7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 332]

| 08/11/2018 a les 21:04h
Arxivat a: INTERNET, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 



Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara

Versió sense Playbuzz:

Noia, 17 anys
Abans feia ball i el meu professor tenia uns 20 anys mes que jo. A poc a poc em va anant donant més morbo la bona relació que teniem fins que un dia me'l vaig tirar. JAJAJAJA si s'enterés algú seria molt caotic la veritat JAJAJAJA

Noia, 18 anys
Sempre dono consells a la gent sobre temes amorosos i tal. Quan a algú li agrada una persona jo moltes vegades li ajudo amb consells però el més bo de tot és que jo mai he tingut cap cosa amb ningú, ni un petó ni res. El meu nivell de pringadisme ha arribat tan amunt que em faig pena JAJAJA

Noi, 16 anys
Tinc un amic que adora els secrets d'adolescents.cat i sempre em passava per whats un missatge que deia que havia sortit un nou vol de secrets... Ara ell no em parla perquè em vaig liar amb la noia que li agradava (encara que ells dos mai es van arribar a liar) siusplau, sé que llegiràs això... Torna, tornem a estar com abans, et trobo a faltar...

Noia, 16 anys
El noi que m'agrada viu al bloc dels meus avis. La qüestio és que l'escalfador d'aigua de casa, se'ns va petar, i clar m'havia de dutxar a algun lloc i vam anar al pis dels meus avis. Doncs a la dutxa hi ha una finestra q pots obrir i dona lloc a un pati interior, la vaig obrir pensant evidentment en ell (viu al segon pis, i els meus avis al 1r). Quan em vaig girar el vaig veure mirant-me mentre em dutxava i em va posar moltissim... Resumint, m'estic guanyant al crush. Ja aniré explicant...

Noi, 16 anys
Aquest cap de setmana els meus pares s'han anat i ahir vaig convidar uns amics a casa. Estavem jugant a basket i sense voler, jo li vaig donar a la llum de sobre la peixera i va caura-hi dins. Total q es van morir tots els peixos eloctrocutats(i els meus pares es pensen que s'han mort contaminats per l'aigua o així)XDXD

Noia, 16 anys
Aquest nadal em va pillar un apreton molt fort anant de botigues amb una amiga i com que m'estava cagant a sobre vaig entrar a un provador del ZARA. Vaig cagar dins d'una bossa i li vaig fer un nus i la vaig deixar allà.

