​Busquem nois i noies que vulguin ballar una coreografia al plató de La Marató de TV3

| 11/11/2018 a les 20:00h
Arxivat a: ALTRES, La marató de tv3
 
Imatge il·lustrativa
La Marató de TV3 i Adolescents.cat estem preparant una coreografia per ballar en directe el diumenge 16 de desembre durant l'emissió del programa.

Requisits:

En total necessitem entre 8 i 10 nois i noies que sàpiguen ballar Hip Hop (nivell mig-alt) i que tinguin de 12 a 17 anys

Què faràn els seleccionats?

Les persones seleccionades ballaran en directe al plató del programa.



Aquest any La Marató de TV3 destinarà tota la seva recaptació a la investigació del càncer.

Com puc participar?

Si vols participar (tens temps fins el diumenge 18 de novembre a les 23h), cal que omplis aquest formulari i, si ets una de les persones escollides, contactarem amb tu:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Data límit ?
Anònim, 08/11/2018 a les 20:14
+6
-2
Quina es la data límit per omplir el formulari ?
De res 😘
Anònim, 08/11/2018 a les 22:17
+0
-0
Diumenge 18 de novembre a les 23h
Ñeee
Anònim, 08/11/2018 a les 20:19
+7
-3
Buaa quina ilusiooo, pro no puc participar perque amb l'escola que vaig ballem cada any per la marató...🙄
Ojalà em toquii
Anònim, 08/11/2018 a les 20:59
+7
-0
M'encanta, que bonic em sembla ajuntar una cosa tan preciosa com el ball amb una cosa tan important com el càncer. Ha de ser increïble saber que estas ajudant a una cosa tan important fent al que més t'agrada, ojalà em toqui només per sentir de veritat aquesta sensació...💜
Ballar per tv3
Anònim, 08/11/2018 a les 21:03
+1
-2
No tenim que fer ninguna coreo no?ens fareu ballar sols?
Data limit
Anònim, 08/11/2018 a les 21:18
+0
-0
Fins a quina dia es pot presentar el video?
Data límit
Laishwjaia, 08/11/2018 a les 23:30
+0
-0
Fins el 18 de Novembre!!!
Vaja
Anònim, 08/11/2018 a les 21:20
+4
-0
Sem done bastant be ballar pero no tinc transport
Sugerència
random bun, 08/11/2018 a les 21:29
+7
-1
Potser- només potser- tindríeu alguna solicitud més si englobéssiu tots els gèneres i no només els binàris🙃
Mersi
R
Hora??
Anònim, 08/11/2018 a les 22:34
+0
-0
A quina hora ballaríem en el programa? Em podria coincidir amb el festival de nadal amb la meva escola de ball que és el mateix dia
Vull ballar per ajudar en la investigacio
Mire palou, 08/11/2018 a les 22:38
+3
-0
Vull ballar no nomes perque mencanta i estic en un grup de competicio sino perque he patit cancer i vull ajudar a la investigacio fent el que m’apassiona que es ballar!

Deixeume participar per poder ajudar a aquells que encara no s’han curat
Es pot fer?
Anònim, 08/11/2018 a les 23:00
+3
-1
Fa 10 anys que ballo, però ballo dansa moderna i clàssica. Em pic apuntar encara que no faci exactament hip hop?
video youtube
Andrea Bernal, 08/11/2018 a les 23:06
+1
-0
El video es del meu grup de dança urbana, sóc la de devant al mig.
Pregunta?
Vanesa, 09/11/2018 a les 21:23
+0
-0
Si la meva filla té 11 anys i li falta poc pels dotze podría participar? Sap fer popping, looking,House,etc...
Té molta il•lució i més per una causa així.
Gràcies.
seria una gran oportunitat
Arii, 09/11/2018 a les 05:58
+0
-0
conec tots els estils del hip hop; hip hop, house, popping, locking... M’apasiona la dansa i seria una gran oportunitat
La Marato
Anònima alucinada , 09/11/2018 a les 07:29
+2
-0
en primer lloc vull dir que m' encanta ballar tot i que ho faig malament i emb costa seguir el ritme la veritat. Despres, LA MARATO d' aquest any va sobre el cancer i els Blamunt han fet una canço '' particules'' i despres, like si creus que Albert Espinosa anira a parlar a LA MARATO ja que ell va patir mes d' un cancer
Estaria millor...
Anònim, 09/11/2018 a les 16:31
+3
-0
Jo porto ballant tota la meva vida però dansa clàssica-contemporània així que no hi veig solució... quina pena em faria molta ilusió.
Carla
Anònim, 10/11/2018 a les 19:14
+1
-0
Jo igual porto 4 anys ballant dansa classica encara que també porto 2 a hip hop.
Pregunta
Anònim, 09/11/2018 a les 17:10
+0
-0
Quan d temps ha de durar el vídeo aprox? Un minut i mig está bé? Es massa curt? O massa llarg?
Edat
Anònim, 11/11/2018 a les 22:48
+0
-0
Hola, tinc 18 anys i fa 13 que em dedico a formar-me a la dansa.

