6 mites sobre el sexe anal que no t'has de creure

| 09/11/2018 a les 11:41h
Arxivat a: CONSELLS, sexe, sexe anal, mites
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha molts mites, pors i tabús que rodegen el sexe anal i és probable que fins ara te n’hagis cregut alguns. En aquest article et compartim 6 mites sobre el sexe anal que t’anirà bé conèixer i desmentir. Qui sap, potser t’animes a provar-ho en un futur!

 


Versió sense playbuzz:

Ningú el gaudeix, només qui penetra
Segons el mite, només el gaudeix qui penetra i poques vegades qui el rep. Això és totalment fals. L’anus conté moltes terminacions nervioses que produeixen plaer al ser estimulades.

Fa molt mal
La creença diu que l’anus fa molt mal ja que no lubrica. És veritat, pot ser dolorós en alguns casos, però no té per què ser-ho si es fa bé. És important que utilitzis sempre lubricant i comencis amb alguna cosa petita com un dit. L’aneu estimulant poc a poc abans d’introduir-hi el penis o una joguina més grossa i sobretot, estigueu relaxats i relaxades!

Quan es fa bé, a tothom li acaba agradant
En el sexe, com tot en aquesta vida, no a tots ens ha d’agradar el mateix. No et sentis culpable o estrany/a si no t’agrada, no tens per què fer-ho!

És només per a gais
Súper fals. Mentida.
Si tens vagina, has de saber que part del clítoris arriba fins l’anus.
Si tens penis, ets home i ets heterosexual també has de saber que l’estimulació prostàtica també dóna molt plaer i no necessites un penis per rebre-ho, tens els dits de la teva parella i un pilot de joguines interessants.

No necessites preservatiu per fer-ho
L’ús de preservatius és vital! Encara que no hi hagi risc d’embaràs, hi ha moltes infeccions de transmissió sexual que es poden contagiar.

És brut
És veritat que la higiene anal és indispensable, però com en qualsevol altre part del cos a l’hora de tenir sexe.
Tenir “accidents durant el sexe anal és extremadament inusual, així que no et preocupis. El que sí que no has de fer és penetrar la vagina amb  el que hagis ficat abans a l’anus.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Eo
Anònim, 09/11/2018 a les 19:38
+6
-12
Algú em pot explicar ben b que és el sexe anal?
Es q no ho pillo
Doncs
Anònim, 09/11/2018 a les 22:10
+2
-0
Bàsicament penetració pel cul
Ano? Et sona d'algo?
Anònim, 09/11/2018 a les 22:12
+3
-0
Sexe pel cul😂
Jo t'ho explico
Anònim, 09/11/2018 a les 22:13
+5
-0
És simplement penetrar per l'anus, el cul. Per on fas caca, vaja

Si encara no ho pilles ho poses a internet i de seguida et quedarà claríssim 😂😂
😂😂
Anònim, 09/11/2018 a les 22:14
+2
-0
Follar per l'ano
hahaha a lo simple
Anònim, 09/11/2018 a les 22:20
+3
-0
follar pel cul basicament😂
El propi nom ho diu
Anònim, 09/11/2018 a les 22:24
+1
-1
És el moment en el que el penis encontes de penetrar la vagina, el sexe "normal" i més habitual, fiques el penis dins l'anus
Xd
Anònim, 09/11/2018 a les 22:25
+0
-2
Cardar el penis pel forat del cul de la teva parella. De res :)
.
Anònima, 09/11/2018 a les 22:30
+1
-0
Dient-ho clar es sexe pero per el cul és a dir que introdueixen un penis , dit o alguna cosa en el forat del cul .
Puuues per lano
Anònima, 09/11/2018 a les 22:33
+0
-3
Et posen algo per lano ja sigui un consolador, joguina, dits o un pene. En teoria es placentero. Per això diuen que es per homosexuals, ja mentens...
Ay diosito
Anònima, 09/11/2018 a les 22:36
+3
-0
Tio follar pel cul
Pos que et fiquen el calipo pel cul
Anònim, 09/11/2018 a les 22:42
+2
-0
.
pel cul
Anònim, 09/11/2018 a les 22:43
+0
-1
sexa pel cul jajajaja xdd
.
Anònim, 09/11/2018 a les 23:14
+2
-0
Que te dan pot el culo
Jdr
Anònim, 09/11/2018 a les 23:20
+2
-0
Doncs que et fotin una polla pel cul.
BASICAMENT XD
Anònim, 09/11/2018 a les 23:23
+0
-0
Aveure basicament es lo mateix que la penetració (per el cony) pero es fa per on et surt la merda (el ojalo)
Sexe anal
Anònim, 09/11/2018 a les 23:37
+1
-0
Introduït algo pel cul durant el sexe (penis, dits, joguines...)
.
Anònim, 09/11/2018 a les 23:39
+0
-0
Fotrala pel cul
.
Anònim, 10/11/2018 a les 00:03
+1
-0
Saps lo de tipu: cinco más cinco por el culo te la inco?? Pues es aixo osigui poses la p*lla dins del anus
Sexe anal
Anònim, 10/11/2018 a les 00:07
+0
-0
Follar a un tio/a per el cul
Cul
Anònim, 10/11/2018 a les 07:01
+1
-0
Basicament ferho pel cul, penetracio pel cul de dits, penis i derivats jajaj
TENGO MIEDO
Anònima, 09/11/2018 a les 22:37
+16
-1
A mi m fa molta cosa probar l'anal JAJJAJAJAJ #teampusy
Jdr ho diu la paraula
Anònim, 09/11/2018 a les 22:59
+0
-0
Es quan et fiquen la polla pel cul basicament
Ns
Anònim, 10/11/2018 a les 09:23
+0
-2
Una cosa... On tens q introduir el penis?? Es a dir a quin forat???
Resposta
Anònim, 10/11/2018 a les 13:43
+1
-0
Pel cul
Sexe oral??????
Anònim, 12/11/2018 a les 19:35
+0
-0
Donç a mi no m'ha quedat clar lo q es el sexe oral..😕