Noia, 15 anys
A vegades quan els meus pares no estan a casa agafo peix que hi ha a la nevera i me'n vaig a la banyera i em banyo amb ells pensant que sóc una sirena.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Heyy
Anònim, 08/11/2018 a les 21:33
Molt interessant
+102
-2
Indirectes pa' cuando?
Noi 16 anys que es vol reconciliar
Anònim, 08/11/2018 a les 22:03
+53
-10
Has pensat que potser no es va enfadar amb tu quan et vas liar amb la noia perquè a ell li molés, sinó perquè està pillat per tu? Ho trobo molt més probable.
I si...
Anònim, 09/11/2018 a les 15:39
+48
-0
I és probable k tu siguis aquell amic????
Q romàntic
Anònima, 09/11/2018 a les 21:41
+13
-0
S viene historia d amor d telenovela😍😍😂
Mmno
Anònim, 11/11/2018 a les 17:36
+0
-1
No te perque, jo també m'enfadaria si un amic es liés amb la que em mola encara que jo no m'hagi liat amb ella
la del Zara
Anònima, 08/11/2018 a les 22:16
Interessant
+73
-3
Val que som lliures de fer el que creiem convenient pero haver anat a un lavabo que a més qui s'ho hagi trobat li haurà fet un fàstic😅. Civisme siusplau🙇
Civismeee
Anònim, 09/11/2018 a les 22:28
+3
-0
bestiia semble un gos cagan i deixan la merda als emprovadors.
WC
BANYS
LAVABOS
VATER
🚽
sirenaa
Anònima, 08/11/2018 a les 22:19
+48
-0
Una pregunta per curiositat (i per si ho llegeixes) el peix us el menjeu despres?😂
Ets un crack😂💜
Ehem
Anònim, 09/11/2018 a les 21:22
+6
-1
Una*
Ei
Anònima, 19, 08/11/2018 a les 22:21
Molt interessant
+100
-0
Sóc la noia del primer secret (la que dona consells i fot pena JAJAJAJAJJ). Em fa molta gràcia perque ara tinc 19 anys i quan el vaig enviar tenia 18. Que bonic tot (però segueixo igual que llavors :') )
Respon siusplau
Anònim, 09/11/2018 a les 16:08
+20
-0
Em sento super identificat amb tu, i m'agradaria molt que ens poguéssim posar en contacte per parlar del tema i tal. Espero que responguis jajajajaja
.
Anònim, 08/11/2018 a les 22:45
+41
-4
Tienes un Zara cerca pero no tienes un baño? Enserio?
Dioss
Anònima, 08/11/2018 a les 22:46
+36
-0
El de la sirena m'ha matatt hahaa, he estat riguent com dos min juratt jsjajajaja
Lol
Anònim, 08/11/2018 a les 23:14
+25
-0
La dels peixos a la banyera!?
Wtf😂😂
Per la del Zara
Anònim, 08/11/2018 a les 23:22
+32
-1
Fas un putu fàstic impresionant, ja que anaves a fer aquesta marranada almenys podries haver-te emportat la bosseta.
NOIA SENSE EXPERIÈNCIA
Anònima 18 , 08/11/2018 a les 23:26
+24
-0
EM SENTO SUPER IDENTIFICADA AMB TU, ESTEM EN LES MATEIXES BUAH 😕💙
La de la sirena
Anònim, 08/11/2018 a les 23:28
+14
-0
Estàs de la olla jaja
"Consells sense experiencia"
Anònim, 08/11/2018 a les 23:36
+24
-0
La noia que dona consells, NO ETS L'ÚNICA!! 😂
La noia de la banyera
Anònim, 08/11/2018 a les 23:55
+16
-1
Et recomano que si et vols sentir una sirena que et comprispeixos de colors i tortugues i coses d’aquestes i et banyis amb ells es que es molt asqueros amb peixos morts i tmb es antiigenic
Per la noia de la dutxa
Anònim, 08/11/2018 a les 23:55
+37
-0
Si siusplau continua explicant la història aqui a lo dels secrets que ara estic amb intriga a veure si ho aconseguiràs O que XD
Per a la noia que mai ha tingut res
Noia 16 anys, 08/11/2018 a les 23:58
+11
-1
Et juro que 5 Min abans de que llegis això, estava parlant del mateix tema amb una amiga i li deia que no se com m'ho faig però sempre dono molts bons consells i tal però despres no se que pasa que mai he tingut nòvio ni Lio ni res
jo igual
Anònim, 09/11/2018 a les 00:00
+32
-0
jo tmb ajudo als meus amics a lligar etc pero jo mai he tingut res amb alguna noia m’alegra que hi hagi mes persones com jo


like si tu tmb estas igual
Peixos
Anònim, 09/11/2018 a les 01:26
+22
-5
De veritat fa tanta gràcia que uns peixos morin electrocutats? Siguis qui siguis, tingues una mica de respecte, siusplau.
El del pringadisme
Anònim, 09/11/2018 a les 07:41
+29
-0
Jo de moment estic igual, tot i que tinc 14 anys. Però a mi em sembla que vaig pel teu camí. Hauríem de fer un club o algo.
Jeor
Anònim, 09/11/2018 a les 08:14
+7
-0
Por aqui hi ja gent mu loca😂
La del Zara
Anònim, 09/11/2018 a les 09:00
+20
-0
A ver... No sona una mica.. FALS!
ENSERIO?! T'agafa un apreton al centre comercial i com que no hi ha cap lavabo AL CENTRE COMERCIAL t'en vas a cadar a un zara? No entres ni a un bar que hi ha lavabo segur?
No cola
Whatsapp adolescents
Anònim, 09/11/2018 a les 15:15
+9
-0
Varios cops he vist que pels comentaris havia gent q proposava fer un xat d'adolescents, a mi em sembla molt bona idea però clar, fer això mitjançant els comentaris ps com q no 😂
Vosaltres, redactors, no podríeu fer algo per tirar endavant aquesta idea?
Grup
Anònim, 09/11/2018 a les 18:12
+10
-0
A mi el que em molaria seria com un xat en directe en plan que poguem parlar entre totes i tots anonimament i aixi podder ajudarnos etc.
Ja existeix
Anònima, 09/11/2018 a les 21:45
+0
-0
Hi ha un grup d was està en un enllaç d una comta d insta q han creat els admins (uns adolescents) hi ha bastanta penya jo vaig sortir pq petava xd pero m sembla q la comta es @adolescents_cat o algo així
la tontaelpueblo d zara
Anònimaiaaaa, 09/11/2018 a les 16:36
+9
-0
marrana tira la bossa a la basura com a minim no?😂
La dels consells
Anònima, 09/11/2018 a les 19:57
+1
-0
Jo estic igual. Tinc 16 anys i mai he tingut ni lio ni res però sempre dono bons consells. Pensava que era la única jajajaja
Bff