Si el límit son 17 anys, no puc apuntar-me no?

Gràcies.
Ballo hip hop
Joan Santusteban Gil, 11/11/2018 a les 23:28
+0
-0
Hola! M’inscrit al casting pero no puc enviar cap dels videos que timc, ballo desde fa 4 anys hip hop i balls urbans a la academia MAB DANCE CENTER, em podeu veure en alguns dels videos que pengent i i fotos.
Si estiguessiu interessats podria enviarvis videos pero per un altre canal com gmail o watssao
Hora
Anònim, 12/11/2018 a les 19:19
+0
-0
A quina hora s’hauria d’estar allà i fins quant duraria?

Gràcies!
Pregunta
Anònim, 12/11/2018 a les 22:00
+1
-0
Una pregunta només podem ballar hip hop? Es que jo ballo contemporani, flamenco, clàssic i dansa musical.
Dubte
Manuela Ramírez, 14/11/2018 a les 22:44
+0
-0
Tinc un dubte, el meu video esta penjat al drive, i he posat el URL del video ballant alla. Si per qualsevol cosa no ho deixa veure, he de possar el vostre correu perque el veieu?
No sé fer l’enllaç
Anònim isa, 15/11/2018 a les 13:08
+0
-0
No sé fer l’enllaç
Enviat un Però no sé Si ho he fet bé!!
Gràcies
Soc mare de Irina villanueva
Fuah quina ilusio
Anònima, 15/11/2018 a les 18:54
+1
-0
Quina ilusio però no em vull et falses ilusions Pk se que amb el nivellasso que hi ha a Catalunya Aligual jo hi surto escollida 😂 PTA vida 🤦🏻‍♀️
durada????
Anònim, 15/11/2018 a les 18:58
+0
-0
Quan ha de durar el vídeo? Hi ha algun màxim o mínim?
Ajudem amb la dansa
Maria Vinuesa 13 anys, 15/11/2018 a les 20:15
+0
-0
Cada any participem el dia de la marató per aquesta causa que malauradament és tan present en la nostra societat.
M'agradaria participar i solidaritzar-me ja que el meu avi també està amb aquesta lluita.
L'any passat vaig quedar medalla de plata al campionat d' Espanya junt amb dues companyes i després 4es al mundial de Sitges.
Seria un plaer poder contribuir.
Gràcies!
Vull col•laborar amb la investigació
Martina Barniol Sala , 17/11/2018 a les 18:55
+3
-0
La meva iaia es va morir quan el meu pare tenia 5 anys, de cançer. No la vaig arribar a coneixer i m'hauria agradat molt. Seria un plaer per mi poder ballar a la marató per tal d'ajudar a que bo hi hagin mes causes com aquestes. Gràcies.

Martina Barniol, i Leia Generó
Video YouTube
Anònim, 17/11/2018 a les 19:24
+6
-0
El vídeo es el grupo de la escuela el niño es el de la izquierda pelirrojo...
La marató
Anònim, 17/11/2018 a les 23:36
+6
-1
Quan direu als ballarins que han sigut seleccionats?
motivacions
Paula Romà Pérez, 18/11/2018 a les 11:49
+0
-0
Jo participo a part de perquè m'agrada molt ballar, perque a la meva mare li van diagnosticar un càncer de mama aquest més de juny, i ara està fent tractament amb quimioterapia.
És molt dur aquest moment i m'agradaria que hi aguessin més abanços en questa malaltía.
Info
Anònim, 18/11/2018 a les 16:15
+4
-0
Podrieu avisar per adolescents.cat quan ja es sapiguen els escollits?
Per saber fins quan esperar algo
Per ells í elles m'agradaria poder ballar ❤
WiiGIS. S. tarragona, 19/11/2018 a les 11:04
+0
-0
La Meva avia va morir abans de coneixer y al gener va morir una tieta que per mi í la Meva germana va ser con nostre avia li trobem molt a falta.
M'agreiria que me agafesim í baillar per elles í per tots í totes que van lluitar.
Me farie molte ilusio. 😊
Dia
Anònim, 20/11/2018 a les 17:26
+0
-0
Quin dia direu per whatsapp qui son els escollits??? Estic segura de que jo no seré però segurament no soc la única que ho vol saber
Flipu una mica
Anònim, 20/11/2018 a les 17:46
+2
-0
Podrieu haber avisat que la coreografia que es fará i per la que es necesiten ballarins de nivell mig-alt es de balls del Fortnite i no una
coreografia seria 🙄
Quan truquen??
Anònim, 21/11/2018 a les 15:34
+0
-0
El cas que si et toca quan avisan??
Escollits
Anònim, 22/11/2018 a les 00:07
+0
-0
Quin dia avisareu de quins han sigut els escollits per ballar?
Quan direu qui son els escollits??
Anònim, 27/11/2018 a les 01:05
+0
-0
Hola, magradaria saber quan direu qui son els escollits, gracies