7 nois confessen el que troben més atractiu d'una altra persona

| 08/11/2018 a les 12:54h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, atracció
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha centenars d'estudis sobre les característiques que ens fan atractius. Ara bé, com ja sabeu, l'atracció no és una ciència exacta: cadascú té els seus propis gustos i "debilitats". Això és precisament el que va voler demostrar un usuari de Reddit, que va preguntar els seus companys que escrivissin allò que els atreia de les altres persones. Aquí teniu algunes de les seves confessions.


 



Versió sense playbuzz

- "M'encanta quan l'altra persona recorda algun petit detall que li he explicat. Això em demostra instantàniament que li importo".

- "L'amabilitat. Tenir una persona que és amable i comprensiva al voltant fa que la vida sigui més fàcil".

- "M'atrauen les persones que no tenen vergonya d'admetre que no saben una cosa i que pregunten".

- "Sempre m'han fascinat les persones que es mostren tal com són, que no tenen por que la gent les critiqui".

- "La intel·ligència. Les persones llestes em posen calent".

- "Potser és una parida, però em sembla molt atractiu quan les noies es col·loquen el cabell darrere les orelles".

- "M'agraden les persones que saben riure's d'elles mateixes i que també saben riure's de mi, però sense ofendre'm".

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Hola
Anònim, 08/11/2018 a les 15:39
Molt interessant
+251
-7
Hola, vull conèixer aquests nois!!!
Res a veure
Anònim, 08/11/2018 a les 19:27
+46
-18
Als nois ens importa el fisic, no us dire que no (el fisic atrau sexualment a vosaltres suposo que algo tambe) , pero evidentment (els heteros) no ens enamorem d una noia que no ens caigui be o no respecti,etc... Aixo en el meu punt de vista.
😑
Anònim, 08/11/2018 a les 19:39
+27
-10
hahahaha qui no? bueno lo de inteligent... tots som inteligents. Tenim 8 inteligències. Cada un es bo amb una cosa i dolenta amb l’altre.
no s'ho creuen ni ells això!!!
Anònim, 08/11/2018 a les 16:38
+38
-43
Vaia matada
Anònim, 08/11/2018 a les 20:42
+15
-6
.
dfa
Anònim, 08/11/2018 a les 18:27
+35
-36
Ja es clar... si només els hi importa el físic.
dfa2
Anònim, 08/11/2018 a les 19:24
Interessant
+64
-1
No a tothom li importa el fisic,no tots els nois som iguals,aixo es el que fa rabia de algunes noies que pensin ,que nomes pensem en fisic i es Mentida ,alguns els creguts si que hi pensen pero els altres no ,no tothom te la mateixa etiqueta
Df3
Anònim, 08/11/2018 a les 19:45
+22
-1
Pensu igual q tu, jo soc una noia grassonet a i els nois mai s’hi fixen en mi
Doncs no
Anònim, 08/11/2018 a les 19:56
+22
-5
I tu que saps del que ens importa realment o no? No tots som així.
Que tu només hagis surtit amb nois que nomé els ho importa el teu fisic és culpa teva de que et valoris tan poc.
No estic d'acord
Anònim, 08/11/2018 a les 20:10
+38
-0
Perdona però estas molt [email protected], no tots els nois som iguals, que sí, que és veritat que el físic té la seva importància a l'hora de relacionar-se, tant en nois, noies, gent homosexual i bi; però això no vol dir que els nois solament pensem en el cul i les tetes perquè és mentida, que sí que n'hi ha molts que són uns porcs però per mi, i penso que molts que estan llegint això, prefereixen estar amb una persona: amable, graciosa, respetuosa; a algú que sigui molt guapo o guapa però sigui un cregut i egoista.
Dfa2
Anònim usser, 08/11/2018 a les 20:35
+8
-1
A la gent timida, la gent timida no sol ser atreta per una persona amb un bon fisic, a no ser que estigui dins el seu grup d'amigs i o o i comparteixin una aficio.
Dir que tots els nois es fixen el el fisic es caure en l'estereotip
Perdoneu per les faltes
Doncs no
Anònim, 08/11/2018 a les 21:40
+1
-1
I tu que saps del que ens importa realment o no? No tots som així.
Que tu només hagis surtit amb nois que nomé els ho importa el teu fisic és culpa teva de que et valoris tan poc.
Doncs...
Anònima, 08/11/2018 a les 18:32
Molt interessant
+153
-1
Jo aquí assentada amb una revista esperant que algun dels 7 apareixi a la meva vida...
.
Anònima, 08/11/2018 a les 20:06
+19
-0
M ha matat😂😂
Total
Anònim, 08/11/2018 a les 19:00
+45
-2
El de les persones intel.ligents tota la raó. Em posa moltíssim parlar amb una persona de temes interessants i que aquesta sigui interessant i que sigui capaç de raonar.
Segur
Anònimaa❤️, 08/11/2018 a les 19:37
+27
-7
S’han deixat q ha de ser prima i amb cul o tetes
La majoria quan diuen q els hi agraden les curves son noies q s agafen el michelin amb dos ditets
Falsos
Falsos2
Anònimaa💛🤙, 10/11/2018 a les 12:58
+1
-1
Tota la rao, tots dieu q els sentiments pero en la realitat lunic q us importa es el fisic, si t bon fisic llavors ya us fixeu en els sentiments pero si no t bon cos les envieu a pastar fang i aixo no va aixi. Pot ser q algun noi es fixi nmes en la personalitat pero cada 1 noi sensible nhi ha 15 q es fixen en el cos i punt
Hola?,
Anònim, 08/11/2018 a les 20:07
+6
-0
A set molt merli
JAJAJJAJAJAJ
Anònim, 08/11/2018 a les 20:08
+11
-2
Ningu a dit q li posen els booties o els heu omitit😂
:'(
Anònim, 08/11/2018 a les 20:23
+11
-0
Un noi així a la meva vida sisplau jajaja
No ens enganyem
Anònim, 08/11/2018 a les 20:48
+7
-17
Jo soc un noi hetero, que la majoria de caracteristiqueses trobo correctes, pero tambe ens fixem en el fisic. Pero ara em vindran les tipiques a dir que nomes ens fixem en el fisic i noseque merdes. Perdoneu pero vosaltres segur que heu dit que no a algun noi nomes basantvos en el fisic, a no ser que sigueu unes desesperades, perque a part d aixo segur que no us han demanat mai pq la gent tb es fixa qui esta desesperat i qui no ho sembla, que atrau mes a la gent.

Anaves be...
Noia i persona no desesperada q ve en so de pau, 08/11/2018 a les 21:24
+25
-0
Anaves b dient q us fixeu en les 2 coses, pero dient desesperada solitària a la gent q encara no t ha dit absolutament res qdes una mica d pringat.
Amb amor.
.
Anònim, 08/11/2018 a les 22:01
+3
-0
Quan aprenguis a dirmo sense plorar avisam
Ufff
Anònim, 09/11/2018 a les 08:52
+6
-1
A ver, si diem si a un guapo, es nomes perque es guapo, si diem sia un lleig es que som desesperades? Mira, ves a pastar fang
complicar coses
Anònim, 08/11/2018 a les 21:10
+16
-0
Hi han nois que els ti trau molt el físic altres que no que son mes de la personalitat pero les noies també som aixì osigui el físic te la seva importancia pero quan coneixem a una persona ja.. Com dir-ho no ens importa tan tan el fisic ens agrada mes pasar el rato riure y tal jo crec almenys jo soc aixi.
.
Anònima, 09/11/2018 a les 06:42
+1
-0
Tens tota la rao .
A mí me atrau una mica el fisic pero per mí no es important aixo per mi l'ho important es com me tracta cuan estem asoles i en grup ,que es preocupi per mi ,que me cuidi cuan estic malalta o cuan tinc alguns problemes ,cuan estic triste que me animi ,...Que sense dir res sàpiga que estic triste o no bueno avegades s'ha de dir .Aquestes coses me agraden 🙈
On estan aquests nois
Anònim, 08/11/2018 a les 21:33
+12
-0
Jo sóc com han descrit y faig el a diuen i mai cap noi s'ha fixat en mi
Aqui en tens un
Anònim, 08/11/2018 a les 23:17
+1
-0
;)
No tiguis pressa
Anònim, 08/11/2018 a les 23:20
+2
-0
Tot arriba j ho veuras
Rabia
Anònim, 08/11/2018 a les 22:54
+0
-0
A mi el q em fa rabia es que un noi aixi de principi es fixi en el cos, no dic q despres els hi atrauin altres coses pero aixi de saque jo crec q si a un noi lo fots la foto d una tia guapa i amb cuerpazo i de una altre aixi feilla i amb cos normal, si fixen amb la primera fijoo
(Soc tia)
Un bon somriure mata
Anònim, 08/11/2018 a les 23:31
+1
-0
Si el primer que fa la veure't és un bon somriure i apartar la mirada , a mi em mata una noia fent això...🤤🤤
wtf
Anònim, 09/11/2018 a les 00:10
+0
-0
estic flipant a totes menys lo de llesta soc jo jajaja
...
Anònim, 09/11/2018 a les 16:22
+1
-0
Jo espero amb ganes el noi dels meus somnis però cal a dir q ells en el q es fixen sol ser el físic, fisic i fisic, ara potser direu q no q no vosaltres i eso però es veritat la majoria son iguals, també cal a dir q hi ha els q no, i q les noies també ens fixem “Molt” en el físic però a parts diferents els nois es fixen molt en el cul i els pits, si som primes o que, en canvi nosaltres a vegades si q mirem el cul d’un noi i pensem esta bo i aixi però no ho diem de la mateixa forma q fan molts de nois i aixo es gran part
(VALE M’EN HE ANAT MOLT DEL TEMA😂)
.... Pels nois
Anònim, 09/11/2018 a les 21:03
+1
-0
És evident que la majoria de les noies coincidim en que segurament el físic és el que més us fixeu. Éa evident que no tots esteu d acord. Jo dic: DEMOSTREU-Nos a les noies que realment no tan sols valoreu el físic. Si no ena ho mostreu nosaltres veiem la altra majoria que si només es fixa en el físic.
El que pensem nosaltres depend de vosaltres