les 17:01
+3
-0
Jo ho vaig fer i tenia tres suspeses
😂👍🏽
Anònim, 09/11/2018 a les 16:58
Interessant
+64
-6
A mi mes igual, perque com no suspenc😂
...
Anònim, 09/11/2018 a les 17:04
+2
-0
Jo al meu institut ja ho feia, i crec q es millor perquè així ho tens més fresc,
de l'altra forma no t'en recordes tant.
em cago en tot
anònim , 09/11/2018 a les 17:29
+4
-0
estic molt indignada
jo ara faig 1r de batxillerat i a l'institut on vaig fer l'ESO no es feien recuperacions al juny, per culpa d'això vaig haver d'anar al setembre
no és just, a més m'he fixat que en la majoria d'instituts si que hi fan pero en el meu t'havies de fotre
quina ràbia
.
Anònim, 09/11/2018 a les 17:31
+4
-0
Jo ja he acabat l'eso i crec q seria millor fer-ho en juny, per que no et passas tot l'estiu fent deures.
Habera
Anònim, 09/11/2018 a les 17:38
+4
-0
Depen, em sembla be perque ho tenim "fresc" pero a la vegada no perque com volen que estudiem tot lo del curs en una setmana🤨
A mi em sembla be
Anònim, 10/11/2018 a les 09:48
+0
-1
Aixi ho tenim tot fresc i fem els examens de recuperacio dugues vegades aquest més i aixi tenim un estiu per descansar
Merda
Anònim, 09/11/2018 a les 18:32
+5
-0
Al meu institut pots anar a les recus una setmana després d'exàmens (encara fas classe). I si suspens tens la segona oportunitat al setembre.
Batxillerat
Anònim, 09/11/2018 a les 18:52
+7
-2
He entrat aquí pensant: això em pot afectar a mi. Però després he recordat que ara faig Batxillerat i que ja no m’afecta jajaja salu2.
Això no es nou
Anònim, 09/11/2018 a les 19:37
+0
-0
Aquest nou sistema no es nou ja s'ha posat en altres conunitats, com Madrid, allí ja no hi ha recuperacions a setembre.
mm
Anònima, 09/11/2018 a les 22:14
+3
-0
jo crec que s’haurien d’eliminar els examens, perquè passar-te dies estudiant per algo que oblidaràs 10min despues de que acabi l’examen? a sobre la majoria de les coses que aprenem no serveixen per res, ja ens podien ensenyar algo que serveixi per el futur...
Penso igual
Anònim, 10/11/2018 a les 09:50
+0
-0
Penso igual que tu, tens tota la raó
Recus
Anònim , 10/11/2018 a les 10:28
+1
-0
Val però al meu insti es fa: et diuen a classe les notes del tercer trimestre, si has suspès i les vols recuperar doncs al juny abans de que s’acabi el curs es fan les recuperacions, vas a l’estiu a recollir les notes i el que has tres a les recus t’ho posa com a nota global. Si has suspès alguna de la nota global, vas a setembre.