10 motius per utilitzar sabó íntim

per Adolescents.cat, 13 de novembre de 2018 a les 09:18 |
Si utilitzem sabons diferents per rentar-nos el cabell i la cara, per què no en fem servir un d’especial per la zona íntima? Aquí et portem 10 bones raons per fer-ho!

 


Versió sense playbuzz:

El 60% de les dones a Espanya ha patit un problema vaginal al llarg de l’últim any
Els principals problemes són picor, sequedat, mala olor i irritació.

Els problemes genitals són 12 vegades més habituals que un refredat comú
Però no se’n parla, segueix sent tabú

La pell de la vagina i el penis és com la de la resta del cos però molt més sensible

Un 30% de les dones no ha fet servir mai un producte específic per a la vagina

S’ha de preservar el pH de la pell
Els sabons no específics poden alterar el pH natural de la nostra pell, necessari per prevenir infeccions, irritacions, etc.

La pell de la zona íntima està en constant contacte amb secrecions del penis i la vagina
Orina, menstruació, flux vaginal, suor... Un bon gel específic ens ajudarà a cuidar aquesta zona.

L’aigua no és suficient
El sabó íntim està fet per a la higiene diària de la zona genital externa. L’aigua per si sola no treu bé la suor ni neteja prou bé el conducte urinari.

Els sabons específics es poden utilitzar tants cops al dia com vulguis
Com que estan fets per això i tenen una funció anti odorant (contra la mala olor), els pots fer servir els cops que vulguis.

El 50% de les dones diu que la pell de la vagina envelleix igual que la de la resta del cos
És per això que també és important cuidar-la amb sabons que la hidratin bé sense danyar-la.

Molta gent necessita productes per solucionar problemes relacionats amb la zona íntima
Es compren un 41% de productes pels fongs, 32% lubricants i 6% per la picor. És per això que si cuides bé la zona íntima, faràs prevenció de possibles problemes.
Arxivat a:
CONSELLS, sabó, íntim, vagina, penis
Participació
AJUDA SIUSPLAU
Per Anònima el 13 de novembre de 2018 a les 16:57
2   0
Soc noia i la part d dintre dels llavis la tinc mol vermella. Vosaltres d qin color ho teniu? Es urgent plss. I a vegades tmb noto alguna picor, sabeu de q podria ser? Contesteu i moltes graciesss❤️❤️❤️

To la tinc de color rosa
Per Anònim el 13 de novembre de 2018 a les 17:55
2   0
,
.
Per Anònim el 13 de novembre de 2018 a les 16:30
3   0
Aver chikis, aquest sabo va bé utilitzarlo 1-2 cops al dia però més no. Amb sabó només es renta la part de fora, per això, no heu de rentar la vagina em plan a dins. Jo recomano la marca “Lactacyd” és la que utilitzo jo fa des de 12 anys I em va molt bé. Si algo ho compro a la farmacia. I també moltes infeccions provenen per culpa de les compreses per cada dia (que són aquelles petites) ja que la vulva no “respira” bé xd. I per cert rentar el cul s’ha de fer amb sabó normal, ja que el sabó per la vagina no mata prou els bacteris anals. I després de rentar alló no eixugeu fort amb la tovallola ja que hi podeu fer-hi mal, per cert, la tovallola només ha de ser vostra I només per aquella zona (tovalloles petites p.ex)

No és així
Per Anònim el 12 de novembre de 2018 a les 22:49
12   0
No crec que aquesta informació sigui certa. La majoria del ginecòlegs remarquen que no és bo utilitzar cap tipus de sabó tan íntim com normal. Només s'ha de rentar amb aigua.

bona info
Per Anònim el 12 de novembre de 2018 a les 19:40
9   1
No ho sabia això, jo pensava que era suficient només utilitzar aigua ja que la vagina s'autoneteja.

Tens raó
Per Anònim el 13 de novembre de 2018 a les 15:12
7   0
Tens raó, jo no em fiaria d'aquesta informació perquè molts ginecòlegs no ho recomanen. Vzs encertada quan dius que la vagina s'autoneteja i amb aigua és més que suficient. És més, si la gent fa servir aquests sabons diuen que s'hauria de fer servir un cop al dia i que si fes falta rentar-se-la més d'un cop, fer'ho amb aigua abundant i prou. Ja fas bé noia!😉 I allò que diuen de les olors... mira, té la seva olor en particular... és com posar-se desodorant l'únic que la vagina és molt sensible i com que s'autoneteja ja està bé que tingui la seva pròpia olor, tampoc hem de voler que fagi olor de roses...
hei
Per Anònima el 12 de novembre de 2018 a les 13:55
26   1
Marta Torrón (la podeu buscar a instagram) és una fisiosexològa que té a les histories destacades els motius pels quals NO és bo utilitzar aquests sabons, feu un cop d'ull!